Kalpa saa mun sympatiat jatkossa =)
Väänänen ehdottomasti Suomen parhaimpia puolustavia pakkeja ja osaa vielä laukoa. Ilman muuta kisakoneeseen.
Kalpa saa mun sympatiat jatkossa =)
Miten "laiska, flegu edari" Eronen on pelannut?
Väänänen ehdottomasti Suomen parhaimpia puolustavia pakkeja ja osaa vielä laukoa. Ilman muuta kisakoneeseen.
Hyvä yritys! :) Ilves ei kuitenkaan saa mun sympatioita :D
En yritt'nytkään hakea. Kuitenkin. Suomen parhaita pakkeja. J.Järvinen hyvä seuraaja tuohon.
Ei tuo kyllä päähän osunut? Tyhmä taklaus joka tapauksessa.
EDIT: Onko Tsekillä pelaaja nimeltä "Goodluck", vai onko Mertsin lausuminen outoa? :D
MITÄ VITTUA TOI KASPARIN MULKKU TEKEE?
Joo, pelottaa että joku loukkaantuu kohta kun tollanen sallitaan. Mun puolesta EHT-peleissä sais olla vähän tavallista tiukempikin linja, ettei vahinkoja sattuis.Ja samaa voi sanoa tuomareista. Harvinaisen ulkona ovat tilanteen jälkeisistä pohkeille vedoista yms koiruuksista mitä tsekeiltä nyt on kolmannen erän aikana tullut.
Kuten Mertaranta jo irvaili selostamossa, olisi Tsekki jäänyt tänään nollille vaikka Suomen maalilla olisi seissyt Pasi Nurminen. Ei silti, kyllä Hovinen oli mies paikallaan ja taisi torjua uran ekan nollapelin maajoukkueessa.
Oliko muuten Nupe vaihtoaitiossa varusteissa, vai ehtikö Ortio jo lennähtää Turusta Tukholmaan?
Milloin viimeksi on kakkosveska ollut ykkösen koutsi :)?
Milloin viimeksi on kakkosveska ollut ykkösen koutsi :)?