Eduskuntavaalit 2011 - Illan tulosseuranta

  • 50 971
  • 458
Tila
Viestiketju on suljettu.

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Positiivista => Suvi "vattapaukku" Linden ulos

Negaa => Silvia "treenikselle Koff-jääkaappi" Modig Paavon perässä sisään... Mitäköhän whittua sekin tuolla tekee?

No mun mielestä ainakin hyvä, että siellä on vähän nuorempiakin edustajia. Ja onhan se ollut kunnanvaltuustossa, niin että on siellä turhempiakin tyyppejä (about 90% persuista esim.)
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Noniin, 11. paikka varmistui Kokoomukselle Uudellamaalla.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
No mun mielestä ainakin hyvä, että siellä on vähän nuorempiakin edustajia. Ja onhan se ollut kunnanvaltuustossa, niin että on siellä turhempiakin tyyppejä (about 90% persuista esim.)

Toisaalta joo, mua vaan tuo Modig ei oikein sytytä noin asialinjalla... Mennyt aina vähän muiden perässä eikä ole esittänyt mitään omia ajatuksia. OK, tuolla tavalla Sarasvuo on tehnyt 30 miljoonaa euroa...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mielenkiintoiset vaalit.

Ikävä kyllä pelkään että ihmiset tulevat pettymään persuihin ja pahasti. Nyt on sellaiset odotukset että persut menee eduskuntaan ja laittaa Suomen kuntoon. Saattaa tulla monelle yllätyksenä ettei niitä suuria päätöksiä ihan niin helposti tehdäkään. Odotusarvo on todella kova tällä hetkellä ja tuskin siihen kovin suurta vastausta on tulossa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Toisaalta joo, mua vaan tuo Modig ei oikein sytytä noin asialinjalla... Mennyt aina vähän muiden perässä eikä ole esittänyt mitään omia ajatuksia. OK, tuolla tavalla Sarasvuo on tehnyt 30 miljoonaa euroa...
No mun mielestä ainaki julkista liikennettä ajanut melkeinpä eniten. Mutta joka tapauksessa - itse ainakin tästä asiasta olen jopa iloinen :)
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Oman ehdokkaani feidaamista seuraavaksi eniten minua vituttaa Päivi "viharikos" Lipposen läpimeno.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ei vittu, Demareiden Rakel Hiltunen näyttää ihan Jar-Jar Binksiltä.

Demareiden vaalijuhlat on sanalla sanoen vaisut, tosin parannus aika paljon neljän vuoden takaiseen melankoliaan jossa oli jatkuva suicide-watch päällä.
 

Alejandro

Jäsen
"Kyllä kansa tietää." sai aivan uuden merkityksen sosiaalisessa mediassa. Voi tätä raivon ja itkun määrää Facebookissa. En tiedä mitä sanoa, ehkä on parempi olla vain hiljaa ja antaa pölyn laskeutua.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Huono-osaiset homot voi aina ottaa lusikan kauniiseen käteen ja lopettaa hihuttelut. Jokainen on syntyessään hetero.
Onko tämän tutkimustuloksen takana joku pedofiilijärjestö? Sairas väite että vastasyntynyt olisi jotenkin seksuaalinen olento. Siitä olen ainakin ihan varma, että vastasyntyneet tytöt lutkuttavat tissiä.
 
K

kiwipilot

Mielenkiintoiset vaalit.

Ikävä kyllä pelkään että ihmiset tulevat pettymään persuihin ja pahasti. Nyt on sellaiset odotukset että persut menee eduskuntaan ja laittaa Suomen kuntoon. Saattaa tulla monelle yllätyksenä ettei niitä suuria päätöksiä ihan niin helposti tehdäkään. Odotusarvo on todella kova tällä hetkellä ja tuskin siihen kovin suurta vastausta on tulossa.


Se tulee menemään juuri näin. Pian politiikka on taas tylsää, harmaata ja vaikeaselkoista. Kuka oikeasti luulee, että sisäministeri Soini jatkaa sutkautuksiaan ja populistista asioiden yksinkertaistamista? Neljä vuotta ja virta kaljakuppiloista uurnille hyytyy. Mutta onneksi on Idols, Tuksu, Arto ja Tanssii Tähtien kanssa. Hallitusneuvottelut, mitä ne on?
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämän tutkimustuloksen takana joku pedofiilijärjestö? Sairas väite että vastasyntynyt olisi jotenkin seksuaalinen olento. Siitä olen ainakin ihan varma, että vastasyntyneet tytöt lutkuttavat tissiä.

Peruskoulun 7. luokan terveystiedon kirjasta:

"Seksuaalisuudella tarkoitetaan sellaista fyysistä ja psyykkistä kiinnostusta ja kiintymystä toista ihmistä kohtaan, joka tuottaa hyvää oloa.
Jokainen ihminen on seksuaalinen vauvasta vanhuuteen saakka."
 

KPL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Q
Demareiden vaalijuhlat on sanalla sanoen vaisut, tosin parannus aika paljon neljän vuoden takaiseen melankoliaan jossa oli jatkuva suicide-watch päällä.

Eikös se ole vähän niin, että demariuteen kuuluu ns. jatkuva vitutus, joten kai se näkyy juhlissakin.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oman ehdokkaani feidaamista seuraavaksi eniten minua vituttaa Päivi "viharikos" Lipposen läpimeno.

Ei nyt toi Lipposen läpimeno sinänsä vituta sen enempää kuin kenen tahansa demarin, mutta kyllä täytyy ihmetellä kuka äänestää tuollaista turhaketta. Ämmä valittaa joka asiasta ja ainoa kompetenssi on ... jaa ei nyt tule mieleen.

Tarkastin rouvan iän ja hän on viikon minua vanhempi. Hänen aviomiehensä on kuukauden faijaani nuorempi.

No on se lapset saanyt Sykkiin kouluun koulun johtokunnan erikoispäätöksellä, vaikka onkin blogissaan valitellut sitä kuinka jotkut vanhemmat pistävät lapsensa pois monikulttuurisista kouluista. Asuu itse vissiinkin jollaksessa, jolloin olisi lapsilla riski joutua laajasalolaisten vuokra-asukkien kanssa samalle luokalle.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Viitsisikö joku tehdä sellaisen hieman työlään laskelman, että minkälainen eduskunta olisi muodostunut jos vaalitapa ei olisikaan nykyisenlainen suhteellinen, vaan jokaisesta vaalipiiristä valittaisiin nykyisen verran edustajia, mutta eduskuntaan valittaisiin eniten suoria ääniä saaneet ehdokkaat. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä minkälainen tulos olisi muodostunut.
 

Travel Boss

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, RU-38, NHL
Mielenkiintoiset vaalit.

Ikävä kyllä pelkään että ihmiset tulevat pettymään persuihin ja pahasti. Nyt on sellaiset odotukset että persut menee eduskuntaan ja laittaa Suomen kuntoon. Saattaa tulla monelle yllätyksenä ettei niitä suuria päätöksiä ihan niin helposti tehdäkään. Odotusarvo on todella kova tällä hetkellä ja tuskin siihen kovin suurta vastausta on tulossa.

Kyllä tässä persujen menestyksessä on enemmälti kyse protestista entistä politiikkaa kohtaan. Tuskin monikaan, edes persuja äänestänyt, odottaa muutosten tapahtuvan pelkästään persujen tekemä, vaan että muutokseen osallistuvat kaikki puolueet. Toivottavasti puolueet heräävät tämän vaalituloksen perusteella huomaamaan, kuinka kansa on tällä hetkellä ajatuksiltaan erittäin jakautunut.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Vaihtuuko tässä samalla pääministeri? Mielelläni näkisin Kiviniemen tilalla lähes kenet tahansa. Paitsi Sinnemäen.
 

Puscutractori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Harri Olli, rahaton ManC, NP#32, DEFC #62
Faija soitteli juuri Saksasta ja kertoi, että siellä uutisissa kovasti äimisteltiin ja kauhisteltiin "todellisten suomalaisten" vaalimenestystä. Taitaa olla, että nämä vaalit herättävät ennennäkemätöntä huomiota myös kansainvälisesti.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Ylivoimaisesti vastenmielisin kokemus lyhyen "vaalihistoriani" aikana. Persut edustavat oikeastaan stereotyyppisesti sitä negatiivista Suomi-kuvaa, jonka olemassaolemattomuutta olen itsekin mainostanut. Arvot ovat suunnilleen täydellisen vastakkaiset itseni edustamille. Olemmeko me suomalaiset oikeasti tällaisia? Päähän ottaa nyt todella rankasti, ei voi mitään.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Tiura putosi, erinomaista! Satakunnan Persuista odotetut Jalonen ja Joutsenlahti läpi, vähän ketuttaa Laura Huhtasaaren rannalle jääminen suhteellisen niukasti.

Muista Persuista Maria Lohelan ja Tom Packalenin läpimeno lämmittää kovasti.

Kyllä tämä nyt Kokoomuksen voitosta huolimatta helpottaa ok-asujan huolta siitä, ettei ainakaan samalla bändillä jatketa. Nyt kun Annille syötettiin mädäntynyttä sorsaa hauleineen päivineen, niin jos Soini ja Urppis eivät nyt hyökkää viherveroraiskauksen kimppuun, niin sitten on ensi vaaleissa valittava joku 0,2 prosentin bändi...
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kun vaan puhutaan ääniharavista, niin otetaanpa huomioon myös se toinen puoli. Vapauspuolueen ehdokas Kai Kilponen sai komeat yksi ääntä Pohjois-Karjalassa. Äänestiköhän mies itseään? Aiheesta kertoi mm. Aamulehti:

Aamulehti

Muistan lukeneeni jossain päin Itä-Suomea kauan sitten erään kahvilan seinällä olleen lehtiartikkelin, jossa "kaikkien aikojen huonoiten menestynyt eduskuntavaaliehdokas" haukkui vaalikansaa. Kuulemma häntä oli äänestänyt vain tasan kaksi äänestäjää, eli "eukko ja minä itte"...

Aloin juuri miettiä, että onko kukaan saanut koskaan pyöreitä nollia? Kojo ei ilmeisesti ole ollut eduskuntavaaleissa ehdokkaana?
 
Suosikkijoukkue
JYP
Viitsisikö joku tehdä sellaisen hieman työlään laskelman, että minkälainen eduskunta olisi muodostunut jos vaalitapa ei olisikaan nykyisenlainen suhteellinen, vaan jokaisesta vaalipiiristä valittaisiin nykyisen verran edustajia, mutta eduskuntaan valittaisiin eniten suoria ääniä saaneet ehdokkaat. Olisi hyvin mielenkiintoista nähdä minkälainen tulos olisi muodostunut.

KOK 43
SDP 42
PS 29
KESK 41
VAS 15
VIHR 12
RKP 11
KD 6
MUUT 1
YHT 200

Tollasia paikkamääriä äkkiseltään suorien äänien perusteella...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös