Mainos

EM 2024-visa

• 4 123
  • 97

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Okei. Pistetään vielä kerran ja kokeillaan selittää paremmin.

Alkusarjassa jokainen pelaa kolme ”ottelua”.

Ensimmäinen kierros alkaa 14.6. ja päättyy 18./19.6..

Ottelut ovat EM-ohjelman mukaan:

Saksa-Skotlanti
Unkari-Sveitsi jne jne.

Mä esitän viisi kysymystä, johon jokainen vastaa mulle privaviestillä. Jokaisesta oikeasta vastauksesta saa maalin, kuten myös vastustaja. Näistä lasketaan ottelun lopputulos ja merkitään sarjataulukkoon.

Eli jokainen vastaa per alkulohkon kierros viiteen kysymykseen, eli yhteensä viiteentoista.

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ilmeisesti pudotuspeleihin pääsee kuitenkin ne, ketkä ovat saaneet tässä kisassa eniten pisteitä. Eikä niin, että niissäkin mentäisiin oikean todellisuuden pudotuspelijoukkueilla?

Mä voin ottaa vaikka Slovenian. Siinä lohkossa on saumoja saada ainakin tasuri lädejä vastaan ;-)

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Ilmeisesti pudotuspeleihin pääsee kuitenkin ne, ketkä ovat saaneet tässä kisassa eniten pisteitä. Eikä niin, että niissäkin mentäisiin oikean todellisuuden pudotuspelijoukkueilla?

Mä voin ottaa vaikka Slovenian. Siinä lohkossa on saumoja saada ainakin tasuri lädejä vastaan ;-)

Just näin. Eli alkulohkot/jatkajat määräytyvät otteluiden tulosten mukaan tietysti. Turnauskaavio vain sama kuin kisoissa.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Eli esimerkkinä nyt kun yksi lohko on valmis.

Tanska - Unkka
Englanti - WarWas
Serbia - eriatarka
Slovenia - Everton

Ensimmäinen kierros 14.6.-19.6.

Slovenia @Everton - Tanska @Unkka
Serbia @eriatarka - Englanti @WarWas

Esitän tuolloin viisi kysymystä ja aikaa vastata ennen kuin toinen kierros alkaa. Eli viisi päivää. Oikeiden vastausten perusteella sitten katsotaan tulokset ja isketään sarjataulukkoon.

Toinen kierros sitten 19.6.-22.6. jolloin vastakkain:

Tanska (Unkka) - Serbia (eriatarka)
Englanti (WarWas) - Slovenia (Everton)

Ja jälleen viisi kysymystä ja näiden perusteella otteluiden tulokset.

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kysymykset eivät ilmeisesti siis liity omaan joukkueeseen? Eli kun valitsen Portugalin niin kysymykset ovat yleisesti EM-jalkapallosta eikä Portugalin maajoukkueesta tai vastustajan maajoukkueesta?

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kysymykset eivät ilmeisesti siis liity omaan joukkueeseen? Eli kun valitsen Portugalin niin kysymykset ovat yleisesti EM-jalkapallosta eikä Portugalin maajoukkueesta tai vastustajan maajoukkueesta?

Jokaiselle tulee samat viisi kysymystä per kierros. Eli pidetään peli reiluna että kaikille samat kysymykset. Aihealueet vaihtelevat mutta jalkapallosta tietty.

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siellähän on brunostan vapaana, eli Portugali mulle.

Jaa, se menikin sitten ohi. Otetaan Belgia.

Edit. Ps. Tiedän keihin nuo esimerkkinimimerkit viittaavat!

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Yksi lohko on sit Liverpoolin lohko, ihan sama mitä Blatter, Platini to name a few sanoo!!

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Joukkueet on saatu kasaan joten katsotaanpa jo ensimmäistä kierrosta! 14.6. alkaa kierros heti kun julkaisen kysymykset.

Huom! Vastaukset meikäläiselle yksityisviestinä! Ei Googlea jne. mennään tutuissa merkeissä.

Julkaisen ottelun tuloksen mahdollisimman pian kun vastaukset ovat saapuneet, niin saadaan koko rahalla jännitystä vastausajan puitteissa. Mutta siis!

Ensimmäinen kierros:

A-Lohko

Saksa (@Myrsky74) - Skotlanti @maken veivi jr.
Unkari (@KwutsNI) - Sveitsi (@Nakkimuki)

B-Lohko

Espanja (@Kuuukko) - Kroatia (@Gostisbehere)
Italia (@sininen) - Albania (@L.Öysä)

C-Lohko

Slovenia (@Everton) - Tanska (@Unkka)
Serbia (@eriatarka) - Englanti (@WarWas)

D- Lohko

Puola (@SamSal) - @Hollanti
Itävalta (@Peteliuz) - Ranska (@Seinä44)

E-Lohko

Romania (@Oskur) - Ukraina (@Tjapalala)
Belgia (@V-G-) - Slovakia (red.machine)

F-Lohko

Turkki (@Valle) - Georgia (@Rara)
Portugali (@Yön Kärppä) - Tšekki (@Pleksi.(t))

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
14.6. alkaa kierros heti kun julkaisen kysymykset.
Kuinka paljon olikaan vastausaikaa? Itselleni tuo on hankala päivä kun olen koko päivän reissussa joko Hollannissa tai Virossa tai sitten ilmassa. Koitan toki ehtiä vaikka olisikin vain tuo perjantai aikaa.

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Kuinka paljon olikaan vastausaikaa? Itselleni tuo on hankala päivä kun olen koko päivän reissussa joko Hollannissa tai Virossa tai sitten ilmassa. Koitan toki ehtiä vaikka olisikin vain tuo perjantai aikaa.
14.-18./19.6. lukee tämän sivun ylimmässä viestissä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: V-G-
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy