Re: JanJ
Viestin lähettänyt käyttäjä cobol
Olet eräs palstan ylläpitäjistä, eikös vain? OK ja toki sulla on toki oikeudet kirjoittaa erilaisia huhuja juuri Jokereista täysin mielesi mukaan. Varmasti tunnetkin Jokereiden tilanteen paremminkin kuin vaikkapa minä, joka olen sekä tänne että Kiekopesään vääntänyt muutamankin tiedon (usein ensimmäisenä) joukkueen pelaajista ja valmentajista - ja oiskohan kertaakaan mennyt vielä pieleen...
Mutta tuo sun juttusi Benda-HIFK ja Giroux-HIFK ei pidä todellakaan paikkaansa. Kuten hyvin tiedät, Benda haluaa pelata sukulaisensa Bednarin kanssa. Näin ollen kaverit olivat järkkäämässä ensin molempia Jokereihin ja kun se ei Jokereiden Virmasen taholla mennyt läpi, sitten HIFK-paitaan. Joten Benda lähtee eikä mitenkään ovet paukkuen tai tyytymättömänä, vaan em. syystä.
Giroux ei ole missään nimessä ainakaan toistaiseksi lähdössä HIFK-paitaan. Hänellä on kaksi muuta vaihtoehtoa ja hän (=hänen agenttinsa) tutkii parhaillaan vaihtoehtoja. Päätös jää kuitenkin aikaisintaan alkukesään. Lisäksi uskallan sanoa aivan suoraan myös sen, että HIFK ei ole ollut yhteydessä Girouxin agenttiin ensi vuoden sopimusesta.
Joten voitko hiukkasen perustella juttuasi?
Ystvällisesti Mr. Cobol
Olisit laittanut vain privaviestin niin oisin voinut kertoa enemmän ja tarkemmin.
Mutta puolustaudutaan sitten julkisesti. Se että olen palstan ylläpidossa mukana ei liity tähän mitenkään. Paitsi ehkä siten että olen aika varovainen mitä kirjoitan. Enkä mitenkään erikoisesti Jokereista kirjoita vaan mikäli muistat niin nuo tulivat IFK:n pelaajakeskustelun yhteydessä esiin. Sanoin myös että niitä ei ole virallisesti vahvistettu, mutta seison tietojen takana koska olen ne henkilökohtaisesti kuullut hyvältä ystävältäni joka on mukana IFK:n organisaatiossa pelaajien hankinnassa. Tarkemmin en henkilöstä voi kertoa, koska tässä tapauksessa se olisi erittäin vahingollista kyseiselle henkilölle.
Tuon nimenomaisen kontaktin sekä lyhyen pelaajaurani vuoksi tunnen/tapaan henkilöitä muutamista seuroista. Heiltä kuulen usein tietoja joita pistän tännekin, mikäli niissä on ainesta siihen. Mäkiahon ja Levokarin sopimukset Jatkoaika uutisoi ensimmäisenä tiedoitusvälineenä, samoin Calounin lomautuksen (jota Ilta-Sanomatkin ihmetteli miten me saimme tiedon ennen heitä). Calounin uutisesta en kuitenkaan kunniaa ole hakemassa sillä se tuli ensin muualta ja lähteeni vahvisti myöhemmin sen.
Giroux: lähteeni sanoi Rayn agentin lähestyneen IFK:ta. Uskon häneen.
Hän kuitenkin kehoitti minua pistämään esim. juuri tämän Girouxin jutun keskustelupalstalle jossa se luetaan ei-niin-absoluuttisena-totuutena. Eli jätetään se edelleen huhun asteelle.
Sellainenhan se on. En kai sitä muuksi väittänytkään? vaan siten että mikäli Immonen ei ota IFK:n tarjousta (ei ottanut) niin ne rahat ovat sitten Rayta varten. Jos kelpaa.
Benda: Se mitä Jan itse ja hänen agenttinsa sanoivat, jätetään tästä julkisesta osasta kokonaan pois. Minä en sitä tule koskaan julkaisemaan.
Ja vielä, Cobol: ei kisailla näillä tiedoilla tai kontakteilla, vaan mielummin yhdistetään voimat.
Mikäli sinulla on tai tulee tulevaisuudessamuutisia joita voit "vuotaa" jatkoajalle niin lähesty sähköpostitse, janj@sunpoint.net. Myös edellämainittu kritiikkisi tai muukin palaute kirjoituksistani saa tulla suoraan emailiinkin.
Keväänjatkoja.
JanJ