EHT 2023–2024

  • 62 161
  • 658

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Mitä himputtia, Lammikko syöttää vielä hyvässä maalipaikassa ja se siitä. Taitaa olla joukkue yhtä väsynyt voittamaan kuin Jalonen Suomen pitkäaikaisena maajoukkuevalmentajana.

Juho "0+4" Lammikko pelasi juuri kuten osaa. Syöttelijät syöttelee, maalintekijöiden on toimitettava noista.

Mutta vakavammin sanottuna ollut ihan farssi tämä ottelu Lammikolta.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkos muuten kellään tietoa koska Suomi on viimeksi hävinnyt neljä "kilpailullista peliä" peräjälkeen?

Itse muistan yhdet 90-luvun alkupuolen MM- kisat Sveitsissä kun tuli ainakin neljässä, ellei viidessä ekassa pelissä nokkiin.
Tuskinpa sinne asti kuitenkaan tarvitsee mennä mitä tulee tähän (mahdolliseen) tappioputkeen.
 

Aihio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itseä vähän huolettaa, kun Pennanen tulee jatkamaan omalla ”robotti-kiekollaan” maajoukkueeseen. Kansainvälinen kiekko on kyllä menossa ihan eri suuntaan.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Näin eht-tasollekin Suomella liikkeellä kiekollisesti aika kevyt ryhmä. Yksilöitten pelinopeus Ruotsilla kyllä huomattavasti edellä.

En ole asiantuntija, mutta Suomen hyökkäysalueen hyökkäyspelissä tuntuu olevan jo voitto jos saadaan väännettyä laidassa/kulmassa, syötettyä viivaan onnistuneesti tai jopa parhaassa tapauksessa tukitoimen tarjoavalle pelaajalle.

Sitten homma onkin "herran haltuun". Ei tunnu olevan oikein mitään ideaa haastaa keskustaan tai maalille peliä. Erityisesti kun nyt on sellainen rosteri jonka kohdalla suoraviivaisempi peli tuskin haittaisi.

Just saying.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Näittekö mistä polviasennosta kaveri painaa kiekon reppuun
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Pajuniemi rankaisee ja Suomi aloittaa kiriä. Oli hahp kerrankin kelvollista ja heti tulosta.

2-3.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Älkää enää kysykö AJ Niemeltä yhtään mitään. Eikö AJ osaa mitään asiaa selittää lyhyesti vaan aina tulee hirveän pitkä monologi yksinkertaisestakin asiasta.

Leftin Karlsson, luonnonlapsi asiantuntijana. Vähän kuten se rightin Karlsson peliotteidensa osalta.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Älkää enää kysykö AJ Niemeltä yhtään mitään. Eikö AJ osaa mitään asiaa selittää lyhyesti vaan aina tulee hirveän pitkä monologi yksinkertaisestakin asiasta.

Olikos sulla minkä verran pelattuja pelejä tai kommentointia telkkarissa?

Mutta jo AJ:lla on myös toimistotuotteita joka lähtöön

Atte boxiin huitomisesta. Kapteeni ottaa vastuuta
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Atte boxiin huitomisesta. Kapteeni ottaa vastuuta

Johtaa esimerkillä. Voi huudella pelin jälkeen että tuomitkaa vain lopun jäähystä, mutta kuinka moni iski maalin varsinaisella? Pajuniemi nostaa ujosti kättä, muut ovat hiljaa.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Ruotsi voittaa 2-3. Muistelisin että vastaavilla lukemilla hävitty joku isokin peli Ruotsille takavuosina.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tepon kyyneleet oli jotain todella koskettavaa...

"Teppo, ilmeisesti tämä kaulassa roikkuva on ehdottomasti voitettu hopea"

-Duke Nukem

Class actia(kuten aina) Nummiselta ettei pistänyt Saarista tasaiselle oikealla hetkellä tehdyn suorastaan nerokkaan havainnon myötä.
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itseä vähän huolettaa, kun Pennanen tulee jatkamaan omalla ”robotti-kiekollaan” maajoukkueeseen. Kansainvälinen kiekko on kyllä menossa ihan eri suuntaan.

Kerrotko vielä lisää tästä "robotti-kiekosta"? Onko se sitä, että vältetään typeriä jäähyjä ja kiekosta luopumista? Vai että pelataan tehokasta ylivoimaa, luistellaan paljon ja ollaan tehokkaita maalipaikoissa? Oula Palve ja Adam Clendening lienevät tämän pelitavan suurlähettiläitä?

Luulen, että kansainvälinen kiekkokin menee jatkossa siihen suuntaan, että pelitapaa ja rytmejä varioidaan eri tilanteissa pelin sisällä tai vastustajan mukaan.
 
Viimeksi muokattu:

Thoma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Leijonat
Tänään taas mä oon Vesa Toskala ja tiedän miten vastustajan päädystä lähetetty roikku voidaan imaista maaliin.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Tänään taas mä oon Vesa Toskala ja tiedän miten vastustajan päädystä lähetetty roikku voidaan imaista maaliin.

Itse ihailen Juha Pitkämäkeä. Erän lopun spesialisti.

Tänään Suomi voisi pestä kasvojaan ja jyrätä Sveitsin yli vaikka 1-6.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Dominointi alkanut ja sen avaa Juuso Mäenpää. Suomi johtoon.

0-1.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Perkele siellähän otetaan ihan kunnolla sparria. Asiaa
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Sveitsiläinen utelee että miksi hän lähti isoista ovista kun sai koteloon niin että tärisee vieläkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös