Eemil Viro – seuraavan TPS-kasvatin kulku kohti NHL:ää?

  • 31 544
  • 118

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ihan oikein Virolta kuittailla. Kyllä saa Lukkokin ihan vapaasti kuittailla Tepsille, jos sattuvat voittamaan.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ihan löytyy tästä ketjusta niitä jotka veti herneen nenään. Noloa, mutta jokaisella tietysti oma mielipide. Kaipa se mahdollisimman hajuton ja väritön on nykymaailman trendi.

Jokainen joka on itse edes jonkun verran pyörinyt itse mukana jääkiekko/urheilujoukkueissa tietää että tuollaiset kommentit olisi ollut junnulta todella epäkunnioittavia, ylimielisiä ja yleisiä joukkueurheilun hengen vastaisia. Ja ihan varmasti TPS:n kokeneempi osastokin niistä olisi antanut joukkueensisäisen kurinpalautuksen.

Tämä fortnite-sukupolvi kautta linjan vähän siellä täällä on näyttänyt vaikeuksia ymmärtää näitä vanhan liiton toimintatapoja, mutta loppujen lopuksi tässä kyseisessä tilanteessa nyt taisi ainakin toisen otsikon viestin perusteella olla kyse väärinkäsityksestä. Ja hyvä näin.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
Jokainen joka on itse edes jonkun verran pyörinyt itse mukana jääkiekko/urheilujoukkueissa tietää että tuollaiset kommentit olisi ollut junnulta todella epäkunnioittavia, ylimielisiä ja yleisiä joukkueurheilun hengen vastaisia. Ja ihan varmasti TPS:n kokeneempi osastokin niistä olisi antanut joukkueensisäisen kurinpalautuksen.

Tämä fortnite-sukupolvi kautta linjan vähän siellä täällä on näyttänyt vaikeuksia ymmärtää näitä vanhan liiton toimintatapoja, mutta loppujen lopuksi tässä kyseisessä tilanteessa nyt taisi ainakin toisen otsikon viestin perusteella olla kyse väärinkäsityksestä. Ja hyvä näin.
Pelko pois!
Viro itse avaa tapausta uusimmassa Hunajacastissa.
Ilmeisesti toimittaja on itse säveltänyt tässä tapauksessa ja Viro pahoitteli väärinkäsitystä.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Määrittelepä vielä tuo ihon alle menevän kuittailun ja epäkunnioittavan kuittailun ero niin päästään arvioimaan Viron kommentteja yhteiseltä pohjalta.
Jos se pitää täällä erikseen määritellä, niin sitten alkaakin jo aukeamaan syyt paitsi Viron kommenteille mutta myös sille, miksi niistä aiheutunutta keskustelua ihmetellään jatkiksessa.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Jos se pitää täällä erikseen määritellä, niin sitten alkaakin jo aukeamaan syyt paitsi Viron kommenteille mutta myös sille, miksi niistä aiheutunutta keskustelua ihmetellään jatkiksessa.

Vastaappa kysymykseen. Eikös tuossa ilmapatjajutussa ollut siis kyseessä toimittajan väärinymmärrystä, niin voisitko nyt avata mistä Viron kommenteista on kyse
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voi,voi noita mielensä pahoittajia. Tosiaan jos joku oikeasti pahoittaa mielensä noista Viron kommenteista niin ei voi kun nauraa. Mitä' pahaa ja loukkaavaa tuossa oli tai kun Tapparan joukkueessa kaikki on yli 30v ? Viron voittomaalista ihmiset selvisi mutta ilmapatjalla kuittailusta ei. Voi hellanlettas sentään. Ootteko tekin yli 30v ? Minä olen yli 50 v.
 

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
Jos se pitää täällä erikseen määritellä, niin sitten alkaakin jo aukeamaan syyt paitsi Viron kommenteille mutta myös sille, miksi niistä aiheutunutta keskustelua ihmetellään jatkiksessa.
Jos syyllistät TPS:n kannattajakuntaa siitä, etteivät ymmärrä mitä eroa on ihon alle menevällä kuittailulla ja epäkunnioittavalla kuittailulla, niin on se nyt kohtuullista se ero yksiselitteisesti ja yleispätevästi, tai edes jotenkin, itse määritellä. Päästään sitten keskustelemaan, että ollaanko samaa mieltä. Voimme välittää tiedon myös Virolle, osaa poika kuittailla sitten osuvammin tulevaisuudessa.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Muistuipa Viron maaleista mieleen, että vuosi sitten U20-puolivälierien ensimmäisessä ja viimeisessä ottelussa Kärppiä vastaan Viro takoi TPS:n kaksi ensimmäistä maalia.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Jos syyllistät TPS:n kannattajakuntaa siitä, etteivät ymmärrä mitä eroa on ihon alle menevällä kuittailulla ja epäkunnioittavalla kuittailulla, niin on se nyt kohtuullista se ero yksiselitteisesti ja yleispätevästi, tai edes jotenkin, itse määritellä. Päästään sitten keskustelemaan, että ollaanko samaa mieltä. Voimme välittää tiedon myös Virolle, osaa poika kuittailla sitten osuvammin tulevaisuudessa.
Yleisesti se, että voitetun sarjan jälkeen lähdetään kuittailemaan hävinneelle osapuolelle on äärimmäisen epäkunnioittavaa. Sarjan aikana kuittailu on enemmän kuin ok. Tilannetajua. Sitä tältä TPS-jonnelta ainakin puuttuu.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Yleisesti se, että voitetun sarjan jälkeen lähdetään kuittailemaan hävinneelle osapuolelle on äärimmäisen epäkunnioittavaa. Sarjan aikana kuittailu on enemmän kuin ok. Tilannetajua. Sitä tältä TPS-jonnelta ainakin puuttuu.
Mitä Viro on sanonut että noin reagoit? Missä tilannetaju on kadonnut?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Yleisesti se, että voitetun sarjan jälkeen lähdetään kuittailemaan hävinneelle osapuolelle on äärimmäisen epäkunnioittavaa. Sarjan aikana kuittailu on enemmän kuin ok. Tilannetajua. Sitä tältä TPS-jonnelta ainakin puuttuu.

Kyllä! Äärimmäisen vastenmielistä käytöstä Virolta. Toivottavasti ei teidän kesäloma mennyt nyt ihan pieleen.

Ihan aikuisten oikeasti voisiko tämänkin turhan kohun jo unohtaa? Tuohimaa tuskin tietää koko tapausta, mutta jotkut palstalaiset ovat näköjään ottaneet tämän sydämen asiakseen. Eteenpäin, kiitos.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Virohan siis kiistää sanoneensa tuota rantapatja-kommenttia. Sikälikin tämä jauhaminen siitä on turhaa.
 

Vasenpaitsio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Gyl mää niibal gauhiast ihmettele jos Eemil viäl suamee jää tämän kaude jälkee. Iha valmis paketti isoihi ympyröihi.
Ja noita hänen jerryjä oon naureskellut. Tunnen pojun eikä asiallisempaa ja hyväkäytöksisempää joukkuepelaajaa tossa ikäluokassa oo.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mitäs jengi on mieltä, tuleeko kakkua?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Olen pettynyt mikäli tulee kakkua. Ei ollut tahallinen polvitaklaus, vaan enneminkin vähän liian innokas taklaus Virolta. Pospisil lähti väistämään ja sitten osui ikävästi. 5+20 ihan ansaitusti ja seuraavassa pelissä askiin ja vähän huolellisemmin.
 

TrafficIsland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Koohotuksen piikkiinhän tuo tilanne meni. Ei pitäisi tulla pelikieltoa, etenkin kun pelataan playoffeja. Toisaalta jos kurinpito katsoo tarpeelliseksi tasoitella Pospisilin poissaoloa niin pieni mahdollisuus 1 pelin kakkuun on ilmassa. Enempi olisi jo täysi oikeusmurha.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Onneksi taklasi Pop-sillilä! Väitän, että taklattavan nimi selässä voi vaikuttaa näihin kakkuihin. Popsillin makoilut ja lasarukset vaikuttanevat tähän myös.
 

Tive

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Milloin selviää saako Viro tänään pelata?

Ja pelasiko Pospisil vielä taklauksen jälkeen (meni tuossa peliä jännittäessä kokonaan ohi)?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös