Viestin lähetti vstp
Ok, tämähän on ymmärrettävää kun puhutaan taitopuolesta. Mutta ainakin fyysiset ominaisuudet pitäisi olla samasta mittapuusta. Jos on nopea SM-liigassa, on sitä myös NHL:ssä. En nyt halua alkaa mitään nimiä esittämään, mutta ihan yleisellä tasolla.
Minä laitan kun ottaa aivoon niin paljon:
Kossu: Acc 10, Spd 10
Gusse: Acc 12, Spd 10
Miska: Acc 8, Spd 10
*bingo*
Ja lisäksi Pyymäki (14) Varis (13) sekä Stapleton (12) ovat selkeästi nopeammat luistelijat pelissä kuin Kossu.
Johannes Alasen Stamina 10? Edellä semmoisiakin ikiliikkujia kuin Erik Hämäläinen (17), Kaspars Astashenko (14, ja oli vielä Suomeen tullessaan puolikuntoinen) sekä kestävyysurheilijoiden huippunimi Sami Helenius (14).
Arvostan sitä, että on ollut ihmisiä, jotka vapaaehtoisesti ovat tuon "scouttauksen" tehneet. Mutta sitä en kyllä arvosta, että nuo arvot on suoraan sanottuna päin h*lv*tt*ä. Olisi pistetty randomilla ne nimet, kun kerran arvotkin on satunnaisia.
Olen pelaillut Riz:n ilmaista EHM:ää jostain versiosta 0.5xx eteenpäin ja olin jo suurin piirtein kaupan ovella odottamassa tätä peliä, mutta tuo pelaajatietojen taso aiheuttaa kyllä sen, että ennenkuin se editori tai kaksi on saatavilla, niin en rahojani (ikävä kyllä) anna tuosta pelistä.
Tämän vuodatuksen puolustuksena sanon, että olen tätä peliä odottanut enemmän kuin mitään muuta tietokoneeseen liittyvää. Nyt olen surullinen, sillä odotustani ei ole palkittu sellaisella tuotteella, jota olen Riz:ltä ja SI:ltä tottunut odottamaan. :(