Olet tässä toki oikeassa, mutta ymmärtämykseni mukaan se on vakiintunut siihen että kerran kaudessa aina yhdessä turnauksessa. Mielestäni melko usein Tsekin turnauksessa on ollut mukana tälläinen "palkitaan" ryhmä. Jos neljästä yksi pistetään ranttaliksi ja loput hoidetaan kunnialla, niin en minä vielä kauheasti hermostuisi. Se on kuitenkin monelle Liiga "jyrälle" hieno kunnianosoitus, ihan joukkueesta riippumatta, että on päässyt mukaan. Minä nostan hattua tälle käytännölle ja vaikka mieluummin mutisen itsekseni siitä itse esityksestä.Onhan sulla jotain pointtia mutta mun mielestä nää EHT-höntsätkin voisi käyttää paremmin hyödyksi niin MM-kisoja kuin olympialaisiakin ajatellen. Ei sinne tarvitse mitään yli kolmekymppisiä ottamaan ensimmäisiä ja viimeisiä A-maaotteluita, vaan mieluummin sitten niitä kavereita jotka voisivat kevään MM-kisoissa tehdä jotain, tai sitten niitä KHL-pelaajia jotka ehtivät, jaksavat ja jotka omaavat mahdollisuuden olympiarosteriin. Esimerkiksi Nummelinin paikka tässä joukkueessa on aika kyseenalainen. Ennemmin sitten vaikka nuoremmille Liigapelaajille maajoukkuedebyyttejä niin saa nekin pois alta.
Toki samalla voidaan, kuten esim. tässä turnauksessa niin testata näitä Sotsi ja kevään mahdollisia MM paikkoja, eli Karalahti, Nummelin, Hartikainen, Koskiranta, Puustinen jne. mutta ei se sulje mielestäni pois sitä että nämä pelaajat tyyliin Koho on sen yhden rundin siellä ihan oikeesti ansainneet ja hyvä niin. Ei se ole keltään pois, se on vain plussaa ihan kaikille.