Mainos

EM-kisat 2020 – liveseuranta

• 864 437
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Se ei ollut ihan putkeen saati maaliin mennyt viimeistely skottipelaajalta.

Justin Forrest kentälle?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Lert
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Tämä peli on ollut kyllä mukava räjähdys menneisyydestä.

(1)
  • Tykkää

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Schick ei mistään muutamasta metristä jalalla tee. Se on oltava vajaa 50 metriä tai vaikea pusku.

(1)
  • Tykkää

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
Schick totesi ettei pääse kokeilemaan enää saksipotkua 30 metristä ja suostui vaihtoon. Hieno peli ja palkintona kaksi komeaa maalia.

(1)
  • Tykkää

Proffa_20

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Chicago Blackhawks & FC Bayern München
Skotlanti oli pettymys. Oma odotusaevoni oli, että pystyisi nappaaman jopa lohkon toisen jatkopaikan ja olemaan kisojen musta hevonen, mutta tällä tahdilla lähtö tulee kolmen pelin jälkeen. Vaisua, virhealtista ja mielikuvituksetonta. Tsekillä toki parit hieman onnekkaat (toki myös taidokkaat) maalit ja Skotlannillakin paikan tynkää, mutta aika heikkotasoinen peli kokonaisuudessaan. En itse povaisi pitkää turnausta kummallekaan ellei peliä saada parsittua nopeasti kasaan. Skotlantiin petyin henk.kohtaisesti isosti.

Viimeksi muokattu:

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Nämä Huuhkajien jäljillä-pätkät ovat vielä ihan ok semmoisinakin päivinä kun Suomi ei pelaa mutta kauhulla odottelen koska tulee seuraavan kerran kooste Tanska-pelistä.

red.machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slovakia
Slovakiaan ei ole futiksen puolella kehittynyt samanlaista tunnesidettä kuin kiekossa, mutta ehkä vähän kuitenkin slaavien puolella olen. Slovakialta kannattaa ottaa seurantaan erityisesti toppari Skriniar sekä Napoli-ikoni Hamsik. Eiköhän nähdä hyvä peli.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Slovakiaan ei ole futiksen puolella kehittynyt samanlaista tunnesidettä kuin kiekossa, mutta ehkä vähän kuitenkin slaavien puolella olen. Slovakialta kannattaa ottaa seurantaan erityisesti toppari Skriniar sekä Napoli-ikoni Hamsik. Eiköhän nähdä hyvä peli.
Uskoisin. Puolan puolelta Lewandoski on aika hyytynyt ollut arvokisoissa. Mies on nyt pari vuotta ollut sellaisessa iskussa, niin saas nähdä kantaanko se tänään ja näissä kisoissa. Iäkäs tai vähintään kokenut tuo Puola kyllä on.

yökkömies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Bundesliga

Siis kumman slaavin?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.