Edmontonin kisojen miehistä

  • 1 204
  • 10

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt on jo etsitty Miss Edmontonia, joten pitäähän sitä tasa-arvon nimissä muutama komea uroskin kisoista listata. Itse asiassa olisihan noita vaikka kuinka, mutta valitaan nyt ne mieleenpainuvimmat. Mihinkään järjestykseen en heitä sentään tohdi laittaa. (No voittaja löytyisi kyllä tuosta miesten keihään voittajasta...)


- Jan Zelezny (keihäs): Janissa on todellakin sitä jotakin. Hän on kertakaikkisen upea. Komea, miellyttävän, vaatimattoman ja tasapainoisen oloinen mies.


- Lars Riedel (kiekko): Tämäkin salskea atleetti jaksaa ihastuttaa vuodesta toiseen. Mikä kroppa!


- Roman Sebrle (10-ottelu): Roman on todella hyvännäköinen, sopusuhtainen urheilija, jota katselee ilokseen.


- Koji Murofushi (moukari): Koji on eksoottisen komea.


- Romain Mesnil (seiväs): Ranskalaisessa hurmurissa on charmia ja tyylikkyyttä.

- Aki Parviainen (keihäs): Tähän valintaan ei tarvita edes erityisen sinivalkoisia laseja. Aki on hyvännäköinen, sopusuhtainen ja rehti suomalaismies.



Joku muu täydentäköön listaa halutessaan.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minun järjestykseni

Seurasin kisoja niin satunnaisesti, että minä en nähnyt ollenkaan runsain mitoin komeita miehiä. Itse asiassa ihmettelin miksi näillä kesälajien edustajilla on kaikilla niin kummallisen näköiset hiukset.
Ja jos hiukset ei sovi kokonaisuuteen niin minun listoilleni ei ole pääsyä, valitettavasti.

1 Jan Zelezny, ja paremmin et olisi voinut perustella omaa valintaasi, joten sanon että samat sanat.

Sitten tuleekin paljon tyhjää ja
2. Harri Haatainen kaikin puolin ok, söpö jne...
3. Jesus Garcia, nimi voi olla väärin kirjoitettu, mutta kyseessä se iät ajat kävellyt Espanialainen. Hauskan näköinen heppu. Luultavasti kunnollisiin vaatteisiin puettuna, rennolla päiväkävelyllä koiransa kanssa hän saisi pääni kääntymään.
Persoonallisen oloinen urheilija.

Eikä sitten muita muistu mieleeni.

Sinä olet parempi keksimään näitä "mieslistoja" joten tee vielä toinenkin joltain muulta "miesalueelta". Jääkiekonkin ympyröistä meillä on monia käsittelemättömiä ammattikuntia, muistaakseni.

Terveisin koo
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Kysymys leideille.

Mites teihin naisiin iskee futaajat?

nimim. Joskus jalkapalloakin potkinut.
 

Maila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Slavia Praha
Viestin lähetti Patarouva
- Jan Zelezny (keihäs): Janissa on todellakin sitä jotakin. Hän on kertakaikkisen upea. Komea, miellyttävän, vaatimattoman ja tasapainoisen oloinen mies.

Minulle tuo tsekki tuo mieleeni lähinnä "Kyllä isä osaa" -sarjan isän. Eli ei pääsyä minun listoilleni.

Sen kummemmin nimeämättä ketään, on suurta huviani seurata miesten pikamatkoja. Hidastus edestä kuvattuna ja haarovälissä käy hypnoottinen liike puolelta toiselle... poin poing... oikealle, vasemmalle...


-Maila
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Futaajat

Tottakai ne iskevät, luonnollisesti pelaajasta riippuen. Itseasiassa yleensä kai paremmin kuin nuo yleisurheilijat, luulisin. Esim. ne lihakset siinä polvien yläpuolella ovat erityisen sykähdyttävät.

Omista pojista eniten Jazzin kannattajaa muuten ihastuttaa vammojaan tällä hetkellä poteva Juha "Jenkki" Riippa...
 

Svante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, FC Bayern
Mielestäni Edmontonin kisojen komein uros on Bulgariaa edustava naisten 100m aitajuoksun "mies".
(En muista nimeä, mutta tummatukkainen ja tais jäädä 4:ksi finaalissa)
 

Jouni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Big River Prospects
Not my cup of tea..

Ööh...kisojen komein mies...en oikein katsele miehiä sillä silmällä, joten tämä ei ole oikea aihe minulle. heh

Mutta lisää näitä pelkästään naisten kirjoituksia, joita saamme seurata ikäänkuin salaa. Useimmat keskustelut ovat jätkien välisiä ja niitä löytää jokaisesta urheilumiesten baarista joka ilta.
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Potkupalloilijat iskee ihan samoin kun muutkin sporttipojat, mutta kun potkupallo ei iske niin on vaikea sanoa kenestäkään pelaajasta mitään perusteltua. Kaikilla on hyvät pakaralihakset, täytyy olla sokea jos ei niitä huomaa ja muutkin lihakset löytyy oikeilta paikoiltaan.
Suuri kiusaus olisi nimetä tähän yksi jalkapalloilija menneiltä vuosilta, mutta jospa saan sen vielä pidettyä näppiksen takana.

Urheilijat, lukuunottamatta suomopainijoita, ovat yleensä parempaa katseltavaa kun lölleröt ja tietysti ovat, mutta olkoon kuka nyt mitä on, lopputulosta? ei haittaa löllerötkään jos on muuten...sanotaan vaikka mukava ja älykäs.

Takerrun tähän hiuksiasiaan. Miksi miehillä nykyään on älyttömän lyhyet hiukset? Hiuksethan pitäisi olla miehen kruunu ja monellakaan ei ole kun lyhyt sänki päässä. Niskasta hiukan pidemmät ja päältä sillain veitsellä vuolletut, kerroksittain, kyllä te tiedätte. Sellaiset hiukset pöllömmänkin näköisessä kasvovärkissä saisi ihmeitä aikaan.

Onneksi kiakossa on suojukset, toppaukset ja kypärät päällä, muuten voisi olla vaikeata keskittyä itse pelitapahtumiin.

Terveisin koo
 

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Viestin lähetti luistimet
Clark Kent: Emmehän tee tästä foorumista mitään senssi-palstaa, emmehän? :)

Ei taideta tehdä, mutta kunhan kysyin Jatkoajan Ladyjen mielipidettä. Olen Jounin kanssa samaa mieltä siitä, että näitäkin kirjoituksia on ihan hauska lukea... Harvoin naisten keskusteluja meistä pääsee kuuntelemaan, miesten juttuja kuulee missä vain työpaikoista baareihin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös