Mikä on Malisen backhand-forehand-boomboomboom?
Erittäin hyvä kysymys. Oli joskus nuorempana hyvä, mutta olen ihmetellyt miten on yhä 3 viime vuoden aikana saanut olla huippuseuroissa mukana. Ja eihän Espanjalla liikaa toi keskushyökkäjiä ole.Jos tuo Morata on noin paska niin miksi se edes on otettu kisoihin?
Siellä oli sen näköinen ruotsalainen, että tuo kyllä vittuilee varmaan ihan kaikille vastaantulijoille.
Jos tuo Morata on noin paska niin miksi se edes on otettu kisoihin?
Jos, siis jos nyt G. Moreno tulee kentälle niin on varmaan meillä kaikilla vaikea tajuta, ettei se ole joku noista yellowsubmarinaattoreista.
Fernando Torresin manttelinperijä.
Olen tullut siihen tulokseen, että Espanja haluaa hyökkääjiä jotka eivät osaa tehdä maaleja
Voiko suomalainen koskaan missään kannattaa Ruotsia?
Voi olla digitaalista sukua.Onks se sukua Jaime Morenolle? Se oli jossain 93/94 futismanagerissa kova, AM RL muistaakseni ja Set Pieces oli erittäin korkea, se päätyi aina antamaan vapaapotkuja ellei sit ollut Danny Murphykin jengissä. Tais olla Middlesbroughissa pelin alussa
Torres voitti muuten 2012 kisojen maalipörssin.Fernando Torresin manttelinperijä.
Pukki ja Pohjanpalo olis tehnyt noista paikoista jo kahdeksan maalia.Fernando Torresin manttelinperijä.
Olen tullut siihen tulokseen, että Espanja haluaa hyökkääjiä jotka eivät osaa tehdä maaleja
Liian käyriä?88. minuutilla ruotsalaiset alkaa mittauttaa espanjalaisten mailoja siellä.
Henkke Larson mainittu.