Weekendiin julkaistiin siis lisää esiintyjiä maanantaina, ja tässä listassa oli mm. Afrojack, Dyro, Borgeous sekä Hardstylen ystäville Headhunterz. Jo ennestään julkaistuja on Hardwell, Deadmau5, Showtek, Calvin Harris, Knife Party, Deorro, Martin Garrix, Brennan Heart ja muutama muu.
Kova on kattaus Weekendissä, ja se vähän pistää harmittamaan kun itse olen menossa Summersoundiin. Voi toki olla, että jos budjetti kestää niin Weekendiinkin tulee tsekattua ainakin yhden päivän osalta.
Suurin syy miksi olen valinnut Summersoundin Weekendin sijaan on K-18 ikäraja. Itse tykkään siitä, että kaikki on täysi-ikäisiä (ei mitään alaikäisiä vastaan) ja tämän takia ei ole erikseen mitää anniskelualueita, joissa voi nauttia menovettä vaan se onnistuu koko alueella.
Steve Angellon lisäys Summersoundin esiintyjiin oli kyllä tärkeä, ja helpottaa taas hieman omaa sielunelämää. Kunhan vielä 2-3 kovaa nimeä pamahtaisi esiintyjäkaartiin voisi olla oikein tyytyväinen. Itsellä toiveissa on mm. Dimitri Vegas & Like Mike, Krewella, Sebastian Ingrosso, Alesso, Vicetone ja viime vuonna kovan keikan paukutellut Nicky Romero.
Vielä tähän loppuun Youtubesta vähän videomateriaalia Steve Angellon live-esiintymisestä, eli tätä luvassa heinäkuussa
Steve Angello Live at Creamfields 2013