Eetu Pöysti Jokereihin

  • 21 432
  • 50

Nick Neim

Jäsen
IFK-tausta on IFK-tausta ja näitä duunareita ei sieltä tarvitse tuoda. Pöystissä ei ole pelaajana mitään niin poikkeuksellista että pitäisi hommata tänne tai ettei vastaavaa ilman naapurin väriä muka löytyisi. Tyhmä hankinta ja IFK-pelurien kohdalla pitää miettiä tarviiko Jokerit muka kyseisen pelaajan, Pöystiä ei tarvittu eikä tarvita.

Mä ymmärrän hyvin myös tämän asenteen, eikä siinä mitään. Jokainen kannattaja arvottaa asiat omalta kantiltaan ja kuten itse tykkää, niin sen pitääkin mennä.

Mielenkiinnosta silti on kysyttävä, että ketä sinne neloskenttään sitten pistäisit jos Pöystille ei ole tarvetta? Minkälaisia nimiä, huhuttuja tai ihan noin ylipäätään? Kiinnostaa vaan, koska ei Liigastakaan kovin montaa parempaa neloskentän jätkää tule mieleen.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
IFK-tausta on IFK-tausta

Rajoittaa aika paljon potentiaalisia hankintoja, jos pelattuna ei saa olla yhtään matsia naapurissa.. Olisihan se toki kunnioitettava saavutus, jos joku seura pystyisi pitämään tällaisen periaatteen ja samalla menestymään, mutta nykymaailmassa lienee silkka mahdottomuus.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Vanha viidakon viisaus sanoo: Antakaa flintstonen olla.

Tämän kaiffarin jääkiekkotuntemuksen "tähtihetki" sattui toissa kaudella, kun pro scoutting tool tekstitv kertoi kristallipallon tavoin, että Joonas Rask on turhake-täytepelaaja-koohottaja-puukäsi, jolla ei ole mitään käyttöä Jokereissa. Sitten kun joku kauden loputtua meni vielä kehaisemaan flintin hämmästyttäviä ennustajan lahjoja case Raskissa, voimme tuhannenvarmasti luottaa saman mantran toistuvan myös nyt ja tulevaisuudessa.

Älkää ruokkiko lokkeja.
 

McMulligan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pöysti ei kyllä viime kaudella ollut Bluesissa neloskentän jätkä, kun nimellisesti Liiga.fi kokoonpanoissa. Vastuu, peliaika ja rooli ei todella ollut nelosketjun tasoa ja todellisuudessa kyseinen kenttä oli ennemminkin Bluesin kakkonen tai kolmonen. Ens kaudella on sit oikeestikin se nelosketjun rooli tarjolla. Montako parempaa 2-3 ketjun Jokereihin sopivaa pelaajaa Liigasta olisi tällä kaudella löytynyt, olisi ehkä osuvampi kysymys ja vertailukohta puhuttaessa viime kaudesta ja Pöystistä.

Kyllähän toi kai jononjatkona menee, vaikka omasta mielestä olis saanu jäädä tulemattakin. Asenne ja luisteluvauhti ainakin pitäisi olla kunnossa.
 

Shakermaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pöysti lisäsi tänään Instagramiinsa kuvan, jonka kuvatekstin perusteella syöpähoidot ovat nyt ainakin tältä erää vihdoinkin ohi (vai onko tilannetta enää ainoastaan seurattu uusiutumisen varalta) - Loistava homma joka tapauksessa!

Linkki Eetun lisäämään kuvaan: Instagram
 

P.R. 33

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit & Colorado Avalanche
Pöysti lisäsi tänään Instagramiinsa kuvan, jonka kuvatekstin perusteella syöpähoidot ovat nyt ainakin tältä erää vihdoinkin ohi (vai onko tilannetta enää ainoastaan seurattu uusiutumisen varalta) - Loistava homma joka tapauksessa!

Linkki Eetun lisäämään kuvaan: Instagram

Hänen tapauksessaan tilannetta on seurattu 5 vuotta uusiutumisen varalta ja näyttäisi että viimeinen kontrollikäynti on nyt ohi ja terveen paperit taskussa.
 

syndi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, HJK-Hockey, NHL
Varaukseton yläpeukku tämmöisille uutisille. Ehkä se lätkä ei kuitenkaan aina ole se ykkösjuttu. Hieno homma!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hyvä Pöde!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hienoa Pöde, joskus vielä paluu siihen stadin oikeaan joukkueeseen ;)
 

kini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild
Jokerit on siirtänyt hyökkääjä Eetu Pöystin KHL-oikeudet Kunlun Red Starille rahallista korvausta vastaan. Lähteenä Jokereiden Twitter.
 

Masentaja

Jäsen
Pöysti on hyvä duunari mutta viimekausi oli kesästä lähtien katastrofi terveydellisesti ja oikein kuntoon ei tainnut missään vaiheessa tulla. Nyt sitten Pekingin ankkoihin pelailemaan. Aika suomalaispainotteinen on joukkue.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Noinkohan Pöysti lähtee Kiinaan vain siksi, että Rotenberg siirtää laajennusjoukkueelle oikeudet?
 

kini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Wild
En tiedä siitä. Pöystillä ei ollut sopimusta Jokereihin täksi kaudeksi, eli oikeudet tässä kaupattiin, eikä itse pelaajaa.
 

Jeffrey

Jäsen
Noinkohan Pöysti lähtee Kiinaan vain siksi, että Rotenberg siirtää laajennusjoukkueelle oikeudet?

Eiköhän kiinalaisten palkanmaksukyky ja pelaajan oma halu ratkaise näitä asioita hyvin pitkälle.

Turhaan täällä provoilet. Jokerit eivät tehneet jatkoa ja pelaaja menköön minne haluaa.

Pöysti sai liigaan muutaman tarjouksen, joista ainakin osa oli haistavittu meininkiä. Käsittääkseni myös euroopasta oli kysyntää, mutta toki edelliskausi on aiheuttanut sen, että hintalappu ei ole korkeimmillaan.

Uskoakseni Kiinasta saanee verrattaen kovan palkan, ja sen perässä sinne siirtyy, jos nyt edes siirtyy. Eiköhän sama ole taustalla myös muiden suomalaisten kohdalla.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Pöysti sai liigaan muutaman tarjouksen, joista ainakin osa oli haistavittu meininkiä. Käsittääkseni myös euroopasta oli kysyntää, mutta toki edelliskausi on aiheuttanut sen, että hintalappu ei ole korkeimmillaan.

Tietääkö joku täällä nyt ihan vaikka vain semi-varmuudella, että oliko Ässät tehnyt tarjouksen Pöystille, koska hänen nimensä oli joitakin kuukausia sitten aivan niiden vahvimpien Poriin huhuttujen listalla. Häntä soviteltiin jo kokoonpanoonkin. Tosin olin esimerkiksi itse sitä mieltä, että aivan mahdottomia Pöystille ei olisi kannattanut maksaa, koska ei hän nyt mikään kovin varma kortti kuitenkaan olisi ollut. Joten ehkä sitten Ässien tarjous oli juuri tuota haistavittu osastoa..
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Tietääkö joku täällä nyt ihan vaikka vain semi-varmuudella, että oliko Ässät tehnyt tarjouksen Pöystille, koska hänen nimensä oli joitakin kuukausia sitten aivan niiden vahvimpien Poriin huhuttujen listalla. Häntä soviteltiin jo kokoonpanoonkin. Tosin olin esimerkiksi itse sitä mieltä, että aivan mahdottomia Pöystille ei olisi kannattanut maksaa, koska ei hän nyt mikään kovin varma kortti kuitenkaan olisi ollut. Joten ehkä sitten Ässien tarjous oli juuri tuota haistavittu osastoa..

Ässät tarjosi Pöystille vuoden sopimusta, tämä tieto on ns. satavarma.
 

Fat Cat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos minä saisin vaihtoehdot a) Pori ja b) Peking, niin ei tarvitsisi kyllä hirveän pitkää puntaroida. Kaikella kunnioituksella Poria kohtaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Turhaan täällä provoilet. Jokerit eivät tehneet jatkoa ja pelaaja menköön minne haluaa.

En provoillut vaan luulin, että Pöystillä on sopimus Jokereihin. Jos ei ole niin sittenhän koko oikeudet ovat ihan yks hailee, sillä tuskin Eetulle aukeaa KHL:ään paikkaa ensi kaudeksi.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
En provoillut vaan luulin, että Pöystillä on sopimus Jokereihin. Jos ei ole niin sittenhän koko oikeudet ovat ihan yks hailee, sillä tuskin Eetulle aukeaa KHL:ään paikkaa ensi kaudeksi.
Pekingin joukkueen nykyiset sopimuspelaajat hyökkäyksessä ovat kaikki lähtökohtaisesti samaa tasoa tai heikompia Pöystin kanssa, joten joukkueeseen pääseminen ei pitäisi olla mikään ongelma.
 

Konkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
Ehkä minäkin olen tyhmä, mutta jos minä pääsisin olemaan osa historiaa, niin en miettisi kahta kertaa. Vuosi Pekingissä täysin uudessa kulttuurissa on varmasti kokemuksena kultaakin arvokkaampi. Kuinka moni pelaaja voisi vanhana pappana kertoa omasta pelaajaurastaan ja kuinka oli tekemässä jääkiekkohiistoriaa....
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Minä se vasta tyhmä olen kun ei olisi maistunut pekingin ankka vaan rehti porilainen kaikilla mausteilla. Vuosi jääkiekkoperinteitä pursuvassa Porissa Jyrki Ahon opeissa isolla vastuulla olisi ollut hyvä pohja lähteä rakentamaan uutta nousua uralle. Toki ymmärrän suurkaupungin neonvalojen viehätyksen ja palkkapussin merkityksen, mutta jo alussa sanoinkin olevani tyhmä, joten no hard feelings. Silloin on taottava kun rauta on kuuma ja jääkiekkoilijan ura on verrattain lyhyt, joten aika usein money talk's ja bullshit walk's.
 

Gemondo

Jäsen
Vuosi jääkiekkoperinteitä pursuvassa Porissa Jyrki Ahon opeissa isolla vastuulla olisi ollut hyvä pohja lähteä rakentamaan uutta nousua uralle.

Totta, nuo Porin jääkiekkoperinteet voisivat olla juuri se ratkaiseva tekijä joka nostaisi Pöystin kolkuttelemaan jopa NHL:n portteja. Toivottavasti ottaa neuvosta vaarin.

Mainittakoot Pöystistä vielä että kaveri oli minulle yksi suurimmista pettymyksistä kahdella ensimmäisellä KHL-kaudella. Odotin että olisi onnistunut ottamaan Sallisen tapaan vakiopaikan rosterista ja nousemaan tärkeäksi roolipelaajaksi Jokereille. Harmi että kärsi loukkaantumisista, ilman niitä olisi saattannutkin täyttää odotukseni.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Totta, nuo Porin jääkiekkoperinteet voisivat olla juuri se ratkaiseva tekijä joka nostaisi Pöystin kolkuttelemaan jopa NHL:n portteja. Toivottavasti ottaa neuvosta vaarin.

Niin en tiedä kuinka ajankohtaista tai realistista on Pöystin kohdalla puhua NHL:stä, mutta jos puhutaan ja verrataan Poria ja liigaa tai Pekingiä ja KHL:ää, niin näkisin, että juuri Porissa ja liigassa Pöysti pääsisi paremmin pelaamaan vahvuuksillaan. Vaikka onkin luisteluvoimainen pelaaja niin kiekollinen virtuoosi ei kaveri ole, joten en näe että kiekollinen KHL olisi NHL-haaveiden kannalta parempi kuin fyysisempi liiga missä kamppailuvoima pääsee paremmin esiin. Mutta nää on näitä ikuisuuskysymyksiä, mistä ei tule kuin riitaa. Jos pääsee loukkaantumisista eroon, niin varmaan tekee hyvän ja hienon uran, missä ikinä pelaakaan. Pelaajatyyppi minun makuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös