Tämähän on Vihreiden linja yleisestikin, oli kyseessä sitten mitkä vaalit tahansa. Vetoaa kettutyttöihin tjsp.Montakohan kertaa Ville Niinistö on tämän illan aikana toistanut mantraa "Mä oon niin järkyttynyt/liikuttunut meidän tuloksesta"? Okei, hieno tulos Vihreiltä, sen minäkin osaan tunnustaa, vaikka Vihreitä inhoankin, mutta joku raja nyt sentään noiden hehkutuksien kanssa.
Lähinnä kauhistelin SDP+Vihreät komboaNiin, Kokoomushan ei oo sitä tän hallituskauden aikana jo tehnyt ja saisivat jatkaa? :D
No jooo, en ottanut tota huomioon. Eihän se vihreiden hallitukseen pääseminen oo kirkossa kuulutettu, vaikka ovatkin vaalivoittaja keskustan kanssa.Lähinnä kauhistelin SDP+Vihreät komboa
Sanokaa minun sanoneen, niin tiukaksi menee, että tässä voi olla suomalaisille täysi katastrofi tulossa... Nyt puhellaan jo jostain jättimäisistä konsensus-hallituksista... Kepu ja vihreät yhdessä päättämässä ympäristöasioista... ;))
Joo, kävi mielessä että lähinnä Vasemmistoa ja jytkyn ei-normaalisti-äänestävää protestiliikettä on jäänyt kotiin.Äänestysprosentti tulee siis YLEn mukaan laskemaan... Tästä kärsivät oletettavasti demarit ja muu vasemmisto...
Voi, jos mietitään että siellä on mm. demarit ja vihreät päättämässä asioista. Demarit haluavat ensin verottaa kaikkea maksimaalisesti ja sen jälkeen vihreät muuten vaan tuhoavat omituisilla ajatuksillaan kaiken.Mun mielestä tää uus hallitus ei voi vetää yhtä kölin alle mitä nykyinen hallitus on tehnyt. :D
Jos siellä on demarit niin voi se. Kaikki uudistukset lykätään tai jos jotain tehdään niin kiristetään veroja ja lisätään sääntelyä. Kaikenlainen toimeliasuus pyritään lopettamaan alkuunsa ja Ay-liikkeellä on kaikesta veto-oikeus.Mun mielestä tää uus hallitus ei voi vetää yhtä kölin alle mitä nykyinen hallitus on tehnyt. :D
Näimpä. Vihreät taitavat olla Vasemmistoliiton kanssa porukka joiden kanssa muiden on vaikein tulla toimeen.No jooo, en ottanut tota huomioon. Eihän se vihreiden hallitukseen pääseminen oo kirkossa kuulutettu, vaikka ovatkin vaalivoittaja keskustan kanssa.
Jos PS ja KOK on oppositiossa niin hallituksessa soitettaisiin internationaalia.
Jotain sieniä pitää syödä, jotta tuollaista voi väittää.Li Andersson menossa läpi. Hieno juttu. Toivottavasti feministit ei nyt toru, mutta Li on kaunein suomalainen kansanedustaja (kopkop) ikinä.
Jos nuo kaksi istuisivat hallituksessa, niin soittolistan kärjessä tykiteltäisiin varmaankin Jääkärimarssia ja Horst Wesseliä.
Carl Haglundia epäilemättä käy kiittäminen tuosta RKP:n noususta. Hyvä esiintyjä, joka on isosti ollut esillä vaalien alla.
Montakohan kertaa Ville Niinistö on tämän illan aikana toistanut mantraa "Mä oon niin järkyttynyt/liikuttunut meidän tuloksesta"? Okei, hieno tulos Vihreiltä, sen minäkin osaan tunnustaa, vaikka Vihreitä inhoankin, mutta joku raja nyt sentään noiden hehkutuksien kanssa.