Sassa Barkov
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Tshekillä kyllä kova ja mielenkiintoinen ryhmä kasassa. Tolla voidaan mennä pitkälle kisoissa. Suomella taas aika tylsä ja tasapaksu, toivon muutamaa kärkiheppaa mukaan vielä.
Tällä hetkellä se on aikalailla Mannisen ketjun varassa. Kisoihin täytyy kyllä löytyä joku muukin toimiva ketju.Vaikka tämä onkin harjoituspeli, niin oon silti aika huolissaan Suomen hyökkäyspelaamisesta.
Juurikin näin. Tekisi todella suurta gutaa saada NHL:stä Granlund - Hintz - Haula ketju, joka tekisi niitä maaleja. Tämän taakse Mannisen kenttä ja kolmonen Filppulan puolustava kenttä ja nelonen Björnisen haalarikenttä.Tällä hetkellä se on aikalailla Mannisen ketjun varassa. Kisoihin täytyy kyllä löytyä joku muukin toimiva ketju.
Meinaatko, että Suomella on paskempi?Hyvää duunia kyllä tehnyt Kojo Tšekin peräsimessä. En ylläty, jos palaavat mitalikantaan. Hyvä osoitus, millainen kunnon valmennuksen merkitys on.
Jokereissa Anttila ja Savinainen pelasivat monta vuotta yhdessä ja käytännössä koko ajan Anttila oli ykkösalivoimassa, kun taas Savinaisen av-vastuu oli enemmän satunnaista kuin säännöllistä. Eli aika kassalla olet tällaisten väitteiden kanssa.Se on sitten puolestaan Jalosen heikkous. Jos olet edes auttavasti seurannut muuta kuin Leijonia, niin olet ehkä huomannut, miten paljon Anttilaa monipuolisempi ja lisäksi hyvä alivoimapelaaja Savinainen on kaikissa muissa joukkueissa.
Tämä siis @erkulle
En. Katsoin kaikki Tšekin pelit olympialaisissa ja muutaman viime MM-kisoissa, ja rakenteellisesti pelissä on tapahtunut selkeä parannus suhteessa Filip Pesanin Tšekkiin.Meinaatko, että Suomella on paskempi?
Selvä. Jokereita en ole koskaan seurannut, joten olet selvästi asiantuntija. Tapparassa Savinainen pelasi loistavaa alivoimapeliä tänä keväänä.Jokereissa Anttila ja Savinainen pelasivat monta vuotta yhdessä ja käytännössä koko ajan Anttila oli ykkösalivoimassa, kun taas Savinaisen av-vastuu oli enemmän satunnaista kuin säännöllistä. Eli aika kassalla olet tällaisten väitteiden kanssa.
Samaa mieltä. Pesan oli kuin lammas susien seassa. Hänestä ei ollut kyllä mitään apua Tshekille MM21 tai OK22 -kisoissa.En. Katsoin kaikki Tšekin pelit olympialaisissa ja muutaman viime MM-kisoissa, ja rakenteellisesti pelissä on tapahtunut selkeä parannus suhteessa Filip Pesanin Tšekkiin.
Mukavampi tulla laivalla Ruotsista pois, kun sai maalin tehtyä..Palmu pelaamassa itseään ulos koneesta.
Aika mielenkiintoista. Sinä vähättelit minun tietämystäni näistä pelaajista, kun en kuulemma seuraa kuin maajoukkuepelejä. Sitten kuitenkin itse perään myönnät, että et ole käytännössä nähnyt ainuttakaan Anttilan seurajoukkuepeliä syksyn 2016 ja helmikuun lopun 2022 välillä etkä myöskään Savinaisen osalta syksyn 2017 ja helmikuun lopun 2022 välillä, kun voin varmaan olettaa, että jos et Jokerien pelejä ole katsonut, niin et myös varmaan Jugran tai Kunlunin pelejä.Selvä. Jokereita en ole koskaan seurannut, joten olet selvästi asiantuntija. Tapparassa Savinainen pelasi loistavaa alivoimapeliä tänä keväänä.
Ja koska et näköjään ota kantaa Anttilan MUUHUN melko hyödyttömään pelaamiseen, niin tätä on turha jatkaa.
Kuten kirjoitin, antaa olla. Olet sitä mieltä, että Anttilalla on enemmän annettavaa kokonaisvaltaisesti kuin Savinaisella, minä toista mieltä. Se sallittakoon.Aika mielenkiintoista. Sinä vähättelit minun tietämystäni näistä pelaajista, kun en kuulemma seuraa kuin maajoukkuepelejä. Sitten kuitenkin itse perään myönnät, että et ole käytännössä nähnyt ainuttakaan Anttilan seurajoukkuepeliä syksyn 2016 ja helmikuun lopun 2022 välillä etkä myöskään Savinaisen osalta syksyn 2017 ja helmikuun lopun 2022 välillä, kun voin varmaan olettaa, että jos et Jokerien pelejä ole katsonut, niin et myös varmaan Jugran tai Kunlunin pelejä.