Elämä on laiffiii

  • 2 848
  • 15

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tuleeko vielä aika, jota jaksat aina odottaaa? Vai onko aika jo tullut? Mikä on elämän tarkoitus? Onko se "42", kuten Galaxi -kirjassa kerrotaan? Onko elämä unta vai uusi tilaisuus taas huomenna.
Onko tärkeää voittaako Tappara HIFKin vai päinvastoin? kuinka se koko setti pyörähtää?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti nedomansky
Onko se "42", kuten Galaxi -kirjassa kerrotaan?

Tarkoitit kai opusta Linnunradan käsikirja liftareille(The Hitch-Hiker's Guide to the Galaxy)?
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
"Käsikirja on ehdoton. Todellisuus on usein virheellinen."

On muuten tulossa heinäkuun lopussa leffateatteriin Linnunradan käsikirja liftareille. Toivottavasti eivät kauheasti pilaa teosta.
 

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Viestin lähetti L4E
On muuten tulossa heinäkuun lopussa leffateatteriin Linnunradan käsikirja liftareille. Toivottavasti eivät kauheasti pilaa teosta.

Itse innostuin juuri aloittamaan kirjan lukemisen, että en ehdi pilaamaan nautintoa elokuvalla. Ollut muutenkin suunnitelmissa jo vuosikaudet, mutta ei ole saanut aikaiseksi. Parempi myöhään kuin ei silloinkaan.
 

Diver

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eppu Normaali - Elämän Tarkoitus

Heräsin, katsoin aurinkoon
juuri mailleen laskevaan
hetken mietin kuka oon
ja mistä herätä mä saan
Kuka tietää kuinka eilen lensinkään
nyt päätä särkee miksi join ensinkään
Järki sanoo "kotiis meet!"
on juhlat loppuneet
Mä nousin ylös, astuin sekaan peikkojen
mä muistan kuinka viime yönä kanssa veikkojen
päättelimme että elämämme tarkoitus
lienee murheen karkoitus

Kas, huomenta P.
Onko pääsi kipee
Vieläkö muistat eilisen
Katso peiliin, alien
On ilta tullut ja vieraat poistuneet
niin monet kerrat on
nää aamut toistuneet
Me ikävämme karkoitimme kauas Gruusiaan
On vanha riimi "muusiaan" siis joku muu sijaan
Me möyrimme ja kierimme ja kättä väänsimme
ja ikävänkarkoitusloitsun äänsimme
Kas, huomenta Ä.
ei maistu ilman ystävää
aamukahvit, hyvä kun jäit
pahaako unta näit
On aika sen nyt mennyt minkä muistoihini paan
maailmamme pyörii, antaa pyöriä sen vaan
Heräsin, katsoin aurinkoon
juuri mailleen laskevaan
hetken mietin, kuka oon
ja mistä herätä mä saan
Ei riitä edes olon vaikeus
mieleni valtaa outo haikeus
mutta minkäs sille teet
on juhlat loppuneet
Huomenta siis Pauno,
joko päästiin järjestämme
vaiko vielä yhdet
kaunojuhlat järjestämme
niin monet kerrat on
nää aamut toistuneet
nyt vieraat ovat poistuneet
Kas, huomenta Ä.
ei maistu ilman ystävää
aamukahvit, hyvä kun jäit
pahaako unta näit
On aika sen nyt mennyt minkä muistoihini paan
maailmamme pyörii, antaa pyöriä sen vaan
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Viestin lähetti L4E
"Käsikirja on ehdoton. Todellisuus on usein virheellinen."

On muuten tulossa heinäkuun lopussa leffateatteriin Linnunradan käsikirja liftareille. Toivottavasti eivät kauheasti pilaa teosta.

Tästähän tehtiin aikoinaan tv-sarja, ja on ollut ainakin filmifriikissä myynnissä. Mutta osaako kukaan kertoa millaista skeidaa teos on?Camp-huumoria lie parhaimmillaan.

Uusi versio voi jopa toimia, koska nykyaikana resurssit ovat aivan eri luokkaa kuin ensimmäisen yrityksen aikoihin.

Kirjojahan ei voi mikään voittaa, enpä ole ikinä kirjallisuutta lukiessa nauranut niin makoisasti kuin tämän "trilogian" aikana.

Terve, ja kiitos kaloista.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Elämän tarkoitus on nauttia upeasta seksistä , niin kauan kuin mahdollista. Toiseksi mainitsisin että elämän tarkoitus on nauttia vielä upeammasta seksistä. Kolmanneksi mainitsisin että elämän tarkoitus on nauttia upeasta seksistä aamuin illoin. Neljänneksi mai......

Ps. viidennek...................................
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti mtmela
Tästähän tehtiin aikoinaan tv-sarja, ja on ollut ainakin filmifriikissä myynnissä. Mutta osaako kukaan kertoa millaista skeidaa teos on?Camp-huumoria lie parhaimmillaan.

Uusi versio voi jopa toimia, koska nykyaikana resurssit ovat aivan eri luokkaa kuin ensimmäisen yrityksen aikoihin.

Kirjojahan ei voi mikään voittaa, enpä ole ikinä kirjallisuutta lukiessa nauranut niin makoisasti kuin tämän "trilogian" aikana.

Terve, ja kiitos kaloista.

Sarja oli sisällöltään ihan ok, mutta oikeasti, scifiä ei voi tehdä nollabudjetilla..se vain ei toimi.

Hitchhikershän tuli jenkeissä teattereihin jo 29.4, mutta jälkijättöisessä Suomessa vasta heinäkuun lopulla, jäljelle jää siis vain yksi vaihtoehto, warettaa leffa.
Ihan hyviä arvosteluja leffa on saanut, mutta tokihan ei koko viisiosaisen trilogian sisältöä pysty 2h leffaan ahtamaan.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti mtmela
Tästähän tehtiin aikoinaan tv-sarja, ja on ollut ainakin filmifriikissä myynnissä.

Unohtui tuossa aiemmin mainita, että kirjasta on tehty myös kuunnelma, joka tuli ainakin Radio Mafiasta 90-luvun puolen välin tietämillä. Jostain muistaisin lukeneeni, että kuunnelmaa saisi CD:llä. Kertojan osaa tuossa kuunnelmassa vei Heikki Kinnunen. Omasta mielestäni taisi kuunnelma olla jopa hauskempi kuin itse kirja(tämä on varmaankin vahvasti makuasia).
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Viestin lähetti L4E
Unohtui tuossa aiemmin mainita, että kirjasta on tehty myös kuunnelma, joka tuli ainakin Radio Mafiasta 90-luvun puolen välin tietämillä. Jostain muistaisin lukeneeni, että kuunnelmaa saisi CD:llä. Kertojan osaa tuossa kuunnelmassa vei Heikki Kinnunen. Omasta mielestäni taisi kuunnelma olla jopa hauskempi kuin itse kirja(tämä on varmaankin vahvasti makuasia).

Niinno, siis alunperin oli kuullelma josta Adams kirjoitti kirjat.
En sitten tiedä onko tuo suomalainen kuunnelma sitten vain käännetty versio tuosta Adamsin kuunnelmasta.
 

Jarpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Viestin lähetti irGGu
Elämän tarkoitus todellakin on 42, joka kerrotaan viisiosaisessa trilogiassa: Linnunrata.
...
42. Elämä on.

Anteeksi nyt vain välimerkin paneskeleminen, mutta kirjasarjan suurena ystävänä on aivan pakko puuttua tähän. "42" ei varsinaisesti ole elämän tarkoitus vaan "42" on vastaus perimmäiseen kysymykseen elämästä, maailmankaikkeudesta ja kaikesta. Myöhemmin "trilogiassa" myös tuo kysymys selviää Arthurille ja Fordille ja nuo kaksi yhdessä antavat kyllä aikalailla täydellisen kuvan tästä maailmasta xD.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti varjo
En sitten tiedä onko tuo suomalainen kuunnelma sitten vain käännetty versio tuosta Adamsin kuunnelmasta.

Juu, tarkkuutta pitäisi näköjään olla enemmän. Kinnusen juontama kuunnelma on tehty/suomennettu Adamsin kunnelmasta ei kirjasta.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Viestin lähetti L4E
Juu, tarkkuutta pitäisi näköjään olla enemmän. Kinnusen juontama kuunnelma on tehty/suomennettu Adamsin kunnelmasta ei kirjasta.

Paitsi kun mennään osiin 13 - 25. Niitä ei taida olla BBC:n kuunnelmina.

Mulla oli joskus kaikki osat nauhoilla, mihin lienevät kadonneet.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai mikäkö on elämän tarkoitus. No tietenkin pesäst pesään. Jos seksikumppaneita on alle 50 niin sehän on hylätty suoritus, jos taas 50-100 niin se on huono. Mut sit jos on yli 100 niin se on kiitettävä suoritus, ja sit vasta voi saada sen voittaja fiiliksen ja elellä eläkepäivät mestarina. Sit vasta voi hyvällä mielellä poistua tältä pallolla. Tietenkin tämän elämän tarkoituksen toteutukseen on pieniä hidasteita, mm. seurustelu ja avioliitto yms. Mut ei se mitään, yritystä vaan, kyl me tää matsi voitetaan.

Vitsivitsi.
 

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Elä nopeasti - kuole nuorena - jätä hyvännäköinen ruumis. Eikös se ole melkeinpä siinä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös