Taisi palkanmaksu juuri katketa idästä, joten voi taas käyttäytyä kuten normaali ihminen.No nyt on kyllä tili kaapattu. Anon asteikolla varsin järkevä tviitti.
Taisi palkanmaksu juuri katketa idästä, joten voi taas käyttäytyä kuten normaali ihminen.No nyt on kyllä tili kaapattu. Anon asteikolla varsin järkevä tviitti.
Blondit viehättää.Jos sä olisit turkkilainen, niin laittaisitko viestiä Purran vai Anderssonin instagramiin?
Piia täyttää vasta 17.4. Tarkistin!Joo totta. Joku mekko olisi ollut kiva.
Piia täytti 50v muuten nyt.
Mä oon melkein jo istunut. Olin Jazzien aikaan samalla terrassilla melkein viereisessä pöydässä. Oli hyvällä tyylitajulla valittu kuppilakin selvästi.Ihan vitun hyvä tyyppi, istuisin mielelläni iltaa kanssaan.
Ah joo, mä näin vaan jonkun otsikon että Piia 50v mutta se oli ennakointia. On kyllä hyvin säilynyt.Piia täyttää 17.4. Tarkistin!
No sehän on Perussuomalaisten johtajistoa ja tuolla äänimäärällä pitäisi aika selkeästi olla jossain, joo. Varmaan kakkosena Halla-Ahon jälkeen prioriteettilistalla. Halla-Aho sisäministeriksi olisi varmaan Persujen ykköstoive.Olisiko Tynkkynen ministerikelpoinen jos PS olisi hallituksessa? Tuolla äänimäärällä pitäisi joku salkku antaa mutta...
Ei olla Mariniakaan vielä nähty.Siis Ano Turtiainen ottaa vaalitappion paremmin vastaan kuin Li Andersson. Kuulostaa aika hirvittävältä Anderssonin kannalta.
En voisi äänestää puoluettaan mutta olen fani. Kiitos Li täältäkin, olit ehdoton ykkönen puheenjohtajista näissä(kin) vaaleissa.
Tomi on onnenpoika. Ja myös mieskarkkia ihan näin heteronakin sanottuna.Ah joo, mä näin vaan jonkun otsikon että Piia 50v mutta se oli ennakointia. On kyllä hyvin säilynyt.
Ei ainakaan vasemmistodemareista.Kertoisitko, mistä puolueista se muodostuu?
Pakko sanoa, että kyllä tämä yliopistossa opiskelu menee tällaiselle tavikselle ihan täysipäiväisestä työstä. Toivotaan, että tässä maassa pystyy myös ensi hallituskauden aikana keskituloisesta perheestä lähtevä korkeakouluttautumaan.Pakko sanoa, että aika älytön ajatusmaailma. Voihan sitä ihminen tehdä oman toimeentulonsa eteen muutakin kuin äänestää.
Kuka helkkari tota suomen historian huonointa pääministeriä täälläkin äänestää? Pispalassa ei ole noin paljon kommareita.Siitä iltaan kevennystä, suoraan persujen toimistolta.