Jaloa voisi kuunnella aina näissä peleissä, ja muissakin. Oon digannu siitä lähtiin, kun selosti NHL-pelejä aikoinaan.Jalo uppoaa itselle hyvin, mukava kuunnella.
Jaloa voisi kuunnella aina näissä peleissä, ja muissakin. Oon digannu siitä lähtiin, kun selosti NHL-pelejä aikoinaan.
Samaa mieltä.Omasta mielestäni Jalo on aivan ylivoimaisesti paras suomalainen selostaja.
Itse taas en voi sietää Alkiota. Vihasin jo salibandy-aikoihin, joten sitä on jatkunut pitkään.Alkio tulee hyvänä kakkosena, tosin pitkän välimatkan takana.
Kyllä. Mäkinen taitaa olla suojeluksessa, mut Viasat voisi vaihtaa Jalon vaikka Kainulaiseen.Vaihtaisin NHL-peleihin Jalon Mäkiseen noin miljoona kertaa kymmenestä.
Tuomarit vetää ihan hyvin suomelle, hetki sitten päivänselvä suomalaisen kamppi viheltämättä ja nyt ruotsille vähän heppoisemmasta sitten boksia :D
On tuo Kemiläinen huikea. Ei paljon suuremmilla eleillä voi operoida viivalla.
Ollut selkeästi Suomen ykköspakki. Soppari umpeutuu pian Tapparan kanssa, Lukko voisi palkata loppukaudeksi.
Eiköhän tuo meille hankita Lehtosen "korvaajaksi". Sopimuksen kesto Tapparan kanssa epäillytti heti alkuunsaOllut selkeästi Suomen ykköspakki. Soppari umpeutuu pian Tapparan kanssa, Lukko voisi palkata loppukaudeksi.
Eiköhän tuo meille hankita Lehtosen "korvaajaksi". Sopimuksen kesto Tapparan kanssa epäillytti heti alkuunsa
Saarela näytti lähtönopeutta ja Änäri-tason voimaluistelua.
Kärppien Virkkunen kyykytti jo, joten eiköhän.Killeri kyykyttää Kurria