Ei taida nukuttaa?

  • 2 452
  • 6
Tila
Viestiketju on suljettu.

The M

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Taidampa hakata päätä seinään kunnes vapauttava tajuttomuus tulee...
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ajattelin polttaa suomenlipun ja jäädä itkemään suomen häviötä jatkoaikaan sekä ircciin. Ai että mitä järkeä? No vittu kysy mun mutsilta!

Mutta kun se ei vaan ole mahdollista, että maajoukkue sohlaa 5-1 johtonsa, ei mitenkään. Mä en usko tätä.

Painajaiset kerron sitten huomenna.
 
Tuskinpa tluee uni tänä yönä ollenkaan kun miettii sitä fopan nousua omasta päästä kaikkien suomen pelaajien ohi ja lopuksi vanhanaikaisella kiekko maaliin...
No, tästä ei voi kuin nousta, jopa Summasen alaisuudessa.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
helenius vois hakata fopan yökerhossa
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Viestin lähetti Cairns
helenius vois hakata fopan yökerhossa

Gentle Giant voisi käydä niistämässä Suomen jengistä suurimman osan. Myös sekoileva valmentajisto voisi loppubanketissa ottaa hiukan poikittaista selkään.
 

Hansel

Jäsen
Suosikkijoukkue
HAUKAT,Jokerit
Pakko vähän purkautua tänne !

Ei ole meikäläistä IKINÄ vituttanu näin paljon eläessäni..
Vitutus kerroin on niin korkealla kuin vain voi ja enemmänkin

Onkohan se niin että itse Jumala on määrännyt että Suomi reppana ei tule koskaan pärjäämään näissä tilanteissa,kun sitä eniten odotetaan ja toivotaan?

Ruotsalaiset on syntyneet Hannu Hanhiksi ja tulevat sitä aina olemaan.. näittekö Ruotsin maalit..jessus että se menee aina kolmenpelaajan kautta, ja liruu lopuksi sentin tolpan vierestä sisään..!

Voin jo nähdä painajaisia kun se aftonbladetin kusipää toimittaja
nauraa ivallisesti ja revittää huomenna lehdessä miten ne taas teki sen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös