Tähän mielipiteeseen on helppo yhtyä mutta oma käsitys Putouksesta on hiukan muuttunut katsottuani kahtena peräkkäisenä lauantaina puoli jaksoa kyseistä ohjelmaa. Muutaman kerran nauroin jopa ääneen mutta tämän hulvattoman sarjan missaminen saa aikaan korkeintaan samanlaisia tuntemuksia kuin toissaöisen chatin missaaminen.
Sama juttu täällä, pitkään olin skeptinen tuon Putouksen suhteen ja olisi mennyt helposti "näkemättä paskaa"-ketjuun, mutta nyt kun olen tuota joskus sattumoisin tullut katsoneeksi kun muutakaan tekemistä ei ole lauantai-iltana ollut, niin kieltämättä itsekin naureskelin joillekin jutuille. Jotenkin tuntuu, että noilla näyttelijöillä/koomikoilla on tullut itseluottamusta enemmän ja ovat kehittyneet omissa suorituksissaan, joten niistä on kehkeytynyt joskus ihan jopa hauskojakin juttuja. Tämä vertaus tulee siis siitä, että olen näin jälkikäteen katsonut klippejä YouTubesta, ja on siellä tosiaan hyviäkin juttuja.
Mutta muidenkin kestoinhokille Big Brotherille ääni myös täältä, ennen kuin ohjelma alkoi ja sitä mainostettiin jonkinlaisena "sosiaalisena kokeiluna" niin se kiinnosti ja katsoinkin muutaman aivan ensimmäisen jakson, kunnes paljastui ohjelman todellinen tarkoitusperä. Ja sen kaikki täällä tietänevät (jos ei, niin paljastetaan nyt sitten: täysin turhanpäiväistä viihdehömppää, jossa aletaan "elää" toisten ihmisten kautta niin ei tarvitse miettiä omaa elämäänsä ja sen ongelmia).
Kumma juttu myös se, että itsekin olen yhä vähemmän kiinnostunut jalkapallon seuraamisesta, vaikka periaatteessa pidän kyllä jalkapallosta. Tällä hetkellä se pelaaminen on paljon hauskempaa, tai no ehkä ei näin talvella, mutta kesäisin kylläkin. Jalkapallo menee siis jo vähän tähän kategoriaan.
Sitten on taas niitä juttuja, joita ei tässä viitsi edes mainita, koska ne kiinnostavat niin vähän ettei edes jaksa niistä mitään sanoa.