IkuinenVappu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Edmonton Oilers
Hyvä 1. erä Mestiksessä E. Selänteeltä! Peli riittää Mestikseen ja hyvä niin!
Mistä ne valtavat paineet tulee? Muutamasatapäiseltä yleisöltä?tuo nimi selässä luo valtavat paineet ja odotukset. Ei käy kateeksi. Toivottavasti poika onnistuu
Helppo olla samaa mieltä.Itse kyllä erimieltä, tässä kusisessa sarjassa seura joka 200- 300k budjetilla yrittää saada näkyvyyttä ja bisnestä pyörittää saanut ennennäkemättömän paljon näkyvyyttä ja sponsoreiden määrästä voi päätellä että saattaisi jopa olla saantipuolella. Tuohan on juuri sitä mitä pitäisi kaikkien tehdä ja yrittää edes jotain.
Luuletko todellakin, että ihmisiä kiinnostaa noin paljon tulla katsomaan parhaimmillaankin korkeintaan keskinkertaisen pelaajan nimeä paidassa?Jos Eetu selviytyy kohtalaisesti Mestis -tasolla ja samalla katsojakeskiarvo Peliitoilla pomppaa vaikka sadalla silmäparilla ylöspäin, niin tuossa ovat voittaneet kaikki. Niin Eetu, Peliitat kuin vastustajat, koska Selänteen poika vetää väkeä lehtereille myös muualla.
Se jää nähtäväksi. Mediaa ainakin kiinnostaa.Luuletko todellakin, että ihmisiä kiinnostaa noin paljon tulla katsomaan parhaimmillaankin korkeintaan keskinkertaisen pelaajan nimeä paidassa?
Mediaa kiinnostaa Teemu Selänne, ei tuo poika.Mediaa ainakin kiinnostaa.
Kyllä Eetukin mediaa kiinnostaa. Mutta toistaiseksi kiinnostaa siksi, että on Teemun poika.Mediaa kiinnostaa Teemu Selänne, ei tuo poika.
Niin kyllä sen kaikesta näki, että että lahjakkuutta ja asennetta on riittävästi, oli kyllä hirveetä luettavaa nuo ennakko arvostelut, kaveri on juuri saanut opinnot suoritettua ja töitä on varmaan tiedossa tulevaisuudessa mahdollisen lätkäuran jälkeenkin, eli jos yhtään ymmärrän niin Eetu valitsi ensin opiskelun ja vasta sitten ammatilaisuran lätkän parissa, hieman erilainen ratkaisu verrattuna moneen muuhun, mutta jos jaksaa ja miksei jaksaisi panostaa tuohon jääkiekkoon, vaikka on vielä hyvin potentiaalinen "raakile", niin tuolla asenteella poika pääsee vielä pitkälle.Eetu Selänne oli hyvä Kajaanissa, sympaattinen kaveri haastattelussa, heittämällä Mestistasoinen kaveri, kun saa ammattivalmennusta ja pelikokemusta lisää niin voi olla erittäin hyvä vielä loppukaudesta?
Olen varmaan vähän rajoittunut, mutta kyllä minulle tuli myötähäpeän tunteita, kun luin miten isä Selänne kehuu 24-vuotiasta wannabe mestispelaajaa tänä iltana Ilta-Sanomissa julkaistussa jutussa. Aika mahdotonta kuvitella, että kukaan muu suomalainen kiekkolegenda tekisi saman.Kyllä Eetukin mediaa kiinnostaa. Mutta toistaiseksi kiinnostaa siksi, että on Teemun poika.
Ehkä Turussa isät ei ole vaan ylpeitä pojistaan.Olen varmaan vähän rajoittunut, mutta kyllä minulle tuli myötähäpeän tunteita, kun luin miten isä Selänne kehuu 24-vuotiasta wannabe mestispelaajaa tänä iltana Ilta-Sanomissa julkaistussa jutussa. Aika mahdotonta kuvitella, että kukaan muu suomalainen kiekkolegenda tekisi saman.
Ollaan me. Ja minäkin olen ollut aina iloinen, kun poikani ovat pelanneet hyvin. Mutta minusta tässä Selänteen perheen tapauksessa on vähän erilainen tilanne.Ehkä Turussa isät ei ole vaan ylpeitä pojistaan.
Mutta sun pojat ovat Mestiksessä pärjänneet kuitenkin omin avuin?Ollaan me. Ja minäkin olen ollut aina iloinen, kun poikani ovat pelanneet hyvin. Mutta minusta tässä Selänteen perheen tapauksessa on vähän erilainen tilanne.
Ja noihin vertauksiin viime kauden joukkuekaveriin, joka pelaa 2 divaria. Mestis on edelleen puoliksi harrastesarja. 2 divarin kärkipelaajien, suomarin pelaajien ja Mestiksen runkopelaajien välillä on hyvin, hyvin pieni ero jos lainkaan eroa. Löytyy huomattavasti enemmän syitä pelata alemmalla tasolla ja panostaa muihin asioihin mitä pelata Mestistä ja tavoitella ammattilaisuutta.