Leijonasydän
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Leijonat, Tampa Bay Lightning
Anteeksi jo etukäteen jos tästä on jo tässä ketjussa puhuttu mutta olen aloittanut FUT:in äskettäin, niin kysyisinkin että miten se kannattaa aloittaa ?
Anteeksi jo etukäteen jos tästä on jo tässä ketjussa puhuttu mutta olen aloittanut FUT:in äskettäin, niin kysyisinkin että miten se kannattaa aloittaa ?
Itse aloitin FUT:n reilu pari viikkoa sitten, enkä ole euroakaan oikeaa rahaa peliin laittanut. Tuntuu paljon paremmalta "itse" kasata joukkuetta omilla hyvin ansaituilla coinsseilla. Ja kyllä kovan joukkueen nopeasti saa kasaan ilman oikeaa rahaa, tässä esimerkiksi mun nykynen rosteri:
Herwood IFK FIFA 13 Ultimate Team Squad | Futhead
Itse en ainakaan ikinä laittaisi toistasataa euroa videopelin lisämateriaaleihin. Kukin tosin tyylillään.
No ei mutta sehän on tosi hieno homma. Oikeasti ihan mahtavaa kuulla että olet "itse" kasannut joukkueesi. Ei voi kun arvostaa.
Ja vaikka peliä rakastankin niin en kuitenkaan pelaa sitä työkseni. En siis jaksa tehdä kuten sinä. Joukkueesi arvo on about 180k ja olet koonnut sen kahdessa viikossa. Yhdestä ottelusta saa kolikkoja semmoset 400-600 kipaletta ja oletetaan että sun keskiarvo niissä olisi vaikka semmoset ystävälliset 550kpl per matsi. Eli olet pelannut n. 330 peliä kahteen viikkoon kasataksesi itsellesi tuon "kovan" joukkueen. Mutta kuten sanoit niin kukin tyylillään. Toki jos tuo pitää paikkansa niin arvostan sitä oikeasti. Toisin kun tuota aiempaa itsesi ylistämistä. Mutta toiset nyt vaan menee bussilla ja toiset taksilla. Get over it.
Pelejä tullut kahden viikon aikana 73kpl. Tiesithän, että coinsseja voi ansaita myös muuten kuin pelaamalla tai fifa-pointseja ostelemalla? Osta halvalla myy kalliilla, sanooko mitään? Ja tuo squadin arvo 180k ei nyt todellakaan pidä paikkansa, ja monet noista on vielä "löytöjä", eli halvalla on saanut.
Eli siis olet tienannut peleillä jonkun 40k coinssia. Pelkästään IF Sturridge, Toure ja Kompany maksavat yhteensä 100k. TOTS:it yhteensä joku 50k ja lopuista tulee reilut 20k. Eli ok, arvo on 170k eikä 180k. Mutta hyviä "löytöjä" olet kyllä tehnyt ja paljon. GG.
Pelaakos porukka paljon Seasonsia täällä? Itse aloitin tänään Real Madridilla (joo lässynlää kova joukkue), ja saldoksi tuli tältä päivältä 5-1-0. Tällä hetkellä painellaan siis 9.divisioonassa. Missä divisioonassa taso alkaa jo kovenemaan? Ainoa peli jonka jo 9.divarissa pelasin, päättyi 15' kohdalla minun johtaessani 4-0, kun vastustaja lähti pakoon.
Pelaajat ovat huomattavasti tasokkaampia manuaaleilla pelatessa ja pelit aivan mahtavia.
Pelissä on myytävänä niin paljon kortteja, joiden buy now hinta on n. puolet todellisesta arvosta. Näitä kun ostelee ja laittaa samantien 2x kalliimalla myyntiin niin alkaa coinsseja tulemaan.
Tarkoitat varmaan manuaalisia näppäimiä?Ensimmäiseksi muuta asetuksiin "manual only"
Peli on pelkkää munaravia ja koohotusta sekä flipperi syöttöjä ja liian tarkkoja vetoja semi ja assisted asetuksilla.
Manuaaleilla peli on rauhallista rakentelua, paikkojen hakemista syöttelemällä, palloa joutuu oikeasti kierrättämään puolustuksen kautta kun et voi laittaa sitä millin tarkkaa flipperi syöttöä kuten assisted asetuksilla, tulee myös epäonnistuneita syöttöjä, vetoja ja voit laittaa pallon juuri sinne minne haluat. Peleissä tulee aivan mahtavia tapahtumia ja on kuin eri peli manual asetuksilla.
Kovia vastuksia on jo 8 divarista alkaen manual asetuksilla ja pelit
muistuttavat jalkapalloa toisin kuin kuin assisted asetuksilla.
Pelaajat ovat huomattavasti tasokkaampia manuaaleilla pelatessa ja pelit aivan mahtavia.
...helpompaa se visan vinguttaminen on.
Tarkoitat varmaan manuaalisia näppäimiä?
Joo itse vihaan tuota Filipperi peliä ja pelaankin rauhassa kierrättäen palloa ja etsien kunnollista paikkaa. Mutta otan neuvosta vaarin ja kokeilen tänään! :) toivottavasti sille tielle jäädään.
Pelaakos porukka paljon Seasonsia täällä? Itse aloitin tänään Real Madridilla (joo lässynlää kova joukkue), ja saldoksi tuli tältä päivältä 5-1-0. Tällä hetkellä painellaan siis 9.divisioonassa. Missä divisioonassa taso alkaa jo kovenemaan? Ainoa peli jonka jo 9.divarissa pelasin, päättyi 15' kohdalla minun johtaessani 4-0, kun vastustaja lähti pakoon.
Nyt on ekat tuntumat otettu manual controlleihin ja eihän se ihan putkeen mennyt. Ensin kokeilin practice-moodissa noin tunnin verran, jotta sai edes hieman tuntumaa. Vedot eivät olleet ongelmallisia, mutta syötöt (varsinkin keskitykset) karkaili ihan minne sattuu.
Hieman tuntumaa saatuani päätin kokeilla career modessa noita näppäimiä. Pelaan Fiorentinalla ja vastaan asettui Inter (voitto 2-0), jonka jälkeen jatkui Suomen karsintapelit MM-kisoihin (voitto Tanskasta 1-0 ja Englannista 2-1). Kyllä se pikkuhiljaa alkaa sujumaan. Vaikeusasteeksi tosin päätin vaihtaa Legendarysta World Classiin näin aluksi, mutta kohta voisi vaihtaa takaisin Legendaryyn.
Onlinessa ei juurikaan ole tullut kokeiltua manual controlleja, koska alemmissa divareissa ei ole löytynyt vastustajaa, joka pelaisi myös samaa divisionaa, enkä viitsi manuaaleilla harjoitteluvaiheessa pelata, kun kaveri laittaa assistedeilla millintarkkoja syöttöjä yms.