Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Miks vitussa mun telkkarissa on joku naamariurpo käsinseisonnassa?
Laita töllö päälle niin et enää näe siinä peilikuvaas.
Miks vitussa mun telkkarissa on joku naamariurpo käsinseisonnassa?
En sano, että Kamarakaan pelaa parasta peliä mutta tuntuu että on ainoa joka pystyy pallolla tehdä jotain. Sparvin puuttuessa pitäisi tehdä todella paljon alaspäinkin töitä. Mutta mutta kyllä Kamara tarvii tukea jos jotain hyökkäyksiä aiotaan tehdä.Olen eri mieltä, pelkästään tuo ei selitä ettet saa 10-15 metrin syöttöjä edes sinnepäin. Lisäksi tuo liikkuminen pallollisena on luokkaa heikompaa aiempaan verraten.
Onhan tässä futiksessa elementtejä, jotka vituttaa ihan suunnattomasti.
Vanha suomalainen sananlasku.Vituttaa, siis olen.
Hienosti? Ensimmäinen puoliaika maattiin omalla puoliskolla, puhalleltiin muniin ja katseltiin mitä Venäjä tekee. Toisen jakson alussa Suomella hyvä ote, mutta täysin idioottimaiset vaihdot sitten viimeistään lopettivat pyristelyn. Minkäänlaista loppukiriä ei saatu aikaan ja loppuhetkillä kun olisi pitänyt prässätä, koko joukkue seisoo paikallaan.Niin paitsi melkein pari minuuttia.
Hienosti Suomi pelasi, ulisijat menkää kaivoon. Loppukiri vähän jäi piippuun mutta ihan hyviä hyökkäyksiä Suomella oli tokalla puoliajalla.
Samaa itkuahan se on kendon liveseurannassa myös. Tämä on maailman huonoin foorumi.Tästä 263 sivun viesteistä on 250 sivua kendojanareita valittamassa kaatuilusta ja kierimisestä. Arvokisat on tosiaan ”kannattajan” parasta aikaan.
Tästä 263 sivun viesteistä on 250 sivua kendojanareita valittamassa kaatuilusta ja kierimisestä. Arvokisat on tosiaan ”kannattajan” parasta aikaan.
Samaa itkuahan se on kendon liveseurannassa myös. Tämä on maailman huonoin foorumi.
Koska nuo prkleen uuvatit ymmärtävät laittaa tuohonkin peliin ”tehokaan peliajan” joka katkeaa jokaisesta loukkaantumisesta??
...
Koska nuo prkleen uuvatit ymmärtävät laittaa tuohonkin peliin ”tehokaan peliajan” joka katkeaa jokaisesta loukkaantumisesta??
Jestas, että osaa sitten whituttaa näin lätkäjätkänä tämä oksettava ajan kuluttaminen muka-loukkaantumisien muodossa => tuossakin lisäajasta meni min. 2min ihan hukkaan kun tuota venäläistä hierottiin ja heti kun oli rajan ulkopuolelle raahattu puolikuolleena niin käsi pystyyn ja kirmaa takaisin kentälle...
Ei ikinä. Lajiniilot nostaisi äläkän jos pyhää asiaa mentäisiin sorkkimaan. Näin on perkele hyvä, ja sillä sipuli.Koska nuo prkleen uuvatit ymmärtävät laittaa tuohonkin peliin ”tehokaan peliajan” joka katkeaa jokaisesta loukkaantumisesta??
No tätä mäkin olen jo pitkään miettinyt. Vaikka sitten 2 x 30 min tehokasta. Mutta ei, vastaus on aina jotain että perinteet, pelin henki, jaada jaada…
Kipu on suhteellista.Käsittääkseni futisfanit nauttivat tuon makoilun seuraamisesta.