EM-kisat 2020 – liveseuranta

  • 824 406
  • 21 637
Tila
Viestiketju on suljettu.

Barney

Jäsen
Tähän kunnon 0-0 ilman yhtään vetoa maalia kohti, niin saadaan seurata loput matsit ns runkkurinkiporukalla.
Vähän käy sääliksi niitä, joilta jää näkemättä Grealishin ja Shaqirin pohkeet.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
No ei tietenkään ole. Yks pelaaja sinne tai tänne, sama vaikka olisi heti alusta yks vähemmän toisella jengillä, ei se mitään merkkaa. Sama se on rantalentopallossakin. Ja tenniksessä.

Joo mä oon tyhmä enkä ymmärrä. Kerro mulle miten siinä on jotain väliä ja sanoinko mä niin?
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Makaroonia ja kebabbia ei vissiin sovi mainita, vaikka sama manner jaetaan?

No anyways, aika yhtä maalia mennään Italian toimesta. Hienosti kikkailevat kyllä pienessä tilassa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Tähän kunnon 0-0 ilman yhtään vetoa maalia kohti, niin saadaan seurata loput matsit ns runkkurinkiporukalla.
Huomenna saadaan kyllä kaikki kunnon kendojanaritkin paikalle Suomen peliin, jotka eivät koskaan tätä ennen ole jalkapalloaihetta kommentoinu…
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Aika jännä toi että ei näy tulosta tai kelloa lähetyksessä. Vai bugittaako mulla?
Ei näy ei.

Turkki ei edes yritä hyökätä. Ja Italia on todella varovainen maalipaikoissa, tai siis tuntuu koittavan rakentaa pomminvarmaa maalipaikkaa. Saisi tulla pian maali kumpaan vaan päähän, että peli heräisi eloon. Melkoista junnaamista tämä nyt on.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo mä oon tyhmä enkä ymmärrä. Kerro mulle miten siinä on jotain väliä ja sanoinko mä niin?

Jos sun kanssa ei voi näin yksinkertaisesta asiasta keskustella ilman että tartut epäolennaisuuksiin niin antaapa olla. En enää ikinä kirjoita sulle mitään.

Sitä paitsi se on just niin ku mä sanoin eikä sillee ku sä väität.

Laita tähän vaikkapa 45 lainausta missä väitän toisin!
 

J_Boumedienne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Kärpät, Suomen palloilumaajoukkueet
Aika jännä toi että ei näy tulosta tai kelloa lähetyksessä. Vai bugittaako mulla?
Pelikellon voi valita näkyviin tv:n asetuksista. Koskee vain vähintään 1500 e maksaneita Lg:n ja Samsungin älytelkkareita. Köyhät älköön vaivautuko.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jos sun kanssa ei voi näin yksinkertaisesta asiasta keskustella ilman että tartut epäolennaisuuksiin niin antaapa olla. En enää ikinä kirjoita sulle mitään.

Sitä paitsi se on just niin ku mä sanoin eikä sillee ku sä väität.

Laita tähän vaikkapa 45 lainausta missä väitän toisin!


Jaahas. Laita ignoreen jos noin päätä kiristää. Missä olen sanonut niin? Näytä se kohta. Mutta antaa nyt olla jos et ymmärrä. Niin et ymmärrä.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mikä hittokohan tuossa Saukko alkuisessa sukunimessä on, kun tämä Saukkola kuullostaa melkoisesti Saukkoselta. En tykkää kummastakaan.

Ollaan tyytyväisiä tähän. Et ole elänyt elämäsi raskaimpia arvokisoja, kun Bubi Wallenius on ollut kuukauden äänessä. ”Kisat avattiin juuri tai itseasiassa ei kukaan mitään avannut vaan avata on vähän niin kuin avaisi viinipullon tai viinipulloahan ei avata vaan korkki kierretään auki”
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Vähän käy sääliksi niitä, joilta jää näkemättä Grealishin ja Shaqirin pohkeet.
Toivottavasti studiossa Perpa ottaa näihin kiinni. Mies itse kun on todennut ajelevansa pohkeista karvat säännöllisesti, koska silloin ne näyttävät isommilta. Huijausta sanon minä.
 
Pelikellon voi valita näkyviin tv:n asetuksista. Koskee vain vähintään 1500 e maksaneita Lg:n ja Samsungin älytelkkareita. Köyhät älköön vaivautuko.
Otin jo kaukosäätimen käteeni mutta sitten ymmärsin että vitsihän tämä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös