Elimination gamet pois palstalta

  • 3 363
  • 28

Pitäisikö elimination game -ketjut kieltää?

  • Kyllä

    Ääniä: 127 86,4%
  • Ei

    Ääniä: 20 13,6%

  • Äänestäjiä
    147
Tila
Viestiketju on suljettu.

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Rontti kirjoitti:
Ei mitään uutta tällä rintamalla. Muutamat ahdasmieliset ja huumorintajuttomat pilaavat loppujen mukahauskanpidon.

Poistakaa vaan koko vapaa keskustelu, älkääkä vain aprillatko, tosikot!

Ronttia vaan harmittaa, kun ei pärjännyt siinä turenki-äänestyksessä.

edit. Anteeksi, siis kyseessähän oli elimination.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Niin, olin vielä kohtalaisen vahvoissa asemissa siellä kylmemmällä puolella ylälauteita, enkä siis edes lähellä jäähdyttelyä.

Olisi varsin suotavaa, jos nimim. Golden AWe siirtäisi pelin jatkumaan moderaattorien kiusaksi jonnekin vähemmän tosikkomaiselle palstalle, kuten vaikkapa tuonne: http://davidkrokett.org/
 
1Timer kirjoitti:
Oonko ihan pahasti vaarassa, jos sanon, etta ne, jotka kuolaavat englantilaisten hikoilevien miesten peraan? Miesten, jotka juoksevat kenttaa paasta paahan ilman tulosta ja yksi niista on aina kuningas. Tai Jumala.

Olet oikeassa, Daespoo se on. Tosin en ymmärrä miksi puhut hänestä monikossa.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
macnevis kirjoitti:
Ronttia vaan harmittaa, kun ei pärjännyt siinä turenki-äänestyksessä.

edit. Anteeksi, siis kyseessähän oli elimination.

Elimenationilla™ ei ole mitään tekemistä eliminationien kanssa. Turengi-saunominen sai aikaan oikean kansanliikkeen, ja ennenkaikkea positiivisessa mielessä. Uskon että lukitsemisen taustalla oli ennenkaikkea se, että moderaattorien turenkilaisuus olisi paljastanut jos heidän suosikkinsa olisivat saaneet jatkaa hiukan ulkomuodoltaan samaa muistuttavassa ketjussa.

Rontti kirjoitti:
Niin, olin vielä kohtalaisen vahvoissa asemissa siellä kylmemmällä puolella ylälauteita, enkä siis edes lähellä jäähdyttelyä.

Olisi varsin suotavaa, jos nimim. Golden AWe siirtäisi pelin jatkumaan moderaattorien kiusaksi jonnekin vähemmän tosikkomaiselle palstalle, kuten vaikkapa tuonne: http://davidkrokett.org/

Minä luulen että tulemme palaamaan lauteille jossain vastaavassa muodossa, mutta annamme ehkä itse Elimenationin™ pysyä nyt toistaiseksi rauhassa haudassaan, pitäen kuitenkin saunan lämpimänä. Ehkä äänestämme kovinta saunojaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös