Discoveryn selostus- ja studiojoukkue on melko ideaalinen. Grönman ainoa heikko lenkki minun värilaseilla nähtynä. Pesostakin olen alkanut jo diggailla.
Aika hyvältä kuulostaa tosiaan. Esim. Pesonen on parempi kuin hohottelija-Kapanen.Discoveryn selostus- ja studiojoukkue on melko ideaalinen. Grönman ainoa heikko lenkki minun värilaseilla nähtynä. Pesostakin olen alkanut jo diggailla.
Muistan hyvin Tapparasta Vahva panos pleijareissa # 23.Nenonen lyö loppuniitin!
4-1.
Muistan hyvin Tapparasta Vahva panos pleijareissa # 23.
3-1, Kovar kaventaa maalin edestä noin minuutti ennen erän loppua.3-0, kun 5 min. jäljellä 1. erästä. Grigorenko läpiajosta kovalla vedolla.
Tshekki päästi kaksi kertaa venäläispelaajan läpiajoon, ja toinen kerta kostautui.
Ihan ok-selostaja minustakin. Tänäänkin loppujen lopuksi perushyvä selostus.Tykkäsin Juhavaltteri Salmisen selostuksesta. Äänenä meni top kolmeen, tuli tietyissä painotuksissa etäisesti mieleen legendaarinen Antero Karapalo...jonka tilalle se useampien jatkislaisten vihaama toinen Antero tuli aikoinaan Yleen.
Olisitpa kuullut, kun Niemi päästettiin irti Jokerit - Lada Toljatti -peleissä. Niemi pelasi aikoinaan Ladassa ja hän päästeli aika viihdyttäviä muistoja noista ajoista ja mm. Ladan silloisesta päävalmentajasta. Kulttikamaa.Vihtilä-Niemi on loistava. Kumpikin antaa tilaa toiselle ja hyvin dynamiikka toimii. Vihtilä heittää selostajan perusjuttuja ja Niemi sitten täsmentää ja täydentää yksityiskohtia.
Onko Juuso Pärssinen Timo Pärssisen poika?Toisessa maalissa hyvää maskia Tapparan junioreissa pelaavan ja marraskuun parhaaksi pelaajaksi U20-sarjassa valitulta Jiri Pärssisen velipojalta.
On yli-ikäinen U20-skaboihin.Onko Juuso Pärssinen Timo Pärssisen poika?
Miksi hän pelaa Moskovan turnauksessa eikä ole U20-maajoukkueen mukana?