EHT & EHC 2020–2021

  • 137 619
  • 1 241

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Suomi pelasi yhtä hyvin yhteen kuin JYP tähän asti. Jäätäviä etäisyyksiä kentällä ja huonoja ajoituksia. Lisäksi kaveria ei juuri autettu, vaan katseltiin vähän vierestä, jos kiekko tulisikin kulmasta omien lavassa.

Ei siis ihme, että hyvin yhteen pelannut ja hyvä
Henkinen motivoitunut ryhmä purjehti voittoon.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
En tiedä saako mutta ei kyllä varmaan rahan takia tee ja mikäli saa varmaan sillä pinkalla heittää takapenkiltä kadulle mokomat hilut.
Pyyhkiköön vaikka takapuolensa jos jotai rahaa saa, mutta ihan katsojien kannalta ois parempi jos ei nappaa nii kieltäytys sitten noista kommentoinneista. Ei edes vaadittas mitään supertietämystä mutta vähän valmisteluja jos peliä kommentoi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Erikoisen kuulosta, kun nainen selostaa peliä

Vähän enemmän energiaa ja huolellisemmat sanavalinnat.

Kuuntelisin tuollaisia naisselostajia vaikka joka pelissä. On se kumma että Suomessa tunnutaan suosivan kaikkia höpöhöpöjätkiä eikä edes harkita naisselostajia.

Itse peli oli kauheaa höntsää ja ei itänaapurin junnut pistäneet hulinaksi.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Erikoisen kuulosta, kun nainen selostaa peliä

Ihan pihallahan tuo Sirkkiä-Jarva on koko ajan. Tää nyt vaan on tätä 2020-luvun tasa-arvoa että väkisin pitää naisia nostaa esiin vaikkei taso oikeen riitäkään. Mulla ei ole sukupuolen kanssa mitään merkitystä, mutta kyllä ammattitaitoa sais olla sen verran että pystyis jotain lisäarvoa tuomaan lähetykseen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ihan pihallahan tuo Sirkkiä-Jarva on koko ajan. Tää nyt vaan on tätä 2020-luvun tasa-arvoa että väkisin pitää naisia nostaa esiin vaikkei taso oikeen riitäkään. Mulla ei ole sukupuolen kanssa mitään merkitystä, mutta kyllä ammattitaitoa sais olla sen verran että pystyis jotain lisäarvoa tuomaan lähetykseen.

Ei yhtään sen enempää kujalla kuin liigaa sössöttävät tapaukset ja eipä naiset koskaan opi elleivät saa mahdollisuutta selostaa miesten pelejä kun ovat paineen alla.
 

Oadie

Jäsen
Ihan pihallahan tuo Sirkkiä-Jarva on koko ajan. Tää nyt vaan on tätä 2020-luvun tasa-arvoa että väkisin pitää naisia nostaa esiin vaikkei taso oikeen riitäkään. Mulla ei ole sukupuolen kanssa mitään merkitystä, mutta kyllä ammattitaitoa sais olla sen verran että pystyis jotain lisäarvoa tuomaan lähetykseen.
Itse olen pitänyt Sirkkiä-Jarvaa ihan hyvänä selostajana pikaraportoinneissa Yle Puheen kiekkokierroksella. Tähän ei nyt kyllä valitettavasti oikein sovi. Onkohan ennen telkkarissa koko ottelua selostanutkaan? Saattaa johtua myös siitä ja kehitystä voi tapahtua.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ihan pihallahan tuo Sirkkiä-Jarva on koko ajan.

Kuinka monta peliä sinulla on selostajana? Varmasti Sirkkiä-Jarva klubitakkinsa ojentaa ja voi sitten noita viisauksia tulla foorumille kirjoittelemaan. Luo sinä se sama buumi mikä on nyt luotu selostamoon. Ja
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuinka monta peliä sinulla on selostajana? Varmasti Sirkkiä-Jarva klubitakkinsa ojentaa ja voi sitten noita viisauksia tulla foorumille kirjoittelemaan. Luo sinä se sama buumi mikä on nyt luotu selostamoon. Ja

Ei oo yhtään, enkä siinä hommassa pärjäiskään. Sen takia sitä enemmän mun, kuin Sirkkiä-Jarvankaan ei tuolla pitäis olla.
 

Satunnainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onkohan ennen telkkarissa koko ottelua selostanutkaan? Saattaa johtua myös siitä ja kehitystä voi tapahtua.
Tuollaiselta radioselostajan ongelmaltahan tuo osin vaikuttaa. Siis että ei ole sopeutunut siihen, ettei katsojille tarvitse kertoa kaikkea samaan tapaan kuin pelkille kuulijoille. Noin yleisesti pelaajien tunnistaminen voisi olla paremmallakin tasolla.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tässä meinaa nukahtaa tätä selostusta kuunnellessa. Laittakaa sinne selostuskoppiin vaikka Saukkonen. Hän on yhtä pihalla kuin Sirkkiä-Jarva mutta on sentään hiukan energisempi.
 

Tonny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän enemmän energiaa
Naurahdin. En tiedä kuka sulla peliä selostaa, mutta mun telkkarissa tää selostaja on ainakin tosi aneeminen. Ei jatkoon, vaikka kuinka olisi nainen.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Naurahdin. En tiedä kuka sulla peliä selostaa, mutta mun telkkarissa tää selostaja on ainakin tosi aneeminen. Ei jatkoon, vaikka kuinka olisi nainen.

Olen kuunnellut Alkiota, Mertaranta ja ikävä kyllä Ärjeä. En kaipaa tällaisiin peleihin kun sopivan määrän energiaa, tietouden pelaajista ja mielellään lajista.

Kyllä niitä miesselostajienkin ensimmäisiä "selostuksia" kaivettavissa on. Ihan hirvittävää hössötyssontaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Onpa muuten aneemista kuraa tämä peli. Halutessaan kumpi vain saisi niskalenkin toisesta.
 

Boogy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Onpa muuten aneemista kuraa tämä peli. Halutessaan kumpi vain saisi niskalenkin toisesta.
Ja tälläisen paskan takia otetaan riski siitä että ulkomailta tulee korona liigapelaajillekin. Pitihän se päästä pelaamaan nämä tuikitärkeät ottelut tyhjille katsomoille.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ja tälläisen paskan takia otetaan riski siitä että ulkomailta tulee korona liigapelaajillekin. Pitihän se päästä pelaamaan nämä tuikitärkeät ottelut tyhjille katsomoille.

Tämähän ei palvele ketään muita kuin nuoria itänaapurin pelaajia. En toki keksi miksi vain heitä varten tällainen järjestettiin.
 

Raymond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Melkein pelin tempon mukainen selostaja. Siis jos nainen välttämättä on saatava selostajaksi niin voisihan siinä vähän enemmän intoa näkyä. Tää on melkein kuin uutisia kuuntelisi.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Venäjän nuorille kyllä arvokasta oppia kun tämä ollut paljon malttia ja yhtenäisyyttä vaativa peli.

Joutuivat ajamaan takaa ja tasoihin.

1-1 Amirov

Jatkoille meni.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
Ei oo yhtään, enkä siinä hommassa pärjäiskään. Sen takia sitä enemmän mun, kuin Sirkkiä-Jarvankaan ei tuolla pitäis olla.

Yritin vain olla hauska enkä siinä onnistunut. Referenssinä liigakarsintojen game seven lehdistötilaisuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös