EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 826 407
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Kainulainen ei ole suosikkiselostajani, mutta pitää nostaa hattua, kun jaksaa illat selostaa futista ja aamuyöt lätkää. Ja kotiläksyt tekee välissä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Arnautović saa kuulemma suukapulan alkulohkon viimeiseen otteluun. Liitteenä havainnekuva.
 

Liitteet

  • 4b4dfffff9d792ebf9ba84e9f98d96903c97812e_original.jpeg
    4b4dfffff9d792ebf9ba84e9f98d96903c97812e_original.jpeg
    55,9 KB · kertaa luettu: 27

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Ei voi olla sen jälkeen, kun kävi häpäisemässä Unitedin seiskapaidan.
Ei se ole sitä Hollanninkaan paidassa, vaan on ykkösstaraksi mun makuun liian ailahtelevainen. Mutta kyllä mä United-"fiaskosta" syytän enemmän valmentajaa kuin pelaajaa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Kamalannäköset tatuoinnit Memphis Depayn urheilullisella vartalolla. En pidä tatuoinneista.

Japanissahan tatuoinnit yhdistetään Yakuza-mafiaan ja rikollisuuteen. Tällainen pätijä-tieto, jos joku täällä tatuointia on iholleen pistänyt ja aikoo matkustella Japanissa.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Minä olen oranssien puolella aina (jos ei Suomi ole vastassa). Liittyy lapsuuteen ja vuoden -90 kisoihin. Veli kannatti Saksaa ja minä tietenkin sen vastustajaa Hollantia. No Saksa voitti Hollannin ja kaiken...
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Tekiköhän Lukaku tänään yhtään maalia. Se on hyvä pelaaja. En tykkää siitä tintistä.
Teki Lukaku tänäänkin kaksi maalia. On se härkä!

Hollannin pelaamista on kyllä ilo katsoa! Lisäksi Hollanti pelaa hyvin, ja siis jo tokaa kertaa peräkkäin.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Minä olen oranssien puolella aina (jos ei Suomi ole vastassa). Liittyy lapsuuteen ja vuoden -90 kisoihin. Veli kannatti Saksaa ja minä tietenkin sen vastustajaa Hollantia. No Saksa voitti Hollannin ja kaiken...

Kuka se hollantilainen jalkapallopelaaja oli, jolla oli tummennettu lasit päässä, kun pelasi kentällä? Se oli yksi mun lemppareista Hollannin joukkueesta.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Japanissahan tatuoinnit yhdistetään Yakuza-mafiaan ja rikollisuuteen. Tällainen pätijä-tieto, jos joku täällä tatuointia on iholleen pistänyt ja aikoo matkustella Japanissa.


Asiallinen kommentti. Yksi harvoista. Yks tuntemani akka kävi Jaappanissa ja ahdistui kun häntä ei siellä nähty. Itävalta on erikoinen maa, en niin hirveesti diggaa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Ei olla Wales-Turkki-ottelun tasolla. Viihdearvoltaan. Arnautovicin poissaolo näkyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös