EI TULLU SITTEN YLLÄTYKSIÄ HIFK:sta

  • 14 780
  • 128

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
IFK henki??

Monessa jutussa on ollut esillä tämä IFK-henki... Tuntuu vaan monelle tuo sana tarkoittavan sitä, että kun IFK voittaa niin päällä on IFK-henki. Ja sitten kun menee vituiks (vrt kevät), niin ei ole IFK-henkeä...??? Herätkää jo! Ei joukkuehenki mikään valonappula ole! Saatan olla väärässä.

Itse uskon, että Mälkiä neuloo sellasen hengen sinne päälle, että sitä voidaan kutsua vaikkapa IFK-hengeksi, kun kerran IFK-paidoissa pelataan. Ja mikä on neuloessa, kun joukkue näyttää melkoisen hyvälle sopalle taitavia staroja ja nuoria 'hulluja', joille ei tartte joka perkeleen peliin huutaa korvaan, että "HEI, SATA LASISSA NYT!!". Yhdyn muutamaan muuhun, että pari kovaa pelimiestä vielä ja pakka on paremmin kuin hyvin. Kyllä tolla maalivahtiosastollakin pärjää, uskokaa pystyyn! Ei ehkä paras, mutta hyvä.
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Nyt tuolla joku heppu heittelee huhujen puolella ilmoille vuosaaren lentävän postimiehen Vallu Krykovin suht varmaa siirtoa petopaitaan. Meikäläiselle kävisi kyllä mutta en ole koskaan ihmeemmin luottanut huhusivuihin. Kertokaa jos joku muukin olisi kuullut siirrosta.
 

Mickey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huhuista..

Huhuja liikkuu kyllä vaikka minkälaisia. Hauskintahan tässä aina on tämä spekulointi sillä, mihin kukin menee tai ei mene. Tuosta Krykovin tilanteesta minulla kyllä ei tietoa ole. Liekö kellään muullakaan...

Pirusti on kerännyt vastauksia tämä Ifk:n tilanne. Se on tietysti ymmärrettävää kun joukkueella ei ole viime kausi mennyt ihan nappiin, niin kiinnostaa ketä mahdollisesti tulee seuraavalla kaudella hätiin. Näin se homma etenee.

Olen mielenkiinnolla seurannut tätä keskustelua ja puhetta mm. Penan ratkaisuista. Välillä tuntuu, että Fanit tietävät paremmin missä mennään ja miten pitäisi toimia. Ehkä näin onkin. Mielestäni seurajohdon ei ikinä tulisi aliarvioida fanien merkitystä, koska usein niillä jotka joukkueen touhua sivusta seuraavat, saattaa olla hyviäkin näkökulmia ja ehdotuksia. Joskus jopa parempia kuin itse joukkueen päättäjillä.

Noh, tämähän nyt oli tällainen aivan turha viesti, vailla mitään tarkoitusperää, mutta kuluipahan aika.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin no toisaalta fanienkin pitäisi ymmärtää antaa seurajohdon kehittää joukkuetta omalla tavallaan, hyvänä esimerkkinä tapaus Caloun viime kaudelta..

..Tämä siis tietysti niin kauan kuin johto ei rupea puuhaamaan mitään elämää suurempia päähänpistoja, kuten tämä Vykoukal-huhu tässä viime viikonloppuna.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös