Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 865 267
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Danilo ja William Carvalho ei toimi yhtään Portugalilla. Rohkeasti Sanches puoliajalla sisään.
Tämä on jopa yllättänyt. Olisi itse odottanut, että Danilo ja Carvalho olisivat tuollaisena työmyyrä kaksikkona hallinnut keskikenttää versus Saksan taitavammat Kroos ja Gündogan, mutta näin ei ole käynyt.

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hiton hieno puoliaika, varsinkin jos verrokkina pitää eilistä Englanti-Skotlanti -ottelua. Hyvää ja viihdyttävää futista, tykkään.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Jalkapallo on yksinkertainen peli. 22 pelaajaa taistelee 90 minuuttia pallosta ja lopulta Saksa voittaa. Linekkerin Gary noin totesi. Miksi emme uskoisi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Kyllähän tuo Portugalin pelaaminen on tismalleen samaa, kuin 2016. Eli paskaa, mutta hyökkäys on tarpeeksi hyvä, että pysyvät pelissä mukana. Nyt juuri tuntuu, että linkki puolustuksen ja hyökkäyksen väliltä puuttuu. Eli Danilo/Carvalho pois ja Sanches tilalle. Brunoa ei oikein saada hyödynnettyä ja menee aikalailla hukkaan tällä hetkellä. Jotan, Ronaldon ja Bernando Silvan kautta hyökkäykset menee.

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Kyllähän tuo Portugalin pelaaminen on tismalleen samaa, kuin 2016. Eli paskaa, mutta hyökkäys on tarpeeksi hyvä, että pysyvät pelissä mukana. Nyt juuri tuntuu, että linkki puolustuksen ja hyökkäyksen väliltä puuttuu. Eli Danilo/Carvalho pois ja Sanches tilalle. Brunoa ei oikein saada hyödynnettyä ja menee aikalailla hukkaan tällä hetkellä. Jotan, Ronaldon ja Bernando Silvan kautta hyökkäykset menee.
Jotenkin tuntuu, että tuosta jengistä pitäisi saada enemmänkin irti tosiaan. Onko valmennus sitten ajan tasalla?

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olisin muutoin neutraali seuraaja tässä matsissa, mutta joukkueelle, jossa on Bernardo Silvan kaltainen ihmiskyrpä, ei voi toivoa mitään hyvää.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jotenkin tuntuu, että tuosta jengistä pitäisi saada enemmänkin irti tosiaan. Onko valmennus sitten ajan tasalla?
Niin tosiaan alkulohkovaiheessa 2016 puhuttiin. Silloin loppu oli historiaa. Mutta kyllä minä ehkä erilaista jalkapalloa peluuttaisin Portugalin pelaajistolla, mutta minä en olekkaan EM-voittaja.

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Onhan Saksa tämän lohkon vahvin tällä otannalla? Gnabry piikissä herättää kyllä kysymyksiä, mutta nämä on pienten marginaalien kisat.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Hitto vie. Noi kaikki Ronaldot, Ronaldinhot yms on aina olleet mun inhokkeja. Älkööt he tekemän yhtään maalia. Eikä syöttämän!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.