Ostoskassi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Antti Rinteelle täytyy tuon puheen perusteella nostaa hattua, puhuu asioista oikeilla nimillä. Toisin kuin Stubb, joka puhui aivan höpöjä.
Alex jauhaa shaissee. Kyllähän se Persut on tullut sieltä takasuoralta kovaa ja painanut jo Kokkoomuksenohitse. Kyllä Persujen nousu on suurempi kuin Kokkoomuksen
Onko hieman katkeruutta ilmassa? Ei taida näkyä siellä edes metrin päähän, kun katkeruuden usva peittää kaiken.
Eiköhän Rinteen kannata poistua puoluejohdosta. Hakevat seuraavissa vaaleissa jytkyä?!! Kaverilla selkeesti kurat pöksyssä.
Onko hieman katkeruutta ilmassa? Ei taida näkyä siellä edes metrin päähän, kun katkeruuden usva peittää kaiken.
En tiedä tarkoitatko minua mutta en ole pätkätöissä vaan työllistän itse itseni.Mulla on niin monta tuttavaa, jotka hokee tuota paskaa että vituttaa suunnattomasti. Ei se työnantaja ole itse pääperkele, vaan henkilö/ yritys joka tarjoaa elannon ja mahdollisuuden työntekoon. Jos et saa muutakuin paskaa kohtelua pätkätöissä, saattaa olla peiliinkatsomisen paikka.
En usko eroon, eihän hän ole kauaakaan ehtinyt tappaa SDP:n suosiota, kaikki voi vielä kaataa Jutan niskaan.En näe muuta vaihtoehtoa kuin Rinteen eroaminen.
Tuu nyt sä kertoon mitä se Hakkarainen on siellä eduskunnassa tehnyt väärin. Keskimäärin ihan samanlainen jamppa kuin 99% muista tuolla. Se että se on vetänyt viinaa jonkun mopojengin kanssa ei mun ymärryksen mukaan vaikuta siihen työskentelyyn eduskunnassa.Tulkaa joku Hakkaraista äänestänyt kertomaan, että miksi?
Mitä vittua. Ylen demariproduktio mouhoaa, kuinka konservatiivipuolueet voitti. Tän maan kaksi selkeintä konservatiivipuoluetta on SDP ja Vasemmistoliitto... Ei ne mun mielestä mitään voittanut.
Nyt voisit kertoa et millä vitulla tänkin perustelet? :DMitä vittua. Ylen demariproduktio mouhoaa, kuinka konservatiivipuolueet voitti. Tän maan kaksi selkeintä konservatiivipuoluetta on SDP ja Vasemmistoliitto... Ei ne mun mielestä mitään voittanut.