EA Sportsin pelit...

  • 4 464
  • 30
Nyt tuli melkeen viiminen niitti EA:n arkkuun.Luin just EDomesta,että NHL 2003:ssa jostain pelaajista tulee kuulemma jotain superpelaajia,jotka saavat yliluonnolliset kyvyt.Lisäksi sanottiin suoraan,että NHL 2003 menee arcademaisempaan suuntaan.Vituttaa...
NHL-sarja oli varmaan ainoa minkä takia EA:n pelejä osti ja nyt ne tyrii senkin.Hyvällä tsägällä 2003:seen palaa taas varmat maalikikat jne...
FIFA World Cup 2002 oli ihan perseestä futispelien saralla.NBA Live 2002 kaverin mukaan ihan paska.Madden lienee ainoa hyvä,mutta jenkkifutis EI kiinnosta.F1 2001 PC:llä oli surkea,sanoi Pelit-lehti mitä sanoi.:mad:
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
NHL-sarjasta

NHL sarjalle EA on voinut tehdä mitä tahtoo, koska kilpailua ei ole. Tosin tilanne muuttuu nyt syksyllä, kun Sega julkaisee omat sporttipelinsä, mukaan lukien NHL; PS2:lle, Xboxille ja mahdollisesti PC:lle. Itse henkkoht uskon että NHL2002 oli viimeinen EA:n NHL jonka ostin.
 

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
ea-psorts

EAn Nhl pelit ovat olleet kolme vuotta samanlaisia, joten toivon että sega tekee nimen omaan jääkiekko-pelin eikä arcade kilpailijaa ea:lle. Ainakin se yks tennispeli jotka noi subidon tyypit arvosteli, lupaa hyvää.

Kävin segan sivuilla ja löysin sieltä nhl 2002(dreamcastille) perinteisen litanian pelin sisällöstä. Mikä on kyllä ihan positiivinen.

--------------------------------------------------------------------------------
-New, revamped gameplay modes including Franchise Mode and added options such as season length, game length, and series length controls.
-Advanced IK technology allows smoother animations than ever before.
-Smarter commentary and responsive crowds -- Situational play-by-play commentary and frantic crowds react directly to game events.
-Improved AI -- Each player will perform as he does in the real game, so make sure you have a balanced line on the ice. Too many offensive players and you could get smoked on a breakout. And don't expect anything cheap against the best netminders in the world.
-More Strategy -- Choose the best offenses and defenses for your talent.
-Updated rosters, team attributes, and player attributes -- All trades and rookies are updated for the 2001-2002 NHL Season.
All the drama of real hockey Tense face offs, player celebrations, and heated tangles between players gives gamers the most realistic hockey experience available.
------------------------------------------------------------------------------------

Nimeomaan näistä voidaan painottaa strategia puolta. Myös treidessä pitäisi olla raha ja varaukset mukana, muuten niistä menee uskottavuus. Esim Keith Tkatchuk johonkin Arvedsoniin ei ole kovinkaan realistista.
 
Viimeksi muokattu:

wabbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KiVa
Viestin lähetti Rosenströmmi
.Luin just EDomesta,että NHL 2003:ssa jostain pelaajista tulee kuulemma jotain superpelaajia,jotka saavat yliluonnolliset kyvyt.Lisäksi sanottiin suoraan,että NHL 2003 menee arcademaisempaan suuntaan.Vituttaa...

No voi taivas ja perse. Ei voi tehdä tällaista tällähetkellä ainoalla jääkiekko pelille. Kyllä ottaa päähän, jos jostain Teemu Selänteestä tehdään sankari ja hän pystyy kusettamaan koko kentän ja ampumaan maalivahdin läpi muuttuen samalla näkymättömäksi. Noh, eipä tarvitse siis sitäkään sitten ostaa.
 

asiantuntija

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän nhl-sarja on ihan hyvä ollut, ja parantunut jatkuvasti. Huonoin puoli niissä on treidien epäuskottavuus ja realismin puute. Ihan hupaisaa pelailua silti. Itse kyllä tulen varmaan ostamaan kaikki niin kauan kuin uusia ilmestyy.
 

Speeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Södertälje SK
Itseltäni löytyy NHL99,2000,2001 ja 2002
FIFA 99.2000,2001.
Olisko kellään muute tietoa mistä sais NHL92-93 tai 95 hommattua? Pistäkää YV jos on tietoa!
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
NHL 2002 roster update

Innostuin puolen vuoden tauon jälkeen kaivamaan NHL2002 esille. Mistä saan uusimmat ja täydelliset roster updatet? EA tarjoaa nimittäin uusimpana Octoberia.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Voi helvetti tota EA:n touhua. Ei niillä taida olla mitään rajaa noitten arcade-uudistusten kanssa. NHL 2004:ssa pelaajilla varmaan on aseet ja jäällä luistelee kahden änärijoukkueen lisäksi vielä viisi alienia. Peli on kuvattu fps näkymästä ja pelissä ei lasketa enää maaleja, vaan pisteitä (joita saa toki myös maaleista). Pisteitä saa myöskin tappamalla vastustajia, tuomareita, alieneita ja katsojia. Silloin tällöin jonnekin päin kenttää ilmestyy grand theft auto- tyyliin kill frenzy pallukoita, jolloin on esim. 30 sec aikaa tappaa mahdollisimman monta katsojaa. Kun saa tarpeeksi pisteitä, voi ostaa lisää aseita. Myöskin pelaajia voi vaihtaa aseisiin. Ainoa jääkiekkoon liittyvä uudistus on se, että valmentajat näkyvät vaihtoaitioissa myös pelin aikana.

Oikeasti, ottakaa EA nyt järki käteen. Mitä järkeä tehdä NHL- sarjasta kokoajan enemmän arcade, kun on olemassa jo esim. NHL Hitz, jota kukaan lätkästä pitävä ei viittä minuuttia pidempään jaksa jauhaa. Taisi olla 2002 meikäläisen viimeinen EA:n änäri jos eivät muuta suuntaa radikaalisti.

edit: typoja
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Itse olen EA:n nhlllää pelannut vuodesta -93 (megadrive-PS1-PS2) ja kyllä tykkään nykyisestä oikein paljon. Olen säätänyt läpiajokameran (yök), hidastukset keske pelin (yök) korttiprofiilit (yyööök) ja epärealistiset kiihdytykset minimiin joten pelinautinto on meikämannelle valmis.

Mutta jos sille linjalle lähdetään että kerättyäsi Oliwalla kolme sientä voit rauhassa luistella muitten läpi ja harhauttaa jalkakikalla molsen atmosfääriin niin minä jätän ostamati :mad:
 

blikzt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Helvetti, kun kaikki hyvä täytyy pilata. Jääkiekkohan NHL 2003n pitäisi olla eikä mitään ****n Terämies-lentelyä. Jo tässä nykyisessä 2002-versiossa oli merkkejä menemisestä huonoon suuntaan (NHL-Kortit, ei mitään järkeä!).

NHL-pelit voisi todellakin pitää jääkiekkona. Kun aina pitää jotain uudistuksia olla, niin ne voisivat olla farmijoukkueet etc. eikä mitään lentämiskykyjä pelaajille.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
NHL 2003

Lepopulssi vaan, pojat. Nuo ns. superkyvyt liittynevät tuohon hidastusjuttuun, jonka saa pois päältä, kuten muutkin ylimääräiset pelleilyt.

Ai niin, Iginla toimii kansikuvapoikana.

Tekijöiden kommentteja: http://www.sportplanet.com/thunderpuck/2003_interview.html

Tuolta saa muuten jos vaikka mitä tilpehööriä 2002:een ja vanhempiinkin peleihin löytyy rostereita ym. Lisäksi kaikille pelaaja-arvojen kanssa tuskasteliville - joihin itsekin kuulun - löytyy linkkien takaa Blommans-editori ja NHL-info. Itse käytän Blommansia ja olen siihen erittäin tyytyväinen.
 

Jinsui

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän varmaan enemmistö tähänkin ketjuun kirjoittaneista tietää/arvaa/luulee, että nämä kaikki uudet gladiaattorifeaturet saa pois päältä, ei siitä ole kysymys. Ottaa vaan päähän, kun itse jääkiekon pelaamiseen tehdyt uudistukset jäävät näiden naurettavien arcadeominaisuuksien takia niin vähäisiksi. Ketä kiinnostaa NHL 2003, jos muutenkin vähäiset vuosittaiset muutokset/lisäykset tehdään juuri arcaden kehittämiseen? Eli erikoistehosteet poisottamalla peli on käytännössä sama kuin edellinenkin.
 

Aksu

Jäsen
Vituttaa koko puulaaki. Viimeisimmässäkin versiossa oli aikaa uhrattu näiden korttien sun muiden komistusten väsäilyyn eikä suinkaan sen realismin hakemiseen. Tehköön eri pelin niille, jotka kaipaavat villiä toimintaa ja näyttävyyttä. Minä odotan innolla edelleenkin taktisten asioiden (OIKEASTI) tuomista peliin eikä näitä näennäisiä ylivoima-alivoima räpellyksiä. Ja tietysti hartain toive on löytää jostain kyvykäs keinoäly. Tietokoneen oppii helvetin nopeasti. Onneksi kaverit pelastavat edes joskus.
 
Ei tästä tuu mitään. Enpä osta tästä lähtien enää yhtäkään EA:n peliä. Ja tommosesta ne saa sitten palkkaa. Silmäilin tota haastattelua, johon Tkachuk7 antoi linkin ja täytyy todeta, että tuleepa taas todella paljon uudistuksia. Täytyy nyt todella toivoa, että Segan NHL2K3 tai vastaava tulisi PC:lle.
Tuning this, tuning that, a bit, somehow, someway yaddayaddayaablaablaablaa...
No mitä ihmettä se jaktuvan säätäminen auttaa? Ei mitään kunnollista uutta taaskaan vai..?
EA SPORTS is driven by making the best, most realistic hockey game out there. Our tagline "If it’s in the game, it’s in the game" attests to that. Yes, there are certain aspects of the game that we need to adjust to ensure that the game remains fun because, for example
Eeeeehhh...Niinpä varmaan...

Kiitos paljon, EA, Dave Warfield & co. :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tässä yhteydessä onkin hyvä kysyä, että saankos minä tässä nhl2k2:ssa mistään veivattua päätyaloitusten ryhmitystä? Prkl kun meillä on _aina_ vain yksi puolustaja viivalla kun haluan sinne kaksi.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
NHL95 on edelleen kuningas, vaikka hyllystä löytyy myös NHL2002. Ei ole ollut hauskempaa kuin pelata täysi liiga 95:ttä niin, että jokaista joukkuetta ohjaa ihmispelaaja.
 

Andrej

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Viestin lähetti Murmeli
Tässä yhteydessä onkin hyvä kysyä, että saankos minä tässä nhl2k2:ssa mistään veivattua päätyaloitusten ryhmitystä? Prkl kun meillä on _aina_ vain yksi puolustaja viivalla kun haluan sinne kaksi.

Vaihda sitä "Offensive Pressure":a, vai mikä se nyt onkaan, pienemmäksi. Muistaakseni 60%:ssa on jo kaksi kaveria viivalla. Eikä tuo pressure taida muuhun sitten vaikuttaakaan.
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Viestin lähetti Andrej


Vaihda sitä "Offensive Pressure":a, vai mikä se nyt onkaan, pienemmäksi. Muistaakseni 60%:ssa on jo kaksi kaveria viivalla. Eikä tuo pressure taida muuhun sitten vaikuttaakaan.

Kiitoksia.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ainoa "hauska" puoli niissä NHL-korteissa on se, että niitä ostamalla saa valita erilaisia tuuletuksia. Eipähän käy kyllästyttämään aina samat tuuletukset. :) Ei juurikaan tule tuuletettua, kun konetta vastaan pelaa, mutta kaksinpelissä kaveria vastaan on aina pakko tuulettaa kunnolla ja kääntää veistä haavassa. :D
 
NHL-pelit ovat kyllä menneet huonompaan suuntaan koko ajan. Ne ihan ensimmäiset pelit PC:llä ovat edelleen sarjan parhaat muistakin kuin nostalgiasyistä. 96 taisi itseltäni jäädä väliin, mutta ysiseiskaa pelasin ja se oli ankea kokemus. 98 miellytti taas sitten jostain syystä jonkin verran, vaikka eroa edelliseen vuoteen ei (yllätys!) juurikaan ollut. Tässä vaiheessa koneestani loppuikin vääntö ja myöhempiä pelejä en PC-puolella ole nähnyt saati pelannut kuin hieman.

Pleikkarilla 98 oli ihan jees, 99 nyki kummallisesti ja oli muutenkin kankea, 2000 alkoi lähestyä pelottavasti arcadea ja 2001 oli taas sitä samaa.

PS2:lla NHL2002-peli oli hieno kokemus. Noin viikon verran. Sitten loppui into. Peli on kyllä ihan vauhdikasta ja näyttävää kiekkoa (liiankin minun makuuni), mutta kaikki oheistilpehööri lähinnä ärsyttää.

Itse aion ainakin äänestää lompakollani ja ostaa Segan version NHL-kiekosta, jos se nyt yleensä Suomeen saapuu.
 

KIME 44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk, Barca, ManUtd
Hello:
Kertokaas tyhmälle vähän niksejä:
ostin fifa 2002 pc:lle ja en saa millään itse pidettyä
palloa saatika syöttää tai potkasta sitä maalia kohti
kun tietokone syöttää saman tien pallon eteenpäin
joko omille vastustajalle tai ihan minne sattuu.
Joten mitkä asetukset pitää laittaa että peliä saa pelata
myös itse? Pelaan 4 nappisella joysticillä en padilla joten
siinä ei saa kyllä kaikkia erikoisliikkeitä mutta kyllä nyt
syötöt ja potkut pitäs onnistua.
Vai onko se niin helvetin hieno peli jo että itse pitää vain
hakea paikkaa boxsista ja odotella syöttöä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös