Luultavasti sekä Jouko Piho että Eero Tillanen ovat jo niin tehneet. Reformistudion tehokaksikko ilmoittaa asiasta vasta huomenissa, kun toipuvat tästä illasta.Onko kukaan ehdokas vielä julistanut somessa vaalivilppiä ja "STOP THE COUNT!"
Luultavasti sekä Jouko Piho että Eero Tillanen ovat jo niin tehneet. Reformistudion tehokaksikko ilmoittaa asiasta vasta huomenissa, kun toipuvat tästä illasta.Onko kukaan ehdokas vielä julistanut somessa vaalivilppiä ja "STOP THE COUNT!"
Vaalipäivän äänistä persut saaneet toistaiseksi 23,2%.
Ja Atte Harjanne on ihan oikeasti Vihreiden fiksuimpia. Kertonee jotain puolueesta.Harjanteelta hieman katkeraa kommentointia. Miten tuommoinenkin poikanen voi olla eduskunnassa ja vielä joku varapuheenjohtaja kaiken lisäksi.
Ihan asiallinen toisaalta, koska SDP nimenomaa lupailee vain höttöä ja sinne ne äänet on varmaan enimmäkseen valuneet.Vihreät valittamassa että puolueet lupailee höttöä. Tää oli päivän paras.
Tulospalvelu | Eduskuntavaalit 2023 | yle.fiMissä palvelussa voi tämän kaivaa esille?
Ei ole. Kokoomus ei lähde tuommoiseen kokoonpanoon missään tapauksessa. Miksi ihmeessä lähtisi?Kyllähän nyt todennäköistä on Kok+SDP+Vas+RKP hallitus. Toki paljon riippuu siitä kumpi pääministeripuolue.
Siis tässä vaiheessa tule entisen kepulandian ääniä - mikä nykyään hyödyttää PS:ää. Kysymys on sitten, että miten hyvin on mennyt etelämmässä. Mutta veikkaan että tänään menee tiukalle, kaikki kolme suurta voivat voittaa. Aika piristävää näin vaalimatematiikan ystävänä.Onko edes kunnolla alettu laskemaan vaalipäivän ääniä ja persut jo komeasti nousussa.
Alkaa kyllä huolestuttamaan, miten paljon tyhmiä ihmisiä täällä Pirkanmaalla asuu :)Kokkarit tulee vielä kärkeen, kunhan Uudenmaan ja Helsingin ääntenlaskuun tulee vauhtia. Pirkanmaalla laskettu jo 65% ja täällä Marinia äänestää joka viides.
E. nyt uusimaa 32% ja Helsinki 42% laskettu.
Laitoin ehkä hieman hätäisen arvion, tarkoitus oli sanoa että Andersson on illan ensimmäinen puoluejohtaja joka näin tekee. Häviäjien tarkkailu on palkitsevinta aina näissä karkeloissa minun mielestä. Koskaan eivät ole mitään tehneet väärin.Vassarit laittavat kaiken firman ja veronmaksajan piikkiin, joten hyvin looginen kannanotto.
Tästä voisi antaa omakohtaisen esimerkin. Olin aikanaan n 12v sitten tutustunut erääseen lukiolaiseen nuoreen naiseen eksäni kautta. Nähtiin pitkästä aikaa ennen edellisiä ek vaaleja ja hän oli Tampereen yliopistoon lähtenyt opiskelemaan ja hän oli sitä mieltä, että olisi Vihreisiin mennyt, jos identiteettipolitiikka ei olisi niin vahva. Nähtiin Korona aikana baarissa ja oli valinnut Kokoomusnuoret. Juteltiin ja lopputulos oli se, että hän voisi olla Vihreiden ehdokas ja minä Vihreiden äänestäjä. Seuraavan kerran nähtiin, kun Harjanne ohitettiin täysin, että puolue saa Suomelalle pumpattua suosiota ja silloin kumpikin oli sitä mieltä, että ihan sama mitä tapahtuu, kunhan oikeisto voittaa.Atte Harjanteen tippuminen harmittaa kyllä. Siinä sellainen poliitikko jonka suuntaan haluaisin Vihreiden liikkuvan.
Onkohan Tapulin Mestarissa paikalliset vaalivalvojaiset käynnissä.Olen hämmästynyt, seuraan Tapulikaupungin piirejä. Tähän on tultu.