Onko jossain joku sivusto josta näkisi ketkä nyt on menossa läpi?
Persut tulevat hyväksymään hallituksessa uuden tukipaketin Kreikalle ensi kesänä, mutta tuleeko Soinista puolustusministeri?
Ylen saitilla: http://vaalit.yle.fi/tulospalvelu/2015/eduskuntavaalit/?ehdokkaat_##taulukkoOnko jossain joku sivusto josta näkisi ketkä nyt on menossa läpi?
kyllä tämä on ainoa järkevä kokoonpano näillä tuloksilla. Sipilä on kuitenkin yrittäjähenkinen ja tuskin arvostaa kovin korkealle rinteen ajatusmaailmaa.Samaa mietin itse. Lisäksi tuo, että Sipilä asetti luotettavuuden ohjelman edelle hallitusneuvotteluissa, sai omassa pienessä päässäni tulevan hallituksen kokoonpanoksi Kepu+Kok+PS.
En usko Vihreiden pääsevän hallitukseen, mutta JOS se pääsisi, he äänestäisivät kiltisti samalla tavalla Kepun kanssa kolme vuotta ja sitten tehdään perinteiset eli vetäydytään kolmen vuoden hallitusyhteistyön jälkeen. Näinhän kävi 2002 ja 2014.Sanokaa minun sanoneen, niin tiukaksi menee, että tässä voi olla suomalaisille täysi katastrofi tulossa... Nyt puhellaan jo jostain jättimäisistä konsensus-hallituksista... Kepu ja vihreät yhdessä päättämässä ympäristöasioista... ;))
Toiveajattelua persupetteriltä?
RKP menossa vaalivoittoon, kiitos hienon puheenjohtajansa. Eli hallitusvastuuta luvassa lisää..?
Ei ole ihan luotettava enää YLEn ennustekaan, jytkyn jäljiltä tilanne on muuttunut. Vielä voi käydä niinkin, että persut menevät ohi demareista.
Toivottavasti ja minun puolesta saisi jatkaa puolustusministerinä. Varmaankin ainoa ministeri, joka hoiti tehtävänsä moitteettomasti. Kaikki muut sössivät enemmän tai vähemmän.
Ei kait tässä missään tuhon äärellä nyt olla kuitenkaan? Kokoomus voi olla toisiksi isoin puolue, Kepun voitto on jäämässä maltilliseksi, hyvä näin...
Toivottavasti ja minun puolesta saisi jatkaa puolustusministerinä. Varmaankin ainoa ministeri, joka hoiti tehtävänsä moitteettomasti. Kaikki muut sössivät enemmän tai vähemmän.
Toiveajattelua persupetteriltä?