Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 362
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hiltsu04

Jäsen
Suosikkijoukkue
Winnipeg Jets, Pelicans, Leijonat & BB-88
Noniin, seuraavaksi alustetaan vähän huomista Suomen peliä.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ei voi Orbanin Unkaria kannattaa, harvinainen tunne olla Portugalin puolella.
Tämä on mielenkiintoista, että miksi on jomman kumman puolella. Itse olen Portugalin puolella sen takia, kun sillä oli 2000-luvun alussa todella kova joukkue. Mutta niinvain hävisivät Kreikalle.

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Tämä on mielenkiintoista, että miksi on jomman kumman puolella. Itse olen Portugalin puolella sen takia, kun sillä oli 2000-luvun alussa todella kova joukkue. Mutta niinvain hävisivät Kreikalle.
Jep, normaalisti arvotan joukkueita sen mukaan, miten pohjois-eurooppalaisesti ja kohtuullisen rehdisti pelaavat (pahnan pohjimmaisena tapasi olla Argentiina, nykyisin Uruguay, edes joku Italia ei ole enää oma mädäntynyt itsensä). Ja siten siis Unkari olisi suht selkeästi Portugalia edellä. Mutta nyt meni politiikka pelaamisen edelle.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Eihän tuo C.Ronaldo ole edes vanha. Pepe on 38-vuotias.

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Onpas uuvuttavaa pyöritystä. Tätä se nykyään välillä on. Minuutti rakentelua ja menetys. Unkarin menetys. Edellisen toisto.

Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Mainitaan tähän väliin Ricardo Carvalho.

Sekä makoilu.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Jotasta on tullut kyllä helposti uusi inhokkipelaaja. Miten voi ammattilaisfutari vetää tällä tavalla laput silmillä. Itsekkäämpi kuin Rolle. Pthyi!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.