Eetu Peltola

• 13 494
  • 86

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
runkosarjassa JYP, pleijareissa vaikka Ilves
Peltola on paikannut hyvin Winbergin jättämän aukon.

Olin tulossa kommentoimaan samaa. Edelliskausina on paljon puhuttu "kaiken maailman eetupeltoloita siellä pelaa, eipä ihme ettei voiteta tollaisella pakistolla". Noh, tätä mielikuvaa tunnustin vielä itsekkin syyskauden alussa, mutta ei se auta kuin myöntää, että Eetu pelaa nykyään pirun hyvin. EHT:lla ensi kaudella, ehkä jo nyt keväällä ensimmäisissä leiriryhmissä?

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisiko tässä uusi Mikko Kalteva meille lopulta. Itsekin olen monta vuotta kyllä Peltolaa kehunut, mutta lähinnä semmoisena 3 ketjun peruspakkina joka hoitaa alivoimat ja +- saldo pysyy joukkueen parhaimpina, mutta jos paukutellut 18 pinnaa 6 minuutin ylivoima-ajalla niin kyllähän tuossa potentiaalia myös semmoiseksi 25-30 pistettä tekeväksi mieheksi joka myös ylivoimaa pystyy pelaan. Saa nähdä saisiko jo tänään mahdollisuuden.

kiekkomagna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Barca
Onneksi sopimus on 26/27 että ei sen puoleen todennäköistä. Ainakin pitää tuohta pistää pöytään.
Peltolassa on myös aineksia ihan siis legendaksi jos jatkaa tuonkin jälkeen Jyväskylässä. Toki mikäli kehittyy edelleen ja jatkuvasti niin eipä taida kotimaan kaukalot jäädä ainoiksi kaukaloiksi missä tulee luutimaan.

Olen aika tykännyt Peltolan tavasta pelata, vaikka on haukkuja saanut ja paljon jopa kohtuuttomasti. Viitasen yksi kovimpia hakuja ellei jopa kovin.

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, EV Zug & Detroit Red Wings

Liitteet

• dealwithit.png
    dealwithit.png
    562,2 KB · kertaa luettu: 55
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy