Pomppupallo?Äskön oli vaarallinen matala laukaus.
Miksi tänään tulee vain yksi peli?
Pomppupallo?Äskön oli vaarallinen matala laukaus.
Onneksi jalkapallonörttinä saa melkeinpä kaikista otteluista paljon irti.
Vähän käy sääliksi niitä, joilta jää näkemättä Grealishin ja Shaqirin pohkeet.Tähän kunnon 0-0 ilman yhtään vetoa maalia kohti, niin saadaan seurata loput matsit ns runkkurinkiporukalla.
No ei tietenkään ole. Yks pelaaja sinne tai tänne, sama vaikka olisi heti alusta yks vähemmän toisella jengillä, ei se mitään merkkaa. Sama se on rantalentopallossakin. Ja tenniksessä.
Et ole paljoa tainnut Newcastlen pelejä seurata?
Onkohan toi Immobile joku taiteilijanimi? Olisin ite keksinyt ehkä pari vähän parempaa
Aika jännä toi että ei näy tulosta tai kelloa lähetyksessä. Vai bugittaako mulla?
Huomenna saadaan kyllä kaikki kunnon kendojanaritkin paikalle Suomen peliin, jotka eivät koskaan tätä ennen ole jalkapalloaihetta kommentoinu…Tähän kunnon 0-0 ilman yhtään vetoa maalia kohti, niin saadaan seurata loput matsit ns runkkurinkiporukalla.
Ei näy ei.Aika jännä toi että ei näy tulosta tai kelloa lähetyksessä. Vai bugittaako mulla?
Joo. Ne on Émile Zolan poikia.Onks toi Pina Zola sukua Gianfrancolle?
Joo mä oon tyhmä enkä ymmärrä. Kerro mulle miten siinä on jotain väliä ja sanoinko mä niin?
Pelikellon voi valita näkyviin tv:n asetuksista. Koskee vain vähintään 1500 e maksaneita Lg:n ja Samsungin älytelkkareita. Köyhät älköön vaivautuko.Aika jännä toi että ei näy tulosta tai kelloa lähetyksessä. Vai bugittaako mulla?
Jos sun kanssa ei voi näin yksinkertaisesta asiasta keskustella ilman että tartut epäolennaisuuksiin niin antaapa olla. En enää ikinä kirjoita sulle mitään.
Sitä paitsi se on just niin ku mä sanoin eikä sillee ku sä väität.
Laita tähän vaikkapa 45 lainausta missä väitän toisin!
Mikä hittokohan tuossa Saukko alkuisessa sukunimessä on, kun tämä Saukkola kuullostaa melkoisesti Saukkoselta. En tykkää kummastakaan.
Toivottavasti studiossa Perpa ottaa näihin kiinni. Mies itse kun on todennut ajelevansa pohkeista karvat säännöllisesti, koska silloin ne näyttävät isommilta. Huijausta sanon minä.Vähän käy sääliksi niitä, joilta jää näkemättä Grealishin ja Shaqirin pohkeet.
Otin jo kaukosäätimen käteeni mutta sitten ymmärsin että vitsihän tämä.Pelikellon voi valita näkyviin tv:n asetuksista. Koskee vain vähintään 1500 e maksaneita Lg:n ja Samsungin älytelkkareita. Köyhät älköön vaivautuko.
Toivottavasti ei ota. Lääppiminen on tosi väärin 2020-luvulla.Toivottavasti studiossa Perpa ottaa näihin kiinni.