Okei, mahtavaa! Saksa siis, se tuli itselläkin mieleen ekana.Laskeskelin nopeasti:
Saksa 5 + 12 = 17
Ranska 15 + 2 = 17
Sveitsi 8 + 13 = 21
Tanska 12 + 10 = 22
USA 4 + 20 = 24
Italia 17 + 7 = 24
Ruotsi 7 + 18 = 25
Venäjä 3 + 38 = 41
Tsekki 6 + 40 = 46
Suomi 2 + 54 = 56
Kanada 1 + 70 = 71
(jos siis lasketaan ranking sijotukset yhteen, eli mitä pienempi niin parempi)
Ja pelikoodeksi suoraan da Vincin muistiinpanoista.Se Italian puolustaminen on Michelangelomaista taidetta. Sopiikin hehkuttaa.
Minulle kävi niin että jossain ottelussa lapsuudessa veli kannatti Saksaa niin minun piti tietenkin kannattaa sitten vastustajaa Alankomaita (aka Hollanti). Luulen että se olisi ollut 1990 (MM-kisoissa). Veljellä oli sellainen tarrakirja johon voi kerätä kaikki pelaajat tarroina ja kirjoittaa sitten tulokset jokaisen ottelun kohdalle ja lisäillä liput jatkopelikaavioon. Siksi seurattiin niin tarkkaan kisoja. Siitä asti olen sympannut Hollantia.Tämä on mielenkiintoista, että miksi on jomman kumman puolella.
Mä näkisin tässä Belgian tosi isona ennakkosuosikkina. Tanskalta puuttuu paras pelaaja eikä heillä ole rosterissa vastaavanlaista pelintekijää tilalle.Tanska - Belgia on itselleni täysin mysteeri.
Silleen joo ei huomaa ketkä eivät ole katsoneet jalkapalloa pariin vuoteen.
Niillä on maalikin tehtynä ja Itävalta-ottelussa oli saumat jopa voittoon paremmalla viimesitelyllä.Onko Pohjois-Makedonia vetänyt kohti vastustajan maalia tässä turnauksessa?
Saman verran "paitsiossa" kuin Pohjanpalo.Ja Ukraina jo 2-0 -johtoon.
Joo samaa olin kattovinaniSaman verran paitsiossa" kuin Pohjanpalo.