Näin se olikin. Jäi hyvässä mieleen siinä kohtaa.Luhanka otti tappelun Vukojevicia vastaan.
Näin se olikin. Jäi hyvässä mieleen siinä kohtaa.Luhanka otti tappelun Vukojevicia vastaan.
Toivottavasti vain loppukauden vuokra. K. Lundellin kanssa kävi tuuri että saatiin loukkaantumisen takaisin. Luhankaa jää ikävä, olen ihan varma että on parin vuoden kuluttua uusi Melart.
Mennään positiivarina eli lähdetään siitä, että Pesonen kasaa kovaa puolustusta ensi kaudeksi ja siinä ei seikalle olisi jäänyt rotaatiopakkia isompaa roolia. Eikka tarvitsee peliaikaa ja sitä ei välttämättä IFKssa olisi ollut tarjolla.Kun IFK.n tiedotuksella on yhä bitit poikittain, niin liiton siirtolistalta pääteltynä Luhanka siirtyy Lahteen pysyvästi. Lainoihin on listalla yleensä merkitty rajoitusaika eikä Einarilla tätä ole.
Einari! Kiitos - Tack!
Samaa mieltä, mutta ilmeisesti pakki osasto taitaa olla täysi ensi kautta ajatellen, joten...Mua oikeasti harmittaa Luhangan lähtö, alkoi osoittamaan pelimiehen merkkejä kasvaneen vastuun myötä, lisäksi kaivattua kovuutta alkoi myös löytymään. Harmittaa että päästetään muualle.
Kovuutta joo, mutta pelissä tuli edelleen isoja virheitä peliminuuttien kasvaessa. Oli mahdollisuus pelata itsensä Mannisen edelle. Tämmöinen tilanne ei palvele seuraa eikä pelaajaa, jonossa kumminkin Nykyri & Jalasti.Mua oikeasti harmittaa Luhangan lähtö, alkoi osoittamaan pelimiehen merkkejä kasvaneen vastuun myötä, lisäksi kaivattua kovuutta alkoi myös löytymään. Harmittaa että päästetään muualle.
Kovuutta joo, mutta pelissä tuli edelleen isoja virheitä peliminuuttien kasvaessa. Oli mahdollisuus pelata itsensä Mannisen edelle. Tämmöinen tilanne ei palvele seuraa eikä pelaajaa, jonossa kumminkin Nykyri & Jalasti.
Mua oikeasti harmittaa Luhangan lähtö, alkoi osoittamaan pelimiehen merkkejä kasvaneen vastuun myötä, lisäksi kaivattua kovuutta alkoi myös löytymään. Harmittaa että päästetään muualle.
Eikös se pakkien ”sweetspot” ole tuollainen 28-31?Ja ikää tulee tänä vuonna Einarilla mittariin "jo" 26. Mielestäni oikea aika päästää irti, kun tosiaan nuoremmat ajaa ohi. IFK ei tarvitse uutta Juuso Salmea.
Eikös se pakkien ”sweetspot” ole tuollainen 28-31?
Einarin kannalta olisi voinut tosiaan käydä niin, että joutuu teillä rotaatiopakiksi, jolloin kehityskään ei mene eteenpäin. Mitä enemmän tätä siirtoa miettii, sen paremmalta se tuntuu. Meillä joutuu kuitenkin itse tekemään ne huippupakit, koska kassa ei taivu samaan kuin siellä. Tästähän on hyviä esimerkkejä, kuten Kaski. Hänenkin kohdalla homma olisi voinut mennä toisin ilman seuran vaihtoa.
Vaikka itse en kuulunut jääpalloilijalta näyttäneen SalmenJuuson suurimpiin faneihin niin kannattaa muistaa, että helvetin puutteellisista lajitaidoistaan huolimatta, hän pystyi vetämään uskottavasti 7.puolustajan roolin joukkueessa, joka oli todella lähellä mestaruutta. Moiseen tasoon Luhangalla on vielä melkoisesti matkaa. Pelicans on hyvä osoite nyt alkuun lunastaa kunnollisesti VL-pelaaja status ja siitä sitten rakentaman.Joo, Luhanka on paljon parempi kuin täällä mainittu Juuso Salmi ja Luhangalla on oikeasti mahkut olla teillä erinomainen luotettava kolmosparin pakki.
Ja samalla tulee se tyhmempi Tyrväinen roolipelaajaksi neloseen, sillähän on kymmenen vuoden päästä ikääkin sopivasti 45.Älkää surkutelko. Luhanka tod.näk. ostetaan takaisin n. 10 vuoden päästä, kun on ensin tehnyt kelpo uran muualla. HIFK:n kasvattina hän menee täydestä tässä "omat pojat" projektissa, jota ei vielä noiden vuosien päästä ole saatu muuttumaan.