Auts. Tätä ei ole tullut mieleen, mutta kieltämättä ihan relevantti pointti! Positiivinen ongelma, kun on liian hyvä maalivahti :)Laurikainen on nyt jopa niin hyvä, että voiko meillä olla pelkoa ulkomaille karkaamisesta kesän aikana? Onkohan Edin sopparissa jotain NHL- tai KHL-pykäliä, jotka sallisivat "noin vain" karkaamisen?
Laurikainen on nyt jopa niin hyvä, että voiko meillä olla pelkoa ulkomaille karkaamisesta kesän aikana? Onkohan Edin sopparissa jotain NHL- tai KHL-pykäliä, jotka sallisivat "noin vain" karkaamisen?
Laurikainen on nyt jopa niin hyvä, että voiko meillä olla pelkoa ulkomaille karkaamisesta kesän aikana? Onkohan Edin sopparissa jotain NHL- tai KHL-pykäliä, jotka sallisivat "noin vain" karkaamisen?
Sinkku jäi suurimman osan mieleen lähinnä temppuilunsa ansiosta, mutta varmasti monet muistavat edelleen, että olihan siinä meillä ihan törkeän hyvä maalivahti. Ehkäpä jopa JYPin historian paras. Sinkku pelasi huikealla tasolla jo ennen kuin menestystä alettiin niittämään. Esimerkiksi kaudella 05-06 JYP oli runkosarjassa yhdeksäs ja Sinkku vei maalivahtipörssin kärkipaikan torjuntaprosentilla 94,04%.Onko Jypissä ikinä pelannut Laurikaista parempaa maalivahtia?
Tuo Ari-Pekka Siekkinen oli vissiin aika kova, kun paita on katossa. Tosin minä en hänestä juurikaan osaa sanoa, hänen pelatessaan kun olin sen ikäinen etten mistään kiekosta mitään tajunnut, jos olin edes syntynytkään.Onko Jypissä ikinä pelannut Laurikaista parempaa maalivahtia?
Pari vuotta sitten pelasi joku Veini Vehviläinen...Onko Jypissä ikinä pelannut Laurikaista parempaa maalivahtia?
Sinkku mainittu, joka myös omissa papereissani vielä ihan eri levelillä, koska näyttöjä pidemmältä aikaa. Edi on mun mielestä nyt suunnilleen samoissa kuun Helenius silloin vikalle mestaruuskaudella. Kenkä ja Tarkki tekivät myös pitkät ja laadukkaat päivätyöt meidän uunin suulla. Vaikeahan näitä on laittaa järjestykseen.Onko Jypissä ikinä pelannut Laurikaista parempaa maalivahtia?
Tämä on se ainoa seikka, joka pistää vähän miettimään. Siksi odotankin mielenkiinnolla, että kuka löydetään kakkosvahdiksi.Toivon eniten, että Edi saisi pelata vammattoman kauden, mutta jää nähtäväksi.
Sama. Olen todella onnellinen Edin paluusta, mutta milloin viimeksi Edi on saanut pelattua kauden, jota ei keskeytä jokin vamma tai vammat. Tämän vuoksi toivon, että Edin taistelupari olisi myös melko "varma kortti".Tämä on se ainoa seikka, joka pistää vähän miettimään. Siksi odotankin mielenkiinnolla, että kuka löydetään kakkosvahdiksi.
Shostak olisi hyvä kirittäjä ja korvaaja, ei tarvitsisi miettiä riittääkö taso tai pää Liiga vauhtia.Sama. Olen todella onnellinen Edin paluusta, mutta milloin viimeksi Edi on saanut pelattua kauden, jota ei keskeytä jokin vamma tai vammat. Tämän vuoksi toivon, että Edin taistelupari olisi myös melko "varma kortti".
Toivotaan parasta!
Mahtava juttu. Nyt on varmuutta ja luottoa maalissa niin on muunkin porukan helpompi hengittää. Toivottavasti kakkosveskana toimii omat junnut ja heillekin kourallinen pelejä suodaan, jotta voidaan olla VAHVOJA myös tulevaisuudessa.
Pakko sanoa tähän ei, vaikka toivonkin Leinosen nousevan pian liigatasolle. Ei ole vielä sen aika ja tuskin olisi heti kättelyssä niin vakuuttava kakkosvahti, että saisi peliaikaa juurikaan, jos Laurikainen on terve. Vaikea on kehittyä, jos ei pääse pelaamaan.Tuohon peilaten kyllä itse ainakin kokeilisin miten Leinosella lähtee kulkemaan ensikaudella liigan puolella, todennäköisesti maailman tilanne vielä tekee sen että maalivahteja on tarjolla joten ei kannata välttämättä ennakkoon tuota tonttia täyttää ulkopuolisilla pelaajilla.
Tämä vuoden sopparikin vahvistaa sitä huhua, että Edillä ois ollut KHL-soppari jo pöydällä, mutta sitten Putin tapahtui ja tarvittiin uusi suunta Venäjän sijasta. Oli miten oli, olen tyytyväinen siihen että Edi on nyt täällä.Yksivuotinen soppari on toki vähän harmittavan lyhyt, mutta toisaalta ei pääse ainakaan liikaa mukavoitumaan ja kertonee siitä, että Laurikainen tavoittelee edelleen paikkaa ulkomailta ensi kauden jälkeen.
Kokenut laatuveskari, ihan huippuhankinta. Vaikea kuvitella parempaa vaihtoehtoa tuolle tontille.
Nyt ei enää kannata viimevuosien leikkejä jatkaa. Ollaan leikitty ihan tarpeeksi ja se on näkynyt ja tuntunut. Mitään ei Leinosta vastaan ole, mutta kun riski on olemassa.Tuohon peilaten kyllä itse ainakin kokeilisin miten Leinosella lähtee kulkemaan ensikaudella liigan puolella, todennäköisesti maailman tilanne vielä tekee sen että maalivahteja on tarjolla joten ei kannata välttämättä ennakkoon tuota tonttia täyttää ulkopuolisilla pelaajilla.