Ronaldo on kuitenkin valmentanut kertaalleen maansa EM-kultaan. Natsoja pitäisi löytyä ihan tarpeeksi.Rolle määrää varmaan Jotan vaihtoon toka puolikkaalle.
Ronaldo on kuitenkin valmentanut kertaalleen maansa EM-kultaan. Natsoja pitäisi löytyä ihan tarpeeksi.Rolle määrää varmaan Jotan vaihtoon toka puolikkaalle.
Niinpä, surun ottelu.35 vuotta ja 6 päivää. Tanskahan hävisi sitten jatkossa Espanjalle 1-5.
Tämä on mielenkiintoista, että miksi on jomman kumman puolella. Itse olen Portugalin puolella sen takia, kun sillä oli 2000-luvun alussa todella kova joukkue. Mutta niinvain hävisivät Kreikalle.Ei voi Orbanin Unkaria kannattaa, harvinainen tunne olla Portugalin puolella.
Rolle määrää varmaan Jotan vaihtoon toka puolikkaalle.
Nyt ois loistavat asiantuntijat mutta studioisäntä ihan hukassa
Jep, normaalisti arvotan joukkueita sen mukaan, miten pohjois-eurooppalaisesti ja kohtuullisen rehdisti pelaavat (pahnan pohjimmaisena tapasi olla Argentiina, nykyisin Uruguay, edes joku Italia ei ole enää oma mädäntynyt itsensä). Ja siten siis Unkari olisi suht selkeästi Portugalia edellä. Mutta nyt meni politiikka pelaamisen edelle.Tämä on mielenkiintoista, että miksi on jomman kumman puolella. Itse olen Portugalin puolella sen takia, kun sillä oli 2000-luvun alussa todella kova joukkue. Mutta niinvain hävisivät Kreikalle.
Onko kellään mitään tietoa mikäs fransferdinand-ultria nämä mustapaidat ovat Unkarin maalintakana?
Harmittaa.@Roger Moore , harmittaako... Pepe teki melkein maalin. Ei tullut 7 pistettä (vielä ainakaan).
Täydellä kapasiteetilla mennään. Paikalla on noin 60 000 ihmistä. Unkarissa ei ole näitä koronarajoituksia katsojakapasiteettien suhteen. Unkarissa ei ilmeisesti koronaa tunneta.Siis kuinka paljon tuolla on porukkaa? Ihan helvetisti ja ei paljon tyhjiä penkkejä näy.