red.machine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Slovakia
Hollannin kenttätasapaino 20 minuutin otannalla paremmassa kuosissa kuin Ukrainaa vastaan. Itävalta on ollut hyökkäyssuuntaan melko aseeton.
Nolla plus nolla on NOLLA.Montako maalia taas joku Messi on ylipäätään tehny EM-kisoissa? TIEDÄTTE KYLLÄ.
On se Messi silti seksikkäämpi kuin C.Ronaldo... ;-)
Nolla kertaa mikä tahansa luku on nolla.Nolla plus nolla on NOLLA.
Ns. asiantuntijapiireissä kaikki tykkäävät tintistä. Tykkäisin tintistä, vaikka hän pelaisi Liverpoolissa ja se on paljon se.Tekiköhän Lukaku tänään yhtään maalia. Se on hyvä pelaaja. En tykkää siitä tintistä.
Oot kateellinen, kun et ole niin komea ja rikas kuin Cristiano. Mikä se kolmas juttu oli komean ja rikkaan lisäksi? @mikko600 tietäis muttei viitti sitä häiritä.
Näen Frenkielle suuren roolin tuossa keskikentällä pelin tasapainottamisessa. Sahaa aikamoisella tahdilla menemään tuossa keskellä ja hallitsee tilaa erinomaisesti. On elintärkeä palanen Hollannin rakenteassa hyökkäystä tai valmistautuessa puolustamaan. Ihan kurko tuossa.Hollannin kenttätasapaino 20 minuutin otannalla paremmassa kuosissa kuin Ukrainaa vastaan. Itävalta on ollut hyökkäyssuuntaan melko aseeton.
Edgar Davids mahdollisesti.Kuka se hollantilainen jalkapallopelaaja oli, jolla oli tummennettu lasit päässä, kun pelasi kentällä? Se oli yksi mun lemppareista Hollannin joukkueesta.
Minä olen oranssien puolella aina (jos ei Suomi ole vastassa). Liittyy lapsuuteen ja vuoden -90 kisoihin. Veli kannatti Saksaa ja minä tietenkin sen vastustajaa Hollantia. No Saksa voitti Hollannin ja kaiken...
Jos Italian Immobile ja Hollannin Depay saisivat mukulan, nimi olisi Mobilepay.Onko Itävallan Ulmer ja Layner TPS:ssä 2006-2007 pelanneen Layne Ulmerin poikia?
Vai kaunis, kun taitaa olla nyt naisesta kysymys?
On montakin. Se on kirjaimellisesti verkon määritelmässäkin!!!Ei ollut sivuverkossa reikää.
Jos Italian Immobile ja Hollannin Depay saisivat mukulan, nimi olisi Mobilepay.
Jos Depay ja Englannin jykevä Kyle-niminen laitapakki alkaisivat tehdä lapsia, taustalla soisi Walker in Memphis.Jos Italian Immobile ja Hollannin Depay saisivat mukulan, nimi olisi Mobilepay.
Cristiano on mies. Todellinen miesten mies.
Saattaapi olla, mutta kysymyksen esitit naiselle.
Niin tietenkin. Anteeksi oikaiseminen. Liian pitkä aika, ei enää muista.Länsi-Saksa oli vielä tuolloin.
En esittänyt. Mä rupeen nyt vänkäämään.