Elomot samassa porukassa....

• 4 520
  • 55

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti Tommy
Kelpaa, kelpaa. Turuust on tullu pelkästään hyvää.. lähinnä mieleen tulee Hyvösen Hannes ja Teemu Elomo.

Kukas vaihdossa..? Joko Teemu Virkkunen tai Janne Seva.
Muita hyökkääjiä ei mielestäni ole järkeä vaihtaa. No, Hirvosen ja Jämsäsen voisi vaihtaa, mutta kuka haluaa? :)

Me ei kyllä Hirvosta mihinkään päästetä!!!

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Viestin lähetti liverpool

Me ei kyllä Hirvosta mihinkään päästetä!!!

Täsmälleen.

Seva ja Virkkunen saa lähteä vaikka heti.

Marvin Hurme ei ole ollut mikään kauhean huono Espoossa, kaveri tekee aika paljon sellaista näkymätöntä työtä. Ei siis mitenkään silmiinpistävän huono joskaan ei ole loistanutkaan.

M. Elomon tulo Espooseen on mun mielestä positiivinen juttu kaikille: TPS säästää, Blues saa potentiaalisen hyökkääjän ja materiaali levenee ärhäkällä näyttöhaluisella pelaajalla ja Miika itse saa uuden näyttöpaikan uudessa ympäristössä. Täsmälleen samanlainen tilanne kuin T. Elomon kanssa. Bluesillahan on viime aikoina ollut vaikeuksia kasata kunnon nelosketjua erinäisten loukkaantumisten takia. Nyt materiaali levenee. Täytyy vaan toivoa, että M.Elomon tulo syö peliaikaa oikeilta miehiltä (Virkkunen etunenässä, täysin turha jätkä).

Eipä tullut ketään vaihdossa Turkuun. Huippusenttereistä: olisi sinne teillekin varmaan Krykov kelvannut, muttei Blues onneksi siitä luovu.

Elomoja muuten tuskin laitetaan samaan ketjuun, sen verran samanlaiset on kavereiden roolit.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Minkä takia aina on luovuttava jos hankkii... ei Blues kyllä ole varmaan luopumassa kenestäkään pelaajasta...
Oon tyytyväinen M. Elomon hankintaan...

Ketjut tän jälkeen: ???

1.ketju
Kohn - Stapleton - Caloun
Vykoukal - Gustafsson
2.ketju
T.Elomo - Krykov - M.Elomo/Lehterä
Murphy - Pisto/Gustafsson
3.ketju
Lehterä/M.Elomo - Hurme - Hirvonen
Määttä - Laatikainen
4.ketju
Kalto - Seva - Virkkunen/Jämsänen
Hedberg - Viitanen

Divariin: Kuusisto

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Kaljami

Eipä tullut ketään vaihdossa Turkuun. Huippusenttereistä: olisi sinne teillekin varmaan Krykov kelvannut, muttei Blues onneksi siitä luovu.

Toistan muutama viesti sitten kirjoittamani mielipiteen: Bluesista Stapleton olisi voinut olla sellainen sentteri, jota TPS etsii. Ei Krykov. Siis minun mielestäni. Mitä tulee erään TPS-fanin herjoihin Calounista, niin sellaista TPS:ää minä en kävisi katsomassa, jossa Caloun pelaisi.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Caloun-Stapleton-Kohn

TElomo-Krykov-Lehterä

Hirvonen-Hurme-MElomo

Kalto-Seva-Jämsänen/Sakko/Miettinen

Jiri-Gusse

Murphy-Pisto

Lada-Määttä

Viitanen-Kuusisto

Myllys
Oksa

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Kyllä ihminen on sitten...niin mikä?

Kummankin joukkueen faneille, tepsiläisten ja bluesilaisten on elomon siirto aivan loistava asia...ööö...mitenkäs näin voi olla? Kummankin joukkueen fanit ovat ehkä "muka tyytyväisiä" ja sitten oikeasti tyytyväisiä. Itse olen sitä mieltä, että teot puhuvat puolestaan. Aika hymyilyttävää puhetta ketjussa, sorry vaan.

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Viestin lähetti Jet Ace

Toistan muutama viesti sitten kirjoittamani mielipiteen: Bluesista Stapleton olisi voinut olla sellainen sentteri, jota TPS etsii. Ei Krykov. Siis minun mielestäni. Mitä tulee erään TPS-fanin herjoihin Calounista, niin sellaista TPS:ää minä en kävisi katsomassa, jossa Caloun pelaisi.

Et varmasti kävisi katsomassa TPS:ää joss Caloun pelaisi!! Varmasti myös Espoossa niin sanottiin ennen kun Jaana tuli kaverilla on niin hyvä pelisilmä,että sitä voisi johonkin Timbuktuun mennä kattomaan kun Jaana vie:D Ainakin melkeen

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Itse kuuluin niihin joidenka mielestä Calounin hankkiminen oli huono idis. On mieli LIEVÄSTI muuttunut, on se parhaimmillaan vaan niin uskomaton.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti liverpool

Et varmasti kävisi katsomassa TPS:ää joss Caloun pelaisi!! Varmasti myös Espoossa niin sanottiin ennen kun Jaana tuli kaverilla on niin hyvä pelisilmä,että sitä voisi johonkin Timbuktuun mennä kattomaan kun Jaana vie:D Ainakin melkeen

Voin aivan vilpittömästi sanoa, että minulle Caloun on hyvin vastemmielinen pelaaja. Vastaavaa en ole tuntenut ennen Calounia. Joten Jaana saa minun puolestani viedä, mielellään itsensä Timbuktuun.
Arvostan silti toisten mielipiteitä, joten se siitä.

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muista Jet Ace myös buuata ja viheltää tästä lähtien Miika Elomolle...kaveri on kuitenkin Turkuhallissa yrittänyt tahallaan vahingoittaa vastustajaa poikittaisella mailalla kaulaan...tuollaisia kuvotuksia et varmasti voi sietää...

MACK

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Mack
Muista Jet Ace myös buuata ja viheltää tästä lähtien Miika Elomolle...kaveri on kuitenkin Turkuhallissa yrittänyt tahallaan vahingoittaa vastustajaa poikittaisella mailalla kaulaan...tuollaisia kuvotuksia et varmasti voi sietää...

MACK

Minulla ei ole tapana buuata kenellekään.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kumpi on vastenmielisempi, M.Elomo vai Caloun? Toinen yritti tahallaan vahingoittaa vastustajaa ja onnistui, toinen filmaa ja on hyvä pelaaja.

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Itse olin keväällä henkeen ja vereen Calounin hankkimista vastaan. On myös mieli hiukan muuttunut sen jälkeen. Miestä peluutetaan jopa alivoimalla ja kaveri tekee duunia aivan helevetisti.
Tottakai Honzassa on jäljellä vielä melkoinen annos sitä vanhaa kunnon diivapelleä, joka sukeltele, kuin John Weismyller parhaimpina päivinään, mutta jos summataan huonot ja hyvät ominaisuudet yhteen, niin kyllä aika paljon plussalle jäädään....

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Re: Kyllä ihminen on sitten...niin mikä?

Viestin lähetti Vanha Len
Kummankin joukkueen faneille, tepsiläisten ja bluesilaisten on elomon siirto aivan loistava asia...ööö...mitenkäs näin voi olla? Kummankin joukkueen fanit ovat ehkä "muka tyytyväisiä" ja sitten oikeasti tyytyväisiä. Itse olen sitä mieltä, että teot puhuvat puolestaan. Aika hymyilyttävää puhetta ketjussa, sorry vaan.

Mitä tarkoitat teoilla? Sitäkö, että M.Elomoa kuten veljeään ei osattu roolittaa Turussa? HIFK:ssa teot puhuvat sen puolesta, että M.Elomo olisi pelimies. Jos tarkoitat tehoja 4+3, niin sillä mittarilla Mikko Koivusta pitäisi päästä nopeasti eroon.

Iceberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC ja FC TPS
No ei tule ikävä

Itse odottelin ennen kautta Melomolta tehoja, hyvää maskipelaamista ja fyysistä peliä. Mitään näistä kolmesta ei ole nähty, ellei fyysisiksi näytöiksi lasketa selvää häviötä tappelussa lukon A-juniori Niskalalle (180 cm 82kg), täysin naurettavaa ja älytöntä Aallon telomista ja lukemattomia turhia kakkosia. Täytyy toivoa, että Miika Bluessissa onnistuu, meille hänestä oli enemmän haittaa kuin hyötyä. Hyvä veto TPS:n johdolta, jos tällä nyt säästettiin palkkamenoja ja saataisiin vihdoinkin se peliä tekevä sentteri Nurmisen ja Seefferin väliin.

Viimeksi muokattu:

Cube

Jäsen
Näin sitä pitää! Kaverin kanssa oltiinkin jo jonkin aikaa mietitty, että kuinka pitkään Elomo saa sotkea Tepsin peliä. Kiitos Blues! Onnea matkaan kuitenkin Miikalle Espooseen.. nothing personal, stricktly business!

Se on muuten hyvä, että Blues-fanit ovat taas onnellisia! Muistakaa tämä tunne, kun jatkossa vingutte taas vahvistuksia puolustuspäähän... ;)

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Kyllä ihminen on sitten...niin mikä?

Viestin lähetti Vanha Len

Samaa itsekin ihmettelin, kyllähän Elome meille kelpaa onhan hänellä kokemusta mm. voittamisesta ja TPS:n kovasta koulusta. Hyvään saumaan siirto kuitenkin järkättiin, koska ilmeisesti Lehterä ja Caloun on loukkaantuneina ?

Joka tapauksessa Bluesin kapeahko materiaali vahvistuu, mutta katsotaan nyt miten Elomon pelit lähtee menemään.

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Teemu Elomo: rooli & te(h)ot

Vastauksessaan Vanhalle Lenille Hartza kirjoitti:

"Mitä tarkoitat teoilla? Sitäkö, että M.Elomoa kuten veljeään ei osattu roolittaa Turussa?"

Koko syksyn olen tätä odottanut ja tulihan se sieltä. Vaikka kyseessä lieneekin Jatkoajan keskustelun vallitsevan linjan mukaisesti vailla sen kummempaa harkintaa heitetty v-ttuiluyritys, tartun silti aiheeseen. Kun nyt kerran meille viisaasti kerroit, ettei keskimmäistä Elomoa osattu meillä roolittaa, niin kertoisitko saman tien myös sen, miten olisi pitänyt toimia?

Tähän on turha vastata, että "samaan tapaan kuin Bluesissa nyt". Sitä kyllä yritettiin, niin kuin kaikkia muitakin mieleen tulevia rooleja. Viime kauden ratkaisuvaiheessa tultiin lopulta tilanteeseen, jossa vaihtopenkin lämmittäminen oli T.Elomolle se vähiten joukkueelle haittaa tuottanut rooli. Sitä ennen mies oli pelannut puoli kautta ykkösketjussa ja tehnyt muistaakseni kaksi maalia sekä hassannut avoimet maalipaikat kahdessa ensimmäisessä finaalissa. Jortikan aikakaudella Teemu Elomo sai pelaajista jatkuvasti luottoa paljon enemmän kuin esitykset kentällä olisivat edellyttäneet. Kyllähän mies kiitettävästi jaksoikin yrittää ottelusta toiseen, mutta minkäänlaista näkyvää kehitystä ei tapahtunut. Viime kausi oli tässä suhteessa huipentuma ja näytti konkreettisesti sen, ettei pelkkä kiitettävä työmoraali riitä loputtomiin: joskus niitä tehojakin pitäisi löytyä.

Toivon Teemu Elomolle kaikkea hyvää ja olen iloinen hänen onnistumisestaan Bluesissa. Toivoisin myös näkeväni hänen vielä joskus onnistuvan TPS:n paidassa. Pointti on kuitenkin se, että T.Elomon viime kausien heikoista esityksistä on ihan turha syyttää Tepsin valmennusjohtoa. Syy löytyy täysin miehestä itsestään. Viime keväänä luulisi kenen tahansa huomanneen, että maiseman vaihto oli miehen uran kannalta ainut järkevä vaihtoehto. Siksi ihmettelenkin jälkeenpäin kuulemiani puheita, joiden mukaan T.Elomo olisi ollut halukas jatkamaan Turussa.

Mitä tulee Miika Elomoon, olen pettynyt, ettei hän Tepsissä onnistunut. Itse olisin hänet pitänyt, mutta täytynee luottaa siihen, että valmennusjohto teki joukkuetta hyödyttäneen ratkaisun. Uskon, että Bluesin kannattajien keskuudessa vallitseva tyytyväisyys uuteen hankintaan vahvistuu vielä tulevien pudotuspelien aikana.

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ovatko nämä saman sukunimen omaavat Bluesissa pelaavat pelaajat tosiaankin tulleet samasta kohdusta?

Herran jestas sentään kun kavereissa on eroa kuin yöllä ja päivällä. Parin pelin perusteella kylläkin nyt lähden Miikaa arvostelemaan, mutta uskon sen nyt tähän hätään riittävän. Kaveri on kaikilla osa-alueillaan "veljeään" pari pykälää heikompi ja vielä kaiken kukkuraksi tuntuu väenväkisin haluavan istua boxissa vähintään kerran joka ottelussa. Oliko tuo rapakontakainen kierros tarkoitettu kartoittamaan lisää uusia koiruuksia ja fyysisyyttä, koska taitoa ei miehelle lisää ole tullut.

Sitten on tämä todellisen suursuosion saanut Teemu-poika, joka todella raataa ottelusta toiseen, pelaa fyysisesti, ja tottakai välillä rapatessa roiskuu, mutta on joukkueelle todellinen apu, toisin kuin veljensä.

Saapa nähdä kauanko Miika jaksaa pelata 4-kentässä, vai tehdäänkö hänestä valtakunnallinen kiertopysti, ennen kuin siirtoaika umpeutuu?

J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, EPS
Miikasta ei ole paljon apua ollut, ei. Varmasti sen valmennusjohtokin on huomannut, koska vastuuta ei ole paljon tällä menolla luvassa. Vie parhaillaan paikan, jolla voisi pelata yhtä hyvin joku kelpo juniori.

Toisaalta on hyvä olla myös reserviä loukkaantumisten varalta.
Velipoikansakin on varmaan piristynyt entisestään saatuaan tuttua seuraa.

Saa nyt nähdä. Joka tapauksessa karaisen itseni ja lupaan olla itkemättä jos Miika päättää kautensa jossain muualla.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Älkää vielä heittäkö toivoanne Miika Elomon suhteen. Katsotaan nyt ihan rauhassa minkälaiseksi Miikan Rooli muodostuu. Ei varmaankaan ole kovin helppoa vaihtaa seuraa, kun odotukset on kovat sekä itsellä, että muilla.

Miika on hyvä luistelemaan, tekee paljon töitä, osaa pelata tarvittaessa (ja vähän muutenkin) kovaa, ja Miikalla on kokemusta rapakon takaisista sarjoista ja mestaruuden voittamisesta. Kuulostaa muuten ihan play-off -pelaajalta.

Kun nämä ominaisuudet saadaan valjastettua oikealla tavalla joukkueen käyttöön, niin Miika ottaa vielä paikkansa joukkueessa positiivisella tavalla.

Miehen itseluottamus on ymmärrettävistä syistä hiukan hakusessa tällä hetkellä.

Mielestäni Blues on ollut hieman pehmeä porukka, mutta kovuutta tarvitaan vielä pudotuspeleissä. Virtanen ja M. Elomo voivat vielä olla hyvinkin tärkeitä pelaajia Bluesille tätä silmälläpitäen.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Nojaa..

Elomo on oikeestaan aika hyvä pelaaja... Se on ollut pisteiden valossa aika surkea, mutta MElomo tekee paljon näkymätöntätyötä (näkee jos seuraa Miikaa katseella)... Minä henkilö kohtaisessti Haluaisin pitää Miikan ensikaudelle asti, niin vähän on Espoossa ns. power forwardeja... Miikalla on kova laukaus ja uskaltaa ottaa miestä...

Mitä niihin rangaistuksiin tulee niin se eilinen Miikan jäähy tuli todella hepposasti, ei se ole Bluesissa mitään oikeastaan sikaillut!

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Voiko joku sanoa että Marvin Hurme on parempi pelaaja kuin MElomo? Itse en ainakaan moista väitettä heittäisi.

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Älähän vedä Hurmetta mukaan tohon ;D Se on kova pelaaja , niinku Elomokin.. hurme on kunkku omassa roolissaan... Blues on tällä hetkelle täysin oikein roolitettu! Ja peli kulkee... Toinen joka on kova on Juha Gustafsson jota olen parjannut kovalla kädellä Gusse on ollut aivan kone viimeiset pelit!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy