Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Ei koskaan enään MM-kisoja Venäjälle...!

• 2 545
  • 5
Tila
Viestiketju on suljettu.

k044992

Jäsen
Olin 2.5-8.5 katsoon kisoja paikanpäällä, olen kierrellyt -99 kisoista lähtien MM-kisoja, mutta nyt törmäsin vaisuimpiin kisoihin mitä koskaan....
Ei löytynyt normaalia kisa fiilistä hallista eikä sen ulkopuolelta...!!!!
Omalla porukalla saatiin kyllä fiilikset kattoon, kiitos siitä Jarpalle & muulle ryhmälle...!!!!!! ;)

Syy oli selvä, kun ei ollut pivoo niin ei ollut kivoo...!!!!!!
Puuttui faneille tarkoitetut kisakylät...

Onneksi etupartiomme Ellun # 68:n johdolla olivat löytäneet "Mummon baarin"
läheltä hallia mistä sai pivoa toisinaan... ; )

Sitten mielivaltaiset OMOH miesten nuuskimiset ja kyselyt you drink??
Jopa pikku hiprakassa olevat käännytettiin pois, kännisten käännytykset kyllä ymmärrän mutta jos oli ottanut vain muutaman niin...??????
:(
Sitten vain kiertämään hallin toiselle sisäänmeno porttille ja luotteva onneen niin kuin muutama joutui meidän seurueessa tekemään ja pääsivät sisään...

Säännöt muuttuivat kun Venäjällä oli peli, paikaliset saivat tulla päihtyneenäkin sisälle ja juoda porttien ulkopuolella juomansa, OMOH miesten silmien alla eikä ketään käännytetty.

Kannustus lippuja ei saanut sisälle joutui jättämään narikkaan, tai toisena iltana ei saanut jättää narikkaan ja turvatarkistus miehet päästivät sisään ja hallilla ennen sisäänmenoa ne takavarikoitiin....!!!

joten VOI VITTU MIKÄ MAA...!!!!
ainoa mikä toimi varmasti Moskovassa oli metro...!!!

Toivottavasti ei ikinä enään myönnetä kisoja Venäjälle....!!!!!!!!

Joten eikun Jenkkien kaatoon illalla. Ja sitten kaadetaan Venäjä.....!!!!!!

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Ruotsihan anoo myös MM-kisoja ja heidän jääkiekkopomoaan, Christer Englundia haastateltiin studiossa. Göteborgin kisoissa viimeksihän oli tunnelma myös aika lattea, eivätkä edes Ruotsin omat matsit täyttäneet katsomoa täysin. Hänen mielipiteensä oli kuitenkin selvä, kisat pitäisi saada jotenkin takaisin kansalle.

Kaljapaikkojen puuttuminen Moskovassa on kuitenkin aika selviö, sillä kaikkihan tiesivät jo aikaisessa vaiheessa, ettei kisoista tule mikään yleisömenestys, noilla hinnoilla. Ja eikös Moskova ole Tokion jälkeen maailman kallein kaupunki..

Käteviä kuitenkin venäläiset, kun äkkäsivät maalata tuolit eri värisiksi. Nyt näyttää aivan siltä äkkiä katottuna, kuin paikalla olisi enemmäkin ihmisiä!

Joka tapauksessa, tällä yleisökadolla pitää keksiä lisää uusia turnauksia, jotta homma elää ja kannattaa, joillekin piireille.

krobbe

Jäsen
k044992 kirjoitti:
Olin 2.5-8.5 ...!!!!
...!!!!!! ;)

...!!!!!!
... ; )

...??????
:(
...!!!

VOI VITTU MIKÄ MAA...!!!!
...!!!

....!!!!!!!!

.....!!!!!!

Sitä kun on kauan hiljaa, vuodesta 2005 asti, paineet kertyy ja tarvii pakostakin hieman korottaa ääntään.

Olen saanut tuttavaltani täysin päinvastaista infoa kisojen järjestelyistä ja itse tapahtumasta. Hyvin on kuulemma viihtynyt ja täysin ongelmitta on kaikki sujunut, hän tosin on mennyt sinne katsomaan jääkiekkoa ja nauttimaan kisatunnelmasta eikä ryyppäämään.

Solomon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Hyvä raportti muuten, mutta paikallisten järkkäreiden seksuaalinen identiteetti jäi vähän epäselväksi.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
krobbe kirjoitti:
hän tosin on mennyt sinne katsomaan jääkiekkoa ja nauttimaan kisatunnelmasta eikä ryyppäämään.

Nojoo... tästä en viitsinyt kirjoittaa mitään, kun mainitsin Göteborgin MM-kisat, joissa suomalaiset näyttelivät meisseleitään. Joten ehkä se on hyväkin, että säännöstellään hieman kaljan saantia...

Tässä muuten niistä kisoista syntynyt, väliin mielenkiintoinenkin keskustelu täällä:
http://keskustelu.jatkoaika.com/sho...25&highlight=katkerat+kateelliset+suomalaiset

Viimeksi muokattu:

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
k044992 kirjoitti:
joten VOI VITTU MIKÄ MAA...!!!!

Tästä unohdin mainita, että olen vieraillut maassa monta kertaa ja minulla on paljon positiivista kerrottavaa siitä. Venäjä on ihan hieno maa turistille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.