Bourque#77
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- LA Kings |NUFC |FC Barcelona|KTP
Millasilla squadeilla porukka tykkää FIFA15:ssa pelailla tuolla FUT:in puolella? Itse olen koittanut BPL ja Serie A squadeita, jotka olivat kohtuu halpoja, mutta en oikein tykännyt. Nyt mennään BBVA squadilla. Itse olen tykännyt BBVA squadista eniten, joka tosin on ollut vähän kalliimpi, kuin BPL ja Serie A tiimit.
Olen myös huomannut sellaisen asian, että olen aivan paska tässä Fifassa. Viime Fifassa statsit olivat jopa hyvät, mutta nyt tunnun saavan turpaan joka toisessa pelissä ja olen vasta 7 divarissa. Saattaa myös olla niin, että nuo parhaimmat eivät ole vielä nousseet ylempiin divareihin, kun tuntuu tulevat tosi kovia ukkoja vastaan. Ostin tosin viime Fifan vasta jouluna, joten ehkä sekin vaikutti asiaan.
PS4:lla siis pelailen.
Itse pelaan myös vasta 6. divarissa ja nokkaan tulee ihan reilusti.Kovasti ottaa itsetunnon päälle kun änärissä tottunut voittamaan huomattavasti enemmän kun häviämään mutta tässä mennään vielä toisinpäin.
Tällä hetkellä squad on yhdistelmä PSG:tä,Newcastlea ja valioliiga pelaajia.Kemiat taisi olla 95 tai 97.Oma tähti tällä hetkellä,David Luiz pelastavana sankarina puolustuksen lukkona.
edit: tätä nykyistä jengiä ennen pelasin about 20 peliä pääosin bundesliiga squadilla jossa de Bruyne ja Shaqiri oli kovimmat pelurit.
2:n edit: olen myös huomannut olevani täysin paska tässä Fifassa.