Kirjoittelija
Jäsen
Onhan tosta tietääkseni jo esimerkki. Vai miten on käynyt Harri Tikkasen kohdalla?
Koska Harri Tikkanen on tullut kaapista ulos?
Onhan tosta tietääkseni jo esimerkki. Vai miten on käynyt Harri Tikkasen kohdalla?
Onneksi Blues sentään teki rohkean vedon ja väritteli logonsa pinkiksi hyvän asian puolesta. Tempaukset mahdolliset PR-riskit otettiin kyllä huomioon mutta päätettiin, että tärkeän asian puolesta kannataa pistää itsensä likoon vaikka kaikki eivät siitä pitäisikään. Täytyy vissiin raahautua joku ilta Baronalle ihan vain tämän suoraselkäisen idean kannattamiseksi.
E: Ai taisin erehtyä, tarkistin Bluesin logouutiset, eikä se ollutkaan rohkea seksuaalivähemmistöpinkki vaan nössö rintasyöpäpinkki. En tulekaan Espooseen.
Ja silti siellä pelataan jääkiekkoa sun kannattaman seuran toimesta. No ei kai siinä, terveisiä vaan sinne kivikaudelle. Tsemppiä kakkaamiseen siellä Nakki-hallissa.Minusta pyllynreikä on ainoastaan kakkaamista varten.
Koska Harri Tikkanen on tullut kaapista ulos?
Valmennuksellla oli eilisessä matsissa vaaleanpunaiset nauhat rintapielessä. Siinä on sateenkaarta ihan riittävästi.. Kotiotteluissa voi Jokerit halutessaan laittaa vaikka sen sateenkarilipun olkapäähän, mutta merkitys on lähinnä symbolinen.
Eli rintasyöpätutkimuksen tukeminen kattaa myös seksuaalisen tasa-arvon tukemisen? Meneekö samalla myös kehitysmaiden tyttöjen koulutus ja sademetsien alkuperäisasukkaiden omistusoikeus maihinsa?Valmennuksellla oli eilisessä matsissa vaaleanpunaiset nauhat rintapielessä. Siinä on sateenkaarta ihan riittävästi.
Sinällään hauskaa, että jotkut ovat olleet erittäin huolestuneita suomettumisesta ja kuitenkin ovat sitä mieltä, että mistään hinttiasioista ei käy huomauttaminen Venäjälle. Toisaalta olen itsekin samaa mieltä (joskin varmasti eri syistä), että Jokereiden ei tässä vaiheessa ole mitään järkeä uhmaamaan Venäjän homopropagandalakeja. Kotiotteluissa voi Jokerit halutessaan laittaa vaikka sen sateenkarilipun olkapäähän, mutta merkitys on lähinnä symbolinen.
vaikka itse elän "live and let live" -tyyliin niin ei tämmöinen johonkin poliittiseen tms liittyvää julkinen kantaanotto kuulu jääkiekkojoukkueelle.
vaikka itse elän "live and let live" -tyyliin niin ei tämmöinen johonkin poliittiseen tms liittyvää julkinen kantaanotto kuulu jääkiekkojoukkueelle..
Näin. Mä en vaan mitenkään voi ymmärtää, että mikä vittu tässä ajassa on vikana kun tämmöisistä edes keskustellaan. Ihmisillä tuntuu olevan kauhea tarve koko ajan vakuutella omaa suvaitsevaisuuttaan joka puolelle. Tekeekö se ihmisestä paremman ihmisen tai vaikka nyt Jokereista paremman seuran, että todistelee maailmalle kovaan ääneen, että mulla/meillä ei muuten ole homoja vastaan mitään.
Tuossa boldatussa se syy tulikin. Kyse on muodikkaasta trendi-ilmiöstä, mikä ohjaa etenkin konformistista/konfliktipelkoista väestöä, mitä edustaa voimakkaammin naiset ja feminiiniset ihmiset sukupuolesta riippumatta. Heille muodikkuus, trenditietoisuus ja yleinen hyväksymisen tarve nousee keskeiseksi käytöstä ohjaavaksi tekijäksi. Useimmille ihmisille ns. homohypetys onkin vain aikaan kuuluva ilmiö, eikä mikään itsestään lähtevä ideologinen vakaumus
Veikkaanpa, että ymmärsit Swarengenin viestin väärin. Trendikästä on nimenomaan itsensä mainostaminen suvaitsevana ja sitä myöten muita parempana ihmisenä. Tasa-arvo ei itsessään ole se pointti, vaan se että minä olen sen puolesta.No huhhuh mitä tekstiä. Jaa että tasa-arvo olisi joku trendi-ilmiö? Toivottavasti ei ikinä mene pois muodista. Sillä siitähän tässä on kyse.