Eläkeläiset

  • 30 385
  • 128

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Kyllähän orkesteri on tarkastettu niin Tavastialla kuin festareillakin useampaan otteeseen. Täytyy kyllä sanoa, että ainoa Tavastian keikka, missä orkesteri on tarjoillut yleisölle viinaa ja missä alastomia ihmisiä hyppii yleisöön, on nimenomaan Eläkeläisten keikka. Tosin nyt viime lauantaina en paikalle päässyt.

Hienoja livekokemuksia. Useammallakin keikalla on tullut koko keikan ajan vedettyä letkahumppaa ympäri Tavastiaa. Eipä siinä tosin biiseistä silloin muista muuta kuin että Onni on perseestä.

Mutta ei siinä, jopa enemmän itseeni iskee esim. Viikatteen tyylitelty keikka-anti jurottavine katsojineen. Siinä on sitä jotain niin perisuomalaista.
 
Eläkeläisten musiikki saa meikäläisen aina hyvälle tuulelle. Humppa-akatemia ja Pahvische soivat usein soittimessa.

Ompa humppa mahtavata.
 

kamrat

Jäsen
Suosikkijoukkue
urheiluseura HIFK
Tulipa mieleeni, että nyt kun on Lordi, niin ensi vuonna pitäisi viisuihin lähettää: Eläkeläiset!
 

Rocco

Jäsen
Huomasin pyykkikorissani Eläkeläisten paidan... Olen ilmeisesti sellaisen ostanut kun olin keikalla. En kyllä muista että olisin sellaisen ostanut, mutta en valita! Onneksi ostin hienon paidan!!!
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On Tour Again!

Nostetaanpas ketju ylös, sillä nyt on taas se aika kun suomalaisille tarjotaan elämyksiä. Ensi viikolla nimittäin ohjelmassa on Eläkeläisten syyskiertue neljän keikan voimin! Tosin Jämsän veto on harmillisesti yksityistilaisuus, mutta kolme muuta ovat ihan kaikille avoimia. Tampere keskiviikkona ja siitä sitten Pori, Jämsä ja viimeisenä Helsingin Nosturi lauantaina.

Itse olen menossa Tampereen ja Helsingin keikoille. Mitenkäs muut, onko keikoille menijöitä? Nythän on sellainen tilanne, että yhtye vetäytyy ensi vuoden ajaksi keikkatauolle, joten nyt kannattaa käydä katsastamassa humppa, jottei jää paitsi liian pitkäksi aikaa.

Alkaa jo hieman syyhyttelemään. Humppaa tai kuole!
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse juuri harkitsen, että pitäsköhän sitä lähteä Nosturiin ensi lauantaina. On se kuitenkin sen verran legendaarinen bändi !

Surisen ja tanssaan, jenkkakärpänen, nyt surisen ja tanssaan!

---------------------------------------------------------------

Voi tätä elämän epäonnea! Sehän on jo myyty loppuun. voi prkl
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
HerraHermanni kirjoitti:
Summasummaarum, viisi keikkaa kierrän kovasti humpaten, TOTTAKAI!

Humppasirkuksessa kävin siis katsomassa 5 keikkaa, nyt 3. Eli kaikki nuo minne normi tallaaja tai siis humppaaja pääsee. Helsingin keikalta odotan jonkin sortin vierailevaa tähteä, mutta muuten ko. keikan tulee yleisö taas pilaamaan jollain tavalla. Se "Onni on perseestä" -lällätys on niin turha! EI "Ytimessä" vain osata.

Saas nähä millasella fiiliksellä Ona on mukana, koska on kiertueella mukana vain ja ainoastaan sen takia, että tulevalle livelevylle saadaa tehtyä loput äänitykset.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
HerraHermanni kirjoitti:
Saas nähä millasella fiiliksellä Ona on mukana, koska on kiertueella mukana vain ja ainoastaan sen takia, että tulevalle livelevylle saadaa tehtyä loput äänitykset.

Vanha vitsi. Aina ne on olleet, jokainen vuorollaan ja välillä kaikki yhtä aikaa, valittamassa, että hommaa on perseestä ja blaa-blaa.

Sitten kun on taas muutama kuukausi mennyt, niin jätkät löytyy suhaamasta kleikkarilla Saksan auto-bahnilta.

Ihmekös tuo, soittaminen on hauskaa, kavereiden kanssa ördääminen on hauskaa, matkustelu on hauskaa, suosio on kivaa ja rahaakin tulee.

Hyvä kuitenkin vetää välillä henkeä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Lapanen kirjoitti:
Vanha vitsi. Aina ne on olleet, jokainen vuorollaan ja välillä kaikki yhtä aikaa, valittamassa, että hommaa on perseestä ja blaa-blaa.

Vaan nytpä tuo ei ole vitsi. Toppo oli oikeasti kahden vaiheilla tuleeko vai not. Onneksi tuli mukaan.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olihan taas menoa. Eilen siis alkoi kiertue Tampereelta ja hyvinhän se humppa taas raikasi. Eturivi oli hallussa ja Onan uruista paloja lenteli päähän. Nice!

Täytyy kyllä ehdottomasti sanoa, että Tampere on erittäin paljon parempi humppakaupunki kuin Helsinki. Aivan rauhassa sai katsella keikkaa ja iskeä nyrkkiä ilmaan, kun taas Helsingissä yleensä saa olla kokoajan varuillaan, että milloin joku 100+ kiloinen herra päättää aloittaa painimisen. Tämä siis useamman kerran kokemuksella. Hienoa Tampere.

PS. Ne soitti Perjantaina Humpassa!!! JESH!
 

filmirulla

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eläkeläiset nuo maan mainiot humpan seisauttaja kuomat vailla vertaa. Kavereita on tullut vahdattua varmaan kymmenen vuotta ja täytyy sanoa, että keikkoja on ollut lähes laidasta laitaan.

Surkein esitys (joka samalla oli yksi legendaarisimmista keikoista) oli Vr:makasiineilla jossa oli Liken bileet ja Eläkeläiset oli kyseisen juhlan pääesiintyjä tosin samaanaikaan kyseinen pumppu soitti myös keskieuroopassakin toisella kokoonpanolla. No liken juhlien setti menikin sitten niin penkin alle kuin vaan voi mennä sillä kuomathan oli ottanut hiukan miestä väkevämpää sillä seurauksella, että yleisö joutui laulamaan, kun kavereista ei ollut soittajiksi. Lisäksi on tullut katseltua karaokea ja legendaarista Eläkeläisten bingoakin.

No nyt sitten kaverit pitää hiukan taukoa ja toivon, että vielä ne palaavat lauteille huutaen mitä tänään soitetaan? Humppaa! Mitä? HUMPPAA! No soitetaan vaikka parit humpat.... Humppaa taikka kuole...jne
 

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tä prklettä?

Yhtyehän on ilmoituksensa mukaan tämän vuoden sapatilla mutta miksi helvetissä myös humppa.com suljettu? Eikös tänä vuonna pitänyt tulla ainakin uusi live?
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
The M kirjoitti:
Yhtyehän on ilmoituksensa mukaan tämän vuoden sapatilla mutta miksi helvetissä myös humppa.com suljettu? Eikös tänä vuonna pitänyt tulla ainakin uusi live?

Tapani Rautiaisen mukaan kun kerta yhtye on telakalla (ehkä lopullisesti) ovat sivutkin telakalla. Ja sen liven piti tulla, mutta nyt sekään ei ole varmaa. Katsellaan mitä tapahtuu. Jokisen valintaan sen sijaan tulee linkki humppa.comin etusivulta joskus helmimaaliskuussa.
 

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Taisipa tuossa Suomi-Venäjä matsin aikana soida Moskovan hallissa tämä hassu suomalainen orkesteri..
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
jesse72 kirjoitti:
Taisipa tuossa Suomi-Venäjä matsin aikana soida Moskovan hallissa tämä hassu suomalainen orkesteri..

Itse huomasin saman. Aikas veto siltä joka sai valita yhden suomalaisen biisin siihen väliin...
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
KingNothing kirjoitti:
Itse huomasin saman. Aikas veto siltä joka sai valita yhden suomalaisen biisin siihen väliin...

Suomi-Ukraina -matsissahan soi Finntrollin "Trollhammaren" ja fiilis nousi heti.

Ensiferumim livekeikoilla lähtee silloin tällöin biisit soimaan Eläkeläisiltä tutulla rumpurallatuksella ja Enskan DVD:n katselun jälkeen olikin pakko kuunnella vanhaa kunnon humppameininkiä. Joten siis jossain määrin tälläkin suunnalla tulee Eläkeläisiä diggailtua.
 

Aces

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Sharks sekä 90-luvun Bruins ja Cam Neely
Muisteloita...

Tooosi huba bändi ja mukavaa letkeän kuuloista mussiikkia=)

Muistuukin mieleen muutaman vuoden takainen hauska "eläkeläisjuttu". Treenasin silloin vielä täysillä ja oli harjoituskauden yksi rankimmista viikoista menossa. Oli torstaiaamu, kun heräilin 6.30 aamutreeneihin ja lokoilin hieman sängyllä. Silloin rupesi ELÄKELÄISTEN biisi Pöpi soimaan päässä "Minä olen pöpi, minä olen pöpi..." Kyl siinä vähän aikaa mietti että josko sitä jatkaisikin unia:D
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Energie und Kraft aus Finnland

Itse olin matkalla Hellsingistä Jyväskylään, enkä nähnyt koko venäjämatsia. Mitäs humppaa siellä soitettin? Toisaalta aivan sama, sillä humppa on aina number one ja aina mahtia. Nyt ja aina! Tässä vielä tunnelmia saksasta.
http://www.youtube.com/watch?v=JpOWlJ6Atbw Nämä ovat niiltä ajoilta kun Krisu vielä otti häppää.

On todella sääli, jos kuomien tauko jatkuu hamaan loppuun asti.

PS. Livelevyäkään ei ilmeisesti tule. Tai mistä sitä tietää; ehkä vuonna 2010 tulee uusi dvd sekä sekä sitten se live.
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
HerraHermanni kirjoitti:
Itse olin matkalla Hellsingistä Jyväskylään, enkä nähnyt koko venäjämatsia. Mitäs humppaa siellä soitettin? Toisaalta aivan sama, sillä humppa on aina number one ja aina mahtia. Nyt ja aina!

Joo, taisi olla Humppaukaasi, joka siellä soi.

Itsehän olisin Venäjä-pelissä soittanut Miinakenttähumpan...

"Silloin itää kohti painettiin, sotaiset oli aikeetkin. KK:lla vanjaa me tanssitettiin...."
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Sir von Aulis kirjoitti:
"Silloin itää kohti painettiin, sotaiset oli aikeetkin. KK:lla vanjaa me tanssitettiin...."

Heh... Tai sitten uusimmalta levyltä Jatkosotajenkkaa. "Joskus tykistölle soitettiin ja keskitys ryssille tilattiin, soi jatkosotajenkka..."
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Humppakonsertto

Kauan odotettu livelevy tulee kuin tuleekin ulos. Syyskuun alkupäivinä julkaistava Humppakonsertto niminen live-eepos pitää sisällään 22 piisiä. Kyseiset humpat on nauhoitettu 2006 vuoden kiertueella. Todella mahtava uutinen meikäläiselle ja taatusti muillekin faneille. Syksyä odotellessa...

"...Syksy etsii mua, eikä oo paikkaa pihin mennä pakoon. Syksy etsii mua ja jokainen varjo on kuolema..."
 

Ice71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Ikävänkantaja, Jerry100, Hereworth
Tää on täysin OT, mutta toi kosketinsoittajahan on ilmetty Karalahti.
Jerellä tulevaisuus turvattu. Eläkeläisiin vaan soittamaan.
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kauan odotettu livelevy tulee kuin tuleekin ulos. Syyskuun alkupäivinä julkaistava Humppakonsertto niminen live-eepos pitää sisällään 22 piisiä. Kyseiset humpat on nauhoitettu 2006 vuoden kiertueella.

Juupa juu. Levynhän voi tilata jo ennakkoon vaikkapa tästä. Rumpali Krisu leikkasi itse ko. levyn. Ilmeisesti Ilosaarirockin keikasta on eniten biisejä otettu levylle.

Humppa über alles!
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Ketjua ylös hiljalleen... Alkaa hiljalleen loppua tämäkin vuosi ja samalla Eläkeläisten humpaton vuosi. Eläkeläiset soittavat siis GOOMilla mutta myös ennen sitä on mitä ilmeisemmin keikkoja jossakin päin suomea. Tämä siis alkuvuodesta heti.

On aika kaivaa humppakone naftaliinista ja potkaista se hissukseen käyntiin.

Tässä fiiliksiä menneiltä ajoilta:

3 humppaa yle areenassa + haistattelu

Elän humpalla

Humppamalli
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös