Elokuu – kesän sunnuntai

  • 3 353
  • 53

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Ihmisiä ja pukeutumistyylejä- ja tottumuksia on toden totta erilaisia. Olen itse vetänyt kesäkuun kahta ensimmäistä viikkoa ja juhannusta lukuunottamatta lähes tulkoon kokonaan pitkissä chinoissa ja farkuissa. +20-25 asteen Suomen kesäkeleillä pidän ulkona joskus myös pitkähihaista kauluspaitaa. Vasta yli 25 asteen aurinkoisessa ja tuulettomassa lämmössä siirryn ä shortsien ja t-paidan yhdistelmään.

Nyt elokuussa on itsestään selvää, että käytän pitkiä housuja ja usein myös kevyttä takkia auki ulkona liikkuessani.
Alkoi lähes ahdistaa tämän lukeminen. Itse en pysty pitkiä vaatteita pitämään päällä, mikäli lämpötila ylittää +20 astetta. Hikihän siinä tulee. Ylävartalolle voi vielä illan tullen heittää kevyen takin tms jos viilenee, mutta pitkiä housuja pystyn käyttämään vasta kun sää muuttuu oikeasti syksyiseksi.

Toki muutama viikko sitten Kreikan +35C -lämmöissäkin näki muutamia - lähinnä paikallisia - pitkät farkut jalassa.
 

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Alkoi lähes ahdistaa tämän lukeminen. Itse en pysty pitkiä vaatteita pitämään päällä, mikäli lämpötila ylittää +20 astetta. Hikihän siinä tulee. Ylävartalolle voi vielä illan tullen heittää kevyen takin tms jos viilenee, mutta pitkiä housuja pystyn käyttämään vasta kun sää muuttuu oikeasti syksyiseksi.

Toki muutama viikko sitten Kreikan +35C -lämmöissäkin näki muutamia - lähinnä paikallisia - pitkät farkut jalassa.
Sama, jos "tuntuu kuin -lämpötila" on yli kymmenen asteen, siirryn "junttimaisinta, mitä tiedän" caprihousuun. Ja välittömästi, jos ennuste huitelee 20 asteessa tai jopa yli, siirryn lyhyeen shortsiin.
Aina on kuuma. Toki pitkiä housuja käytän toimistolla.

Toukokuulta syyskuun loppuun on ihan mukavasti shortsikeliä. Ja joskus kyllä on talvellakin caprit, jos vaikka vaan siirtyy kotoa autolle ja huitaisee vaikka kauppareissulle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös