Kaukosäädin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ilves 365 ja Real Madrid
TIEDÄTTE KYLLÄ KUKA ON ONNISTUNUT NÄISSÄ KISOISSA RANKKARISSA.
Montako maalia taas joku Messi on ylipäätään tehny EM-kisoissa? TIEDÄTTE KYLLÄ.
TIEDÄTTE KYLLÄ KUKA ON ONNISTUNUT NÄISSÄ KISOISSA RANKKARISSA.
Nimenomaan aivan kirjaimellisesti oli boksin sisällä.Miten tuosta voi tulla rankku? Ei edes ollut kuudentoista sisällä.
Miten tuosta voi tulla rankku? Ei edes ollut kuudentoista sisällä.
Ei voi olla sen jälkeen, kun kävi häpäisemässä Unitedin seiskapaidan.MEMPPARI
ON MUN LEMPPARI
Luulin että olet tatuoinnit Varjomoderaattoritatuoinnin johonkin kehollesi. Tälläiset vibat on tullut.Kamalannäköset tatuoinnit Memphis Depayn urheilullisella vartalolla. En pidä tatuoinneista.
Ok boomerKamalannäköset tatuoinnit Memphis Depayn urheilullisella vartalolla. En pidä tatuoinneista.
Eikös se ollut sitä myös kentällä?
Montako maalia taas joku Messi on ylipäätään tehny EM-kisoissa? TIEDÄTTE KYLLÄ.
Luulin että olet tatuoinnit Varjomoderaattoritatuoinnin johonkin kehollesi. Tälläiset vibat on tullut.
Ei se ole sitä Hollanninkaan paidassa, vaan on ykkösstaraksi mun makuun liian ailahtelevainen. Mutta kyllä mä United-"fiaskosta" syytän enemmän valmentajaa kuin pelaajaa.Ei voi olla sen jälkeen, kun kävi häpäisemässä Unitedin seiskapaidan.
Kamalannäköset tatuoinnit Memphis Depayn urheilullisella vartalolla. En pidä tatuoinneista.
Teki Lukaku tänäänkin kaksi maalia. On se härkä!Tekiköhän Lukaku tänään yhtään maalia. Se on hyvä pelaaja. En tykkää siitä tintistä.
Minä olen oranssien puolella aina (jos ei Suomi ole vastassa). Liittyy lapsuuteen ja vuoden -90 kisoihin. Veli kannatti Saksaa ja minä tietenkin sen vastustajaa Hollantia. No Saksa voitti Hollannin ja kaiken...
On se Messi silti seksikkäämpi kuin C.Ronaldo... ;-)Montako maalia taas joku Messi on ylipäätään tehny EM-kisoissa?
Japanissahan tatuoinnit yhdistetään Yakuza-mafiaan ja rikollisuuteen. Tällainen pätijä-tieto, jos joku täällä tatuointia on iholleen pistänyt ja aikoo matkustella Japanissa.
Edgar Davids.Kuka se hollantilainen jalkapallopelaaja oli, jolla oli tummennettu lasit päässä, kun pelasi kentällä? Se oli yksi mun lemppareista Hollannin joukkueesta.
Nolla plus nolla on NOLLA.Montako maalia taas joku Messi on ylipäätään tehny EM-kisoissa? TIEDÄTTE KYLLÄ.