Yllätys, että heti parani peli kun sai kunnon sentterin vierelleen. Jos se Pekkakin vihdoin tajuaisi ettei Elon paikka ole Koivistoisen vieressä.En nyt tiedä ihan paras mutta mun mielestäni paljon parempi kuin moni muu ja ehdottomasti paras peli vähään aikaan.
Nollatason viestit sinulta löytyy Elon ketjusta, jossa toiseen kertaa? samaan viikkoon toteat hänellä olevan paikka Spinkien vieressä. Käy ihmeessä toivomassa vielä nykyistä tahtia useamminkin, Spinkin veljekset kun liittyvät Eero Eloon niin vahvasti.
Laitetaas mylly pystyyn taas. Eero Elon siirtymisestä Ässiin käyty neuvotteluja ja ilmeisesti Elon ja Lukon taholta vahvimmin.
Ilmeisesti keskustelut asiasta siis olleet aktiivisia enemmän Rauman suunnasta.
Ilmeisesti? Jonka jälkeen lyöt tähän yhden kirjoittajan toivovan huhun.
Pannaan täälläkin mylly laulamaan. Kuulemma Roni Hirvosen siirtymisestä neuvoteltu Lukkoon ja ilmeisesti Ässien sekä Hirvosen taholta vahvimmin.
Fakta on se, että keskustelua Elon siirrosta on käyty Lukon ja Ässien välillä. Olen kuullut tätä itsekin muualta kuin Jatkoajasta. Neuvotteluja käydään, mutta lopputulos on vielä arvoitus.
Todista faktat.
Todista faktat.
Eikai tuollaisista todellisia faktoja julki saa.
Kirjoittaja Jalat1990 on luotettava kirjoittaja ja tämäkin asia pitää paikkansa.
Runsas viikko sitten olin Isomäki Areenassa ja kuulin hyvin asian tuntevalta taholta, että Lukko kaupittelee Eloa Porin suuntaan. Elo tyytymätön rooliinsa Lukossa.
Se on yllätys, että tällaisilla hetkillä tullaan aina ulos näillä ”viikko sitten” -huhuilla. Todellisuudessa jos joku jatkisnynny edes kuulisi jonkun ”luotettavan tahon” sanomisia niin olisi heti huutelemassa täällä.Runsas viikko sitten olin Isomäki Areenassa ja kuulin hyvin asian tuntevalta taholta, että Lukko kaupittelee Eloa Porin suuntaan. Elo tyytymätön rooliinsa Lukossa.
Jos kuitenkin haluaa asua Raumalla?Mua ihmetyttää se että miksi juuri Ässiin? Varsinkin kun näiden jatkishuhujen mukaan Lukko kaupittelee eli olisi aloitteen tekijä tässä. Vai eikö Elo sitten muille enää kelpaa?
Kuka tämä oli?
Se on yllätys, että tällaisilla hetkillä tullaan aina ulos näillä ”viikko sitten” -huhuilla. Todellisuudessa jos joku jatkisnynny edes kuulisi jonkun ”luotettavan tahon” sanomisia niin olisi heti huutelemassa täällä.
Jos kirjoittaa, että on faktaa, niin silloin asian pitää pystyä todistamaan. Odottelen tässä niitä faktoja, joiden puuttumisella huhun uskottavuus on samaa tasoa kuin 400 muutakin kauden aikana.
Kaikella kunnioituksella luotettavaa nimimerkkiä kohtaan, mutta viimeistään Raimo Helmisen sopimus Palloseuraan todisti, että mitään netissä lukemaa ei kannata ostaa.
Kuka tämä oli?