Hei Kiimaslotin pelit on parhaita.Tero Karhun mukaan hieno futismatsi. En nähnyt semmoista. Vähän kuin joku maanantaipeli West Bromin ja Crystal Palacen välillä.
Hei Kiimaslotin pelit on parhaita.Tero Karhun mukaan hieno futismatsi. En nähnyt semmoista. Vähän kuin joku maanantaipeli West Bromin ja Crystal Palacen välillä.
Eikös Birmingham ole ihan hieno kaupunki? Näin olen ainakin lukenut ja kuullut.On, jos vertaa Seinäjokeen. Liverpoolkin on ok jos vertaa Birmimghamiin.
No siis se on lontoolaisille ainakin sellainen kommunismi-läppä. Keskustahan on ihan ok, ja se on ainoa missä olen varsinaisesti käynyt, mutta sitten siellä on niitä Pripyat-tyylisiä kansalaistensäilytyslähiöitä jotka ovat aika etovia. Siis sellaista kopiokone-elementtiarkkitehtuuria.Eikös Birmingham ole ihan hieno kaupunki? Näin olen ainakin lukenut ja kuullut.
Just hyvä.No siis se on lontoolaisille ainakin sellainen kommunismi-läppä. Keskustahan on ihan ok, ja se on ainoa missä olen varsinaisesti käynyt, mutta sitten siellä on niitä Pripyat-tyylisiä kansalaistensäilytyslähiöitä jotka ovat aika etovia. Siis sellaista kopiokone-elementtiarkkitehtuuria.
Tai Lutoniin. TaiOn, jos vertaa Seinäjokeen. Liverpoolkin on ok jos vertaa Birminghamiin.
Lutonissa ja Lieksassa en ole käynyt mutta mitä vikaa Blackpoolissa? Sehän on oikein mukava ja toimiva paikka. Ei paras läntinen rantakaupunki, mutta top5:ssä. Vähän sellainen brittirantakaupunkien Trent Alexander-Arnold.Tai Lutoniin. Tai Blackpooliin. Tai Lieksaan.
Vähän kuin Manchester on teollisuuskaupunkien Jämsä.Lutonissa ja Lieksassa en ole käynyt mutta mitä vikaa Blackpoolissa? Sehän on oikein mukava ja toimiva paikka. Ei paras läntinen rantakaupunki, mutta top5:ssä. Vähän sellainen brittirantakaupunkien Trent Alexander-Arnold.
Kaksi United-pelaajaa pelasi 90 minuuttia. Niistä McTominay oli kentän paras ja Shaw Englannin parhaimmistoa Mountin ja Mingsin jälkeen.ManU-faneilla on vaikeuksia myöntää, että "omat" pelaajat, kuten Shaw olivat taas kerran kovissa peleissä pehmeitä.
Myönnettäköön, että todennäköisesti Blackpoolille pitäisi antaa toinen mahdollisuus. Pari iltaa britti-porilaisia neanderthaaleja Liverpoolista on jäänyt alitajuntaan. Poistamme Blackpoolin listalta ja korvaamme sen kaupungilla nimeltä..hmm... Birmingham ei käy koska Black Sabbath... Hull?Lutonissa ja Lieksassa en ole käynyt mutta mitä vikaa Blackpoolissa? Sehän on oikein mukava ja toimiva paikka. Ei paras läntinen rantakaupunki, mutta top5:ssä. Vähän sellainen brittirantakaupunkien Trent Alexander-Arnold.
Nyt ne värilasit syrjään.Kaksi United-pelaajaa pelasi 90 minuuttia. Niistä McTominay oli kentän paras ja Shaw Englannin parhaimmistoa Mountin ja Mingsin jälkeen.
Miksi ne ei voisi yhdistää joukkueita, niin kuin yleisurheilussakin.Englanti ei pärjää, mutta Iso-Britannia olisi mestariehdokas.
Voiko molemmista käyttää tuota nimitystä. Eikös vain toinen ole se alkuperäinen ja oikea lädijengi? Vai onko kaikki Iso-Britannian joukkueet lädijengejä? Ehkä periaatteessa näin.2 lädijengiä vastakkain,
Pitempi kesäloma hieman houkuttelee.Englanti lähtee taas ajoissa kotiin kisoista.
Unkarin fanit sitten vislas Ranskan kansallislaululle.
Skottien fanit taisivat toisaalta vislata myös Englannin vastaavalle. Mikä on sinänsä huvittavaa koska God Save the Queen on myös Skotlannin virallinen kansallislaulu.Ja Englannin fanit vislasivat eilen skottien vastaavalle, kuten myös Kroatialle. Näitä on valitettavasti nähty paljon myös muissa peleissä. "Junttimaisinta mitä tiedät" -ketjun kamaa.
Unohdat Porin stadionin ja hornankattilan vuonna 1993. MyPaa vastaan ratkesi mestaruus ennätysyleisön velloessa silloiset läpsyttimet, eli Porin Sanomat kädessä. Ei syytä kateellisuuteen.Snadisti oon kateellinen sukulaiskansamme upeasta stadionista.