Tämä on jopa yllättänyt. Olisi itse odottanut, että Danilo ja Carvalho olisivat tuollaisena työmyyrä kaksikkona hallinnut keskikenttää versus Saksan taitavammat Kroos ja Gündogan, mutta näin ei ole käynyt.Danilo ja William Carvalho ei toimi yhtään Portugalilla. Rohkeasti Sanches puoliajalla sisään.
Uefa määräsi kuonokopan sille.Mikä homma tällä Saksan pelaajalla millä on joku naamari päässä?
Onko Eyes Wide Shut tuttu elokuva? Hän näytteli siitä pätkän Ranskaa vastaan.
Ok. En kyl tuntenu ilman viittaa.
Onneksi Saksalla on jo lempinimi, koska Die Taube ei ehken olisi niin kova.Pulu kentällä.
Leuka murtui Real Madridia vastaan CL välierässä.
Puljujärvi kentällä.
Ei myöskään Die Uhus.Onneksi Saksalla on jo lempinimi, koska Die Taube ei ehken olisi niin kova.
Saksa alkaa vaikuttaa mestarisuosikilta.
Jotenkin tuntuu, että tuosta jengistä pitäisi saada enemmänkin irti tosiaan. Onko valmennus sitten ajan tasalla?Kyllähän tuo Portugalin pelaaminen on tismalleen samaa, kuin 2016. Eli paskaa, mutta hyökkäys on tarpeeksi hyvä, että pysyvät pelissä mukana. Nyt juuri tuntuu, että linkki puolustuksen ja hyökkäyksen väliltä puuttuu. Eli Danilo/Carvalho pois ja Sanches tilalle. Brunoa ei oikein saada hyödynnettyä ja menee aikalailla hukkaan tällä hetkellä. Jotan, Ronaldon ja Bernando Silvan kautta hyökkäykset menee.
Naamio enemmän Yksinäinen ratsastaja-lookkia. Batmanillä peittävämpi päähine.Se on Batman.
Niin tosiaan alkulohkovaiheessa 2016 puhuttiin. Silloin loppu oli historiaa. Mutta kyllä minä ehkä erilaista jalkapalloa peluuttaisin Portugalin pelaajistolla, mutta minä en olekkaan EM-voittaja.Jotenkin tuntuu, että tuosta jengistä pitäisi saada enemmänkin irti tosiaan. Onko valmennus sitten ajan tasalla?