Tanska häviää myös molemmille.Milläs tavalla Suomi voi olla lohko 3. jos häviää nyt Venäjälle sekä Belgialle?
Tanska häviää myös molemmille.Milläs tavalla Suomi voi olla lohko 3. jos häviää nyt Venäjälle sekä Belgialle?
Tärkeämpi kysymys on, onko sinulla kaikki hyvin kun ei tykkäyksiä otteluseurannassa tule?
Oon. Mutta mulla on oikeudet vain jääkiekkoon
Katoin kerran peliä, jossa koko porukka makoili koko ajan, rygbyä tai jotain.Tuo makoilu vituttaa suunnattomasti tässä lajissa
Kuka omistaa oikeudet potkupalloon?Oon. Mutta mulla on oikeudet vain jääkiekkoon
Tämän piti olla tasaväkisempi kenttätapahtumiin nähden kuin Tanska-peli, mutta ihan yhtä vastaanottajia ovat Huuhkajat jälleen. Jotenkin tuota keskikenttää pitää saada paremmin haltuun ja enemmän painetta sinne. Nyt ei enää voida varmistella puolustamalla pistettä, vaan joudutaan hyökkäämään, ja vähintään yksi maali on PAKKO tehdä.
Näinhän tässä on käymässä, että euforian ja orastaneen toiveikkuuden jälkeen ollaan palaamassa tuttuun ja turvalliseen, megaluokan vitutukseen.Nyt kyllä syö miestä ja huolella. Asiaa ei varsinaisesti helpota se, että tuota hylättyä maalia kelaillaan koko ajan.
Jos Belgia voittaa kaikki matsit, silloin muut pelaavat täysin ristiin eli Tanska voittaa Venäjän 1-0 ja Venäjä Suomen 1-0. Tällöin sijoitus ratkeaa maalierolla Belgiaa vastaan.Eikös Suomi edelleen voi olla lohko 2. vaikkei saisi pistettäkään Venäjältä ja Belgialta?
Ajattelin vielä mielessäni koko ajan, että tauolle ei saa joutua tappiolla. Pitkäänhän se näytti hyvältä ja sitten tuollainen aivopieru keskialueella. Ei hemmetti että otsasuoni sykkii. Ei hermo kestä samanlaista pään iskemistä seinään kuin Saksalla eilen.Näinhän tässä on käymässä, että euforian ja orastaneen toiveikkuuden jälkeen ollaan palaamassa tuttuun ja turvalliseen, megaluokan vitutukseen.