Viestin lähetti theref
Kuka haluaa lyödä vetoa?
Kärpät on Jatkoajan uutisen mukaan vapauttanut isokokoisen ja kokeneen Sami Mettovaaran palveluksistaan. Niin, paljonko vetoa että Ili nappaa kiinni isosta ja kokeneesta laiturista? Mitään tietoa minulla ei ole, mutta tällainen pelottava ajatus pamahti samantien päähän!
Viestin lähetti Suonvieri
Ikävin puoli tässä Mettovaaran mollaamisessa on kuitenkin se fakta, että mies mahtuu kevyesti SaiPan pelaavaan kokoonpanoon. Eikä olisi maailman hirveän suuri yllätys, jos paikka aukeaisi ykkös-/kakkoskentässä.
Ikävin puoli tässä Mettovaaran mollaamisessa on kuitenkin se fakta, että mies mahtuu kevyesti SaiPan pelaavaan kokoonpanoon. Eikä olisi maailman hirveän suuri yllätys, jos paikka aukeaisi ykkös-/kakkoskentässä.
Ahabille sen verran, että suurimman osan kautta Mettovaara pelasi ykköskentässä. Mutta tämä johtuu enemmän Kärppien peluutuksesta kuin Mettovaaran hyvyydestä. Kärpillähän kovimmat tykit pelaavat kakkos- ja kolmoskentissä. Eli käytännössä Mettovaara pelasi kolmoskentässä.
Tämä kohta sattui silmään jotenkin. Monet on puhuneet kovin niistä kahdesta pakista jotka SaiPaan on tulossa tai hankinnan alla? Voin toki muistaa väärin ja toivottavasti näin olisi, mutta mielestäni SaiPan hankintalistalla on vain enää YKSI puolustaja? Liian vähänhän se on, mutta tälläinen muistikuva minulla todellakin on...Viestin lähetti Pioneer
Tähän katraaseen kun lisätään vielä se ykköspuolustaja sekä yksi fyysinen pakki, niin mielestäni puolustus näyttäisi varsin hyvältä.
Viestin lähetti Ted Raikas
Tämä kohta sattui silmään jotenkin. Monet on puhuneet kovin niistä kahdesta pakista jotka SaiPaan on tulossa tai hankinnan alla? Voin toki muistaa väärin ja toivottavasti näin olisi, mutta mielestäni SaiPan hankintalistalla on vain enää YKSI puolustaja? Liian vähänhän se on, mutta tälläinen muistikuva minulla todellakin on...
Viestin lähetti theref
Sachl oli ison osan kautta pelaamatta eikä selän kunto ilmeisesti ole kauhean hyvä. Tällaista tietoa olisi tihkunut.
Viestin lähetti theref
Sitä minä tässä olen kavereiden kanssa miettinyt, että kun se meidän NHL-veteraani valmentajamme kävi siellä P-Amerikassa, niin tuleekohan sen reissun seurauksena meille tänne mitään? Ihmettelen nimittäin jos ei tule. Onko aika käytetty tehokkaasti hyväksi vai onko se mennyt vain vanhoja pelikavereita moikkaillessa?
Ja sitten tuohon Thereffin mainitsemaan maailmanmatkailuun. Skriko on nyt kevään aikana käynyt kahdesti Pohjois-Amerikassa ja SaiPan mukaan katsastamassa pelaajia, mutta ei ole liiemmälti kuulunut mitään juttuja että sieltä oltaisiin pelaajaa tänne tuomassa. Jos tilanne on se että ketään ei sieltä tuoda niin mikä tarkoitus tällaisella reissaamisella sitten oikein on? Kyllä minäkin voin SaiPan kustannuksella lähteä katsastamaan sieltä pelaajia, jos niitä ei kuitenkaan ole pakko sieltä saada. Katsoisin kaks viikkoa kiekkoa ja sanoisin että ei ollut hyviä.
Viestin lähetti theref
Toivomuksena Tuominen (joka lienee aika epätodennäköinen puheiden mukaan).